20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Young Magpies  (Lest 97268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #165 på: 29. Feb. 2012, 01:17 »
Vuckic er tatt ut i a-lagstroppen mot Skottland.

Hvis du med ordentlige mener seniortroppen, har du nok rett ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 29. Feb. 2012, 01:26 »
Heisann, så ikke siste setningen der.

Peter

• Gjest
« Svar #167 på: 06. Mars 2012, 16:26 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/03/06/pardew-remie-streete-is-on-the-path-to-success-72703-30467331/

ALAN PARDEW has hailed the progress of Newcastle United teenager Remie Streete ? and the Toon boss believes that the South Shields lad could find himself in the first-team picture sooner rather than later.

(...)
Pardew told the Chronicle: ?It looks like it isn?t going to take him too much time to be playing first-team football.

?He?s physically ready, in the next two years he could go straight in.?

Pardew says that Streete could follow in the footsteps of Steven Taylor, who debuted for the Magpies against Real Mallorca in the old UEFA Cup during his teenage years.

Andy Carroll and Tim Krul are other examples of United players being blooded at an early age. Pardew said: ?If you are really confident that you can handle it, then they can go straight in to the first team.

?I don?t want to heap too much pressure on Remie, but he?s a calm kind of guy

Streete skippered the Magpies to the FA Youth Cup last eight this season.

And Pardew feels he and England youth international Adam Campbell ? currently injured with a foot problem ? are Newcastle?s best two young prospects.

He said: ?I thought we excelled actually to get to the quarter-finals.

?We were disappointed our young England boy didn?t play in Ginger (Adam Campbell) ? we have high hopes for him.

?The outstanding player was Remie, there?s no doubt about that. I have high hopes for him too.

?He could be the one for us. Him and Ginger have the best chance.?

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/03/06/pardew-remie-streete-is-on-the-path-to-success-72703-30467331/

Spennende!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 06. Mars 2012, 16:46 »
Ginger faktisk. :lol:

Christian

• Gjest
« Svar #169 på: 07. Mars 2012, 20:36 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/saa-feil-tok-verdens-mest-kjente-fotballmagasin-3725836.html

- Men jeg leste en interessant artikkel da jeg var i England for å kommentere Aston Villa mot Arsenal for en tid tilbake. Manageren til Villa, Alex McLeish, fikk mye skryt for Villas satsing på egne talenter. Men han svarte at klubben ikke var i nærheten av å lykkes foreløpig. Han mente de først hadde lykkes da vedkommende hadde spilt 50 kamper i Premier League, og det er et godt poeng, sier han.

Myhre synes også spillere som dominerer på reservelag og ungdomslag i for stor grad blir hauset opp.

Gode poenger, noko me har sett ofte i Newcastle. Spillere som har gjordt det meget skarpt for reservelaget vårt, som aldri får til å ta det siste steget. Det med 50 kamper er også eit godt poeng, så Vuckic, Sammy og dei andre har forsatt ein lang veg å gå.

Håper verdt fall me kan få fram fleire frå eigne rekker, noko Pardew har gått ut å snakket om dei siste dagene også.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Mars 2012, 15:33 »
Remie Streete ‏ @Remiestreete80 
Looks like a long 6 month out with snapped ankle ligaments, hopefully be back for the start of next season

Remie Streete ute resten av sesongen? Regner nesten at det er han selv han snakker om :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Mars 2012, 16:37 »
Gode poenger det som Christian sikter til der. Vuckic, Sammy og Abeid må snart ta det siste steget før det er for sent. Finnes mange spillere på dems alder som spiller fast nå. Også på bedre lag enn vårt.

Personlig tror jeg kun Vuckic har det som trengs for å bli en god PL spiller av de tre, men han må snart ta det steget!

Christian

• Gjest
« Svar #172 på: 10. Mars 2012, 16:56 »
Akkurat Andymag, dei må snart ta stegene. Itilegg har det siden PL startet, vært mange talent med 10-20 kamper for Newcastle i PL. Mange av desse har forsvunnet nedover i ligasystemet.

Om ikkje Vuckic tar steget neste sesong, er eg redd han aldri blir ein PL spelarar for Newcastle. Abeid har vært lovende, men han også må ta steget løp av ein eller to sesonger. Problemet for begge to, er at Tiote og Cabaye er vanskleg å ta speletid frå. Derfor vil å komme seg til EL være eit ekstra must, for at spelarar som Vuckic og Abeid, skal få dei sjangsene dei trenger.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 10. Mars 2012, 17:48 »
Der har jo Vuckic en fordel i og med at han kan spille på flere posisjoner. Synes det var synd han ikke ikke fikk flere sjanser i år, for han var meeget god mot WBA og spilte med selvtillit og viste mye bra egenskaper spesielt skudfbeinet. Synd at Pardew valgte å starte han mot LFC da det helt tydelig ikke var kampen for han...

Christian

• Gjest
« Svar #174 på: 10. Mars 2012, 17:53 »
Får håpe Cardiff lånet hjelper på.  :nikke:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 10. Mars 2012, 18:27 »
Han trenger muligens ikke ta PL steget allerede neste sesong tror jeg. Hvis han går på et sesonglangt lån til f.eks Cardiff kan han fortsatt bli en kjempespiller. Cleverly, Carroll m.fl har gjort dette. Det blir spennende å se om han klarer å slå til i PL :)  virker dog litt tung som flere har snakket om i Vuckic tråden. Kan hende skadene har bidratt litt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Peter

• Gjest
« Svar #176 på: 10. Mars 2012, 21:05 »
Jeg føler ikke at det er et must at Vuckic og Abeid må slå gjennom i løpet av neste sesong. Vi har jo spillere som Cleverley som spilte CCC med Watford som 20 åring, og Albrighton som vel heller ikke slo gjennom før forrige sesong for Villa. Jake Livermore i Spurs er vel også 21 eller 22 og fikk sin 1. lagsdebut for dem denne sesongen, tror jeg.
Klart det er bra om det gjør det bra i så tidlig alder som mulig, men i mine øyne er det ikke noe krav at de må vise seg masse fram neste sesong.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 10. Mars 2012, 21:29 »
Sier ikke at de skal vise seg så mye frem, men de må ta steget fra reservelagnivå til førstelagsnivå, enten det skjer i PL eller CC. De er ennå ikke der, Vuckic har jo ikke fått spille mye i Cardiff...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 11. Mars 2012, 02:13 »
Jeg har klokketro på Vuckic. Han har allerede vært inne og vist at han takler PL nivå, det handler egentlig mest om å stabilisere seg, skaffe seg rutine og forbedre svakhetene. Jeg tror han kommer til å spille 15+ PL kamper for oss neste sesong. Abeid og Sammy er jeg dog mer tvilende til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 11. Mars 2012, 03:10 »
Blir viktig med Europa neste år tror jeg, da kan vi få fram flere! Flere kamper betyr at flere spillere vil få muligheten. Se på Spurs, og selv om vi kanskje ikke hadde stilt med juniorlag i EL så ville hvertfall noen ungutter få flere sjanser enn p.d.d.