20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Young Magpies  (Lest 97166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Young Magpies
« Svar #105 på: 12. Okt. 2011, 19:52 »
Selfølgelig blir det altfor dumt, men dette er Newcastle... Hallo!?  ;)

Simmi

• Gjest
« Svar #106 på: 12. Okt. 2011, 19:56 »
Hehe, så dumme er ikke Newcastle en gang!  ;) Håper jeg...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 12. Okt. 2011, 20:22 »
Uten å være for bastant, vil jeg vel heller tro at det er pga faren hans, og ikke bare pga enormt talent.  :cheers:

Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #108 på: 12. Okt. 2011, 20:38 »
Uten å være for bastant, vil jeg vel heller tro at det er pga faren hans, og ikke bare pga enormt talent.  :cheers:

Bruk ord, ikke bilder. Jeg ikke forstå. ???

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. Okt. 2011, 21:55 »
Skjønner bare ikke hvorfor du tror at faren har en finger med i spillet. Tror faktisk ikke at du tror det selv heller.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. Okt. 2011, 22:02 »
Spørsmålet for min del blir; var dette en "obligatorisk" kamp for reservene? Ikke at det heller er noe big deal. Veldig bra at talentene våre får prøve seg på høyere nivå.

Hadde ikke faren blitt keepertrener for klubben, hadde nok ikke Freddy kommet. Når det er sagt, er det nok det eneste Freddy tjener på å ha faren i klubben. At han skal spille fordi faren hans trener seniorkeeperne i klubben, ser jeg på som svært usannsynlig..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #111 på: 12. Okt. 2011, 22:07 »
Skjønner bare ikke hvorfor du tror at faren har en finger med i spillet. Tror faktisk ikke at du tror det selv heller.

Tja, en kan ikke utelukke det. Jeg tror faren hans kanskje har påvirket reservelagstreneren litt til å vurdere sønnen hans.
Jeg har selv en veldig god kompis som er fast på 95laget til Lyn... han ville garantert ikke vært på et høyere nivå enn 96 om det ikke var for faren hans som er lagleder.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Okt. 2011, 22:11 »
Det er noe fullstendig annet i en "liten" klubb i norsk målestokk kontra en profesjonell, engelsk toppklubb. Han ville aldri stått den kampen om ikke laglederen Beardsley mente han var god nok for det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. Okt. 2011, 22:25 »
Blir bare for dumt å mene at faren har hatt en finger med i spillet. Sikkert flere av spillerne som har sønner som spiller fotball, rart at ikke alle de spiller på akademiet da...

Må nesten le litt av at du sammenligner Lyns g95-lag med NUFCs reserver...
« Siste redigering: 12. Okt. 2011, 22:28 av Andymag »

Peter

• Gjest
« Svar #114 på: 12. Okt. 2011, 22:29 »
Sammenligner ikke Lyn og NUFC som klubber, sammenligner de to spillernes situasjoner.
Men ja, kan godt hende jeg tar feil, var bare en tanke.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 12. Okt. 2011, 22:35 »
Vi snakker om en PL klubbs reservelag, da er det blitt så alvorlig at ingen fedre kan snakke sønnene sin inn i troppen.

Dessuten ble han jo byttet inn i det 89.min, så det var jo bare for at han skulle få kjenne på nivået...

Peter

• Gjest
« Svar #116 på: 12. Okt. 2011, 22:42 »
Vi snakker om en PL klubbs reservelag, da er det blitt så alvorlig at ingen fedre kan snakke sønnene sin inn i troppen.

Dessuten ble han jo byttet inn i det 89.min, så det var jo bare for at han skulle få kjenne på nivået...

Det kunne du sagt litt før! ;)
Da hadde jeg selfølgelig ikke kommet på tanken om en korrupt Woodie ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #117 på: 12. Okt. 2011, 23:28 »
Sitat
He replaced Jonathan Mitchell for the final 16 minutes of Wednesday's practice match win over York at Bootham Crescent and made two fine saves although Jamie Reed finally beat him late on.
The son of United Goalkeeping Coach Andy Woodman joined the club from Crystal Palace in August and recently joined up with the England under-16 squad for a training camp.

Spilte 16 minutter, slapp inn et mål, og er/var ikke minst med i troppen til U16-landslaget til England. Håper vi har nok et bra keepertalent som kan materialisere seg til en klassekeeper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #118 på: 13. Okt. 2011, 08:15 »
Til denne kampen står det at en trialist ble byttet ut med Riley i det 57min.......-er det noen her som kjenner noe mer til dette? den 14 år gamle keeperen kan det ikke være pga at han står byttet mot Mitchell i det 74min.

Hmm....kan denne trialisten være et nytt spennende talent?  :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Okt. 2011, 10:47 »
For å komme med en sammenligning var det mange som mente at Markus Henriksen bare var med på aldersbestemte lag i RBK fordi faren var i trenersystemet også. Av en eller annen grunn er ikke den teorien så populær lenger.