20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mackems-Newcastle  (Lest 10796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #30 på: 07. Jan. 2011, 09:13 »
Fortsatt troen på billett, og skal uansett over. Skal du over eller Chopra, og er du blant Sunderlandfansen på Tempest?

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 08. Jan. 2011, 11:39 »
Tempest er fremmed landskap for meg. Å se Sunderland spille er som å se sin 3 år gamle sønn sykle omkring på Grand Canyon med bind for øynene. Heller West Ham - Tottenham med varm nypete og indisk 3 retters etterpå. Man må ha god helse for å se lokaloppgjøret i nordøst.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. Jan. 2011, 23:23 »
Om det er noen som kommer over: Et det mulig å få fraktet over litt Friele kaffe?  ;D

Venter enda på svar på om jeg får plass til å se kampen men FOR en kamp det kan bli.  :)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Jan. 2011, 16:46 »
hvorfor er det en mackem med navn chopra som skriver på vårt forum???

jeg har fått min billett på stadium of shite vertfall!!    toon, toon, kill the mackems!! :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 11. Jan. 2011, 11:57 »
Akkurat telefon fra Eurpteam, med tilbud om oppgradering av billettene til langside. Ikke så veldig godt tilbud akkurat, så takket pent nei til det. Har mine tvil om at de klarer det nå, men de jobber tilsynelatende med saken ihvertfall, ettersom hjemmebillettene også er utsolgt  ;)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 11. Jan. 2011, 19:08 »
Utsolgt:

http://www.safc.com/news/20110106/derby-game-a-sell-out-_2256213_2259500

Håper de har ordnet ticket og holder avtalen...

Gidder ikke å åpne den linken, vil ikke ha virus på maskinen

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 17. Jan. 2011, 14:44 »
Akkurat telefon fra Eurpteam, med tilbud om oppgradering av billettene til langside. Ikke så veldig godt tilbud akkurat, så takket pent nei til det. Har mine tvil om at de klarer det nå, men de jobber tilsynelatende med saken ihvertfall, ettersom hjemmebillettene også er utsolgt  ;)

hvordan gikk det Jon, fikk du billett? 
synd at vi ble rana og satt igjen med bare 1 poeng til slutt...
Howay the lads!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 17. Jan. 2011, 15:18 »
Det gikk sånn halvveis, eller hva man kan si. De klarte ikke å levere billetten, fikk jeg ikke så veldig overraskende beskjed om, en halvtime før kampstart. Så tenkte at det muligens fantes VIP-billetter eller liknende å oppdrive, og fant etterhvert en inngang til et VIP-område. Der spurte jeg om det på noen som helst måte var mulig å oppdrive billett, eksempelvis billetter til forretningspartnere som ikke hadde møtt opp eller liknende. Og la til at jeg hadde reist helt fra Norge.

Han sa at de var helt utsolgt, men tenkte seg såvidt om, og ba meg gi ham to minutter, så skulle han se om han fant en løsning. Han gikk inn, og jeg så han snakket med en der inne. Og da han kom ut igjen, så jeg han hadde noe i hånden. Og der kom han med en gratisbillett, så jeg fikk sett kampen, riktignok med hjemmesupprterne, på motsatt side av de tilreisende.

Jeg hadde ikke på meg noen supportereffekter, og nevnte selvfølgelig aldri at jeg holdt med Newcastle. Men synes det var ekstremt hyggelig gjort av dem å gjøre dette, gratis til og med! Så må faktisk innrømme at jeg nesten fikk litt varme følelser for mackems  :-[

Klarte å holde meg ganske rolig på tribunen, selv om jeg nok var nær ved å avsløre meg, etter en litt stygg takling på Barton. Hadde jeg ikke fått kommet inn på kampen, så jeg etterpå at de hadde et ganske godt tilbud, med toppløsdansere før kampen og i pausen, på en av Newcastles puber. Som jo ville vært et annet godt alternativ  ;)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Jan. 2011, 16:25 »
Det gikk sånn halvveis, eller hva man kan si. De klarte ikke å levere billetten, fikk jeg ikke så veldig overraskende beskjed om, en halvtime før kampstart. Så tenkte at det muligens fantes VIP-billetter eller liknende å oppdrive, og fant etterhvert en inngang til et VIP-område. Der spurte jeg om det på noen som helst måte var mulig å oppdrive billett, eksempelvis billetter til forretningspartnere som ikke hadde møtt opp eller liknende. Og la til at jeg hadde reist helt fra Norge.

Han sa at de var helt utsolgt, men tenkte seg såvidt om, og ba meg gi ham to minutter, så skulle han se om han fant en løsning. Han gikk inn, og jeg så han snakket med en der inne. Og da han kom ut igjen, så jeg han hadde noe i hånden. Og der kom han med en gratisbillett, så jeg fikk sett kampen, riktignok med hjemmesupprterne, på motsatt side av de tilreisende.

Jeg hadde ikke på meg noen supportereffekter, og nevnte selvfølgelig aldri at jeg holdt med Newcastle. Men synes det var ekstremt hyggelig gjort av dem å gjøre dette, gratis til og med! Så må faktisk innrømme at jeg nesten fikk litt varme følelser for mackems  :-[

Klarte å holde meg ganske rolig på tribunen, selv om jeg nok var nær ved å avsløre meg, etter en litt stygg takling på Barton. Hadde jeg ikke fått kommet inn på kampen, så jeg etterpå at de hadde et ganske godt tilbud, med toppløsdansere før kampen og i pausen, på en av Newcastles puber. Som jo ville vært et annet godt alternativ  ;)

bra du fikk sett kampen,  synd du ikke fikk bli med på "let's all do the nolan"... tok helt av blandt toon army... :)
Howay the lads!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Jan. 2011, 18:35 »
Så ut til at det var brukbar stemning der ja, mesteparten av kampen var det TA man hørte, også helt på andre siden. Det som nesten var det morsomste hele kampen, var et frispark hvor Nolan satt igang dansen, for å distrahere keeper. Men ble mye av den samme dansen på tribunen, da Barton skjøt over.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 22. Jan. 2011, 11:31 »
fikk du pengene tilbake fra euroteam Jon? og fikk du dobbelt så mye slik de lovet?
Howay the lads!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 22. Jan. 2011, 13:45 »
Fikk tilsendt et skjema på e-post, som måtte fylles ut. Forventet tid var vel 4 uker. Så tiden vil vise, satser på at det går greit  :)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. Feb. 2011, 22:07 »
javel Jon, da var det gått 5 uker siden vi spilte mot mackems, å så kommer spørsmålet; har du fått pengene tilbake fra Euroteam? :)
Howay the lads!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 20. Feb. 2011, 10:12 »
Ikke noen penger gitt  :-\ Skulle ta rundt 4 uker, etter at jeg hadde fylt ut skjema. Var nøyaktig 4 uker mandag, så etterlyste pengene da. Fikk da beskjed om noe sånt som at betaling var godkjent og sendt økonomiavdelingen, og ville ta rundt 1-2 uker fra mandag. Føler meg ikke trygg på at jeg får pengene så fort, men ganske trygg på at jeg får dem en eller annen gang...

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. Sep. 2012, 19:24 »
Har lest gjennom sidene her, og innser at det er omtrent så vanskelig som jeg trodde, men må jo prøve.

Finnes det egentlig noen måte å få tak i billetter på bortetribunen 21. oktober for en som ikke har sesongkort eller bortekamper osv? Kan heller ikke skryte på meg noen kontakter eller lignende.

Ryktet til Euroteam har jo ikke akkurat forbedret seg denne sommeren, så står nok over å bestille gjennom dem.

Alle tips settes pris på!