20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mackems-Newcastle  (Lest 10834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mackems-Newcastle
« på: 14. Des. 2010, 15:59 »
Har litt over middels lyst til å reise over på denne, men problemet blir å få billetter, uten å måtte sitte sammen med den skitne hjemmefansen. Har sett at billettene for members legges ut 22. desember, men disse blir nok utsolgt til sesongkortholdere innen den tid.

Noen som har erfaring med å kjøpe billetter til bortekamper på svartebørs, og tror dere det vil være lett å få tak i? Regner med at det er en del som kan ha interessse av videresalg, men da kan det jo fort bli en litt vel stiv pris...  :-\

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #1 på: 14. Des. 2010, 17:33 »
Tviler på om du får tak i noe særlig på svartebørsen. Kravet for å få kjøpe billetter til denne nå er vel minimum 50 bortekamper, dvs at det kun er "hardcore" bortefansen som får tak i billetter. Disse folkene er vel lite interessert i å selge billetten sin. Jeg har hatt lyst til å dra på denne selv, og har egentlig en billett hvis jeg vil, men sliter med å få fri på jobben, så satser heller på en tur i februar.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Des. 2010, 18:02 »
Ok Daniel, men du "har en billett selv hvis du vil", hvem skaffer deg denne? Går utifra at du ikke selv har sesongkort. Forøvrig er det vel ikke verdens beste økonomiske tider i nord- England, så skal ikke se bort ifra at noen kan være villig til å ofre billetten, om prisen er rett  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Des. 2010, 18:09 »
Er en kontakt jeg har i Newcastle som har skaffet meg billett tidligere også.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Des. 2010, 18:23 »
Okay, og det er en kontakt du er villig til å sette meg i kontakt med, eller en du helst vil beholde selv?  :P Og vil det si en du kjenner, som gjør det for å være hyggelig, eller bare en som gjør det for å tjene penger?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Des. 2010, 18:27 »
Det er en som gjør det for å være hyggelig. Betaler kun det billetten faktisk koster. Men hun har nok mange hun kjenner som vil ha den billetten før hun selger den til en random nordmann, så gidder ikke mase med hu ang. den billetten dessverre! ;) Men lag deg en konto på newcastle-online og legg ut at du ønsker en billett på billettsidene der, så kan det jo hende du er heldig!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Des. 2010, 18:31 »
Jupp, skal prøve det. Takk for tipset!  :)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Des. 2010, 20:31 »
skal på den kampen for 4.gang på rad, gleder meg stort... :)

skal over i romjulen og se 2 kampen før dette, samt stevenage i fa-cupen og kan forhøre meg blant toon army om noen har en billett til overs, hvis det finnes en, hva er du villig til og betale?
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Des. 2010, 20:44 »
Bor du eller, har du bodt i England Monty?? Virker som du har sett mye matcher..?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Des. 2010, 20:55 »
Kan helt fint betale en £120-150, men bør helst ha litt lenger varsel enn romjulen. Skal uansett på Tottenhamkampen uken etter, så vil helst da ha hele uken der. Og da er det greit at jeg sier ifra på jobb på litt lenger varsel. Men skulle du høre noe, så er det uansett fint om du hyler ut!  ;)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. Des. 2010, 21:09 »
kø1;  nei bor i stavanger men ser mellom 15-20 kamper i året... mest hjemme kamper men også noen bortekamper....

jon87;  skal legge ut en melding om jeg kommer over noen extra billetter, men pr, nå får en bare kjøpe en billett pr. sesongkort...  men om noen jeg kjenner melder avbud skal jeg si i fra...
Howay the lads!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. Des. 2010, 15:13 »
Da var det utsolgt ja  :-\ Får satse på at en eller annen melder avbud, om det kommer noen pundsedler på bordet  ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Des. 2010, 11:25 »
Fant billetter hos mye omtalte euroteam, for £100 totalt. Valgte å kjøpe, men føler meg langt ifra sikker på at jeg får dem...  :-\

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Des. 2010, 15:01 »
hvor sikker er du på at disse billettene er blant toon army og ikke med dirty mackems?
Howay the lads!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Des. 2010, 15:27 »

sto det også noen om når du kunne vente og få dem i posten?
Howay the lads!