20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UTSATT: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00  (Lest 22585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00
« Svar #120 på: 18. Des. 2010, 13:14 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20101218/blues-game-is-off_2281670_2247335

Bekreftet på Nufc.co.uk nå og...

Jeg som gledet meg så voldsomt!  :-[

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: UTSATT: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00
« Svar #121 på: 18. Des. 2010, 13:24 »
Jose: We dont know yet but the game we think is cancel!!! Fock me!!!
LOL

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Des. 2010, 13:27 »
Trenger ikke å være negativt dette. Er en vanskelig bortekamp. Når vi skal møte dem på nytt har vi forhåpentligvis fått en ny spiss, en skadefri Ben Arfa (hmmm.. Beeen Arfaaa), Shola er tilbake i storform, og Colo + Williamson har limst sammen forsvaret igjen.

Når jeg har tenkt meg om så har dette kun utelukkende positive ringvirkninger. Vi går nå inn i det tøffe juleprogrammet. Vi skal møte City den 26. og Tham den 28. At Bhamkampen nå er utsatt betyr at alle spillerne er 100% friske (pluss at vi unngår gule/røde kort) til City kampen hvor Ben Arfa skal hevnes..Satser at vi leder 3-0 til pause så vi får sende inn Smudge som kan fikse begge kneskålene på fokkings De Jong.
« Siste redigering: 18. Des. 2010, 13:35 av InspectorC »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #123 på: 18. Des. 2010, 13:34 »
Jævla drit. Hadde sett frem til denne kampen!

Inspector: Hva er siste nytt ang. Ben Arfa? Når er han forventet å være tilbake?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Des. 2010, 13:38 »
Trenger ikke å være negativt dette. Er en vanskelig bortekamp. Når vi skal møte dem på nytt har vi forhåpentligvis fått en ny spiss, en skadefri Ben Arfa (hmmm.. Beeen Arfaaa), Shola er tilbake i storform, og Colo + Williamson har limst sammen forsvaret igjen.

Når jeg har tenkt meg om så har dette kun utelukkende positive ringvirkninger. Vi går nå inn i det tøffe juleprogrammet. Vi skal møte City den 26. og Tham den 28. At Bhamkampen nå er utsatt betyr at alle spillerne er 100% friske (pluss at vi unngår gule/røde kort) til City kampen hvor Ben Arfa skal hevnes..Satser at vi leder 3-0 til pause så vi får sende inn Smudge som kan fikse begge kneskålene på fokkings De Jong.

Du mener vel at Taylor har skrevet under på ny kontrakt, og har limt sammen bak sammen med Colo??  ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Des. 2010, 13:45 »
Jævla drit. Hadde sett frem til denne kampen!

Inspector: Hva er siste nytt ang. Ben Arfa? Når er han forventet å være tilbake?

Var det ikke 16. januar?

Er Stoke-Arsenal avlyst?? Står ikke det på livescore. Er det bare Blackburn - West Ham som skal spilles 16:00 da?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Des. 2010, 13:45 »
Kjipt! Hadde gledet meg til kamp idag, og hadde skikkelig tro på seier!
Men enig med deg inspector, det erikke nødvendigvis en ulempe atkampen blir utsatt ;)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #127 på: 18. Des. 2010, 14:03 »
Postp.   Arsenal   ? - ?   Stoke C.

Herlig tippekamp med Rovers - Wigan da ;)

Thomas: 16. jan tilbake i trening?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 18. Des. 2010, 14:08 »
Finnes ingen offisiell bekreftelse på at Ben Arfa er tilbake tidligere enn antatt. Det har imidlertid vært rykter om at han har hatt raskere progresjon enn forventet, og at han kunne være tilbake i januar. Chris Hughton nektet å svare på disse ryktene som svirret for to uker siden. Enkel konklusjon; vi skal ikke forvente at vi ser han før i Mars.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Des. 2010, 14:25 »
Nordin, Christian: Eneste jeg har hørt er at han har gjort overraskende store fremskritt og skal kanskje være klar i løpet av januar..Hele 2 mnd tidligere enn antatt. Hvis så er tilfelle kan det hende han klarer antall kamper som skal til for at overgangen skal bli permanent....*fryysninger*

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00
« Svar #130 på: 18. Des. 2010, 14:27 »
We dont know yet but the game we think is cancel!!! Fock me!!!

Enrique sin Twitter-konto.

I hope the game not be cancel, because we have too much snow.

Jonas sin Twitter-konto.

Har du link til twitter kontoene deres? Har lyst til å følge dem  :-*

http://twitter.com/elgalgojonas 
http://twitter.com/Josenufc3   

Stoke-Arsenal er avlyst også.
Hahaha! Er du sikker på at de er ekte? Hadde forventa bedre engelsk. "I am cancel yes no" :D

EDIT: "To many snow!!!" og "meaby we have to stay at birmingan because the aiport is close..."
« Siste redigering: 18. Des. 2010, 14:30 av nikman@SJP »
Gan canny doon Toon!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 18. Des. 2010, 14:29 »
Nordin, Christian: Eneste jeg har hørt er at han har gjort overraskende store fremskritt og skal kanskje være klar i løpet av januar..Hele 2 mnd tidligere enn antatt. Hvis så er tilfelle kan det hende han klarer antall kamper som skal til for at overgangen skal bli permanent....*fryysninger*
Men vi har da oppsjon til å kjøpe han uansett, men dersom han spiller så og så mange kamper MÅ vi kjøpe han. Derfor har vi uansett førsteretten til å kjøpe han, uavhengig avhvor mange kamper han spiller for oss.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Des. 2010, 14:30 »

Les hva jeg skriver. Ingenting er bekreftet, så det er liten vits i å tro på noen løse rykter. Hvis han kunne vært med å spille i januar, så kan jeg garantere deg at han ville vært tilbake på treningsanlegget til newcastle nå. Og hadde han vært der nå, ville vi hørt det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Des. 2010, 14:31 »
Men vi har da oppsjon til å kjøpe han uansett, men dersom han spiller så og så mange kamper MÅ vi kjøpe han. Derfor har vi uansett førsteretten til å kjøpe han, uavhengig avhvor mange kamper han spiller for oss.

Uansett opsjon eller ikke, så må spilleren skrive under på en kontrakt da.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #134 på: 19. Des. 2010, 12:53 »
Så klart vil han skrive under hvis vi vil ha han! Hva ellers skal han gjer, gå tilbake til Marseille der han har brent alle broer for å komme seg til oss??
Newcastlesupporter siden 1992