20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gjettekonkurranse: Når sparkes Pardew?  (Lest 47527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gjettekonkurranse: Når sparkes Pardew?
« Svar #135 på: 16. Des. 2012, 23:21 »
Jeg håper Pardew blir å finne i nufc også på nyåret. Men et tap mot qpr er det ultimate nederlaget, og jeg ser ikke hvordan klubben kan leve med det. Hva som foregår oppe i Ashley sitt hode er noe helt annet da der ikke eksisterer kunnskap om fotball. Tap mot qpr og da vil det nok gå opp for enhver at vi faktisk er i fryktelig god posisjon til å ryke. Det er en tanke jeg håper vi slipper, men jeg må si fotball interessen min er på bunn og fotball gir meg fryktelig lite om dagen. Fra å følge pl tett i flere sesonger så er f.eks en kamp mellom Manu og City en kamp jeg er veldig likegyldig til. Utenom nufc så bryr jeg meg rett og slett ikke. Det skyldes nok formen vi er i. Håper den kommer tilbake, noe som da kun en positiv kurve fra nufc kan endre på. Mye negativt, men jeg orker ikke et nedrykk til.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Des. 2012, 00:21 »
Jeg kan garantere deg at han ikke får sparken til tross for tap mot QPR.

Men taper vi mot QPR er det vel Arsenal og Man Utd på rad? Med tap der også kan det begynne å bli stygt...
Hvordan i all verden kan det være mulig for klubben å leve med tap for QPR, men ikke mot Arsenal og ManUtd?
Den forstår jeg ikke.

Slår vi ikke QPR er vi i deep, deep, deep shit. Langt pokker nede i gjørma. Og vi kommer oss garantert ikke ut av den i de to derpåfølgende kampene. Klubben kan på ingen som helst måte leve med tap mot QPR. Egentlig ikke uavgjort heller, men da kan man kanskje diskutere om man skal vente litt.

Når det er sagt, jeg vil ikke sparke Pardew. Jeg vil ha Pardew som trener i åtte år til. Men jeg ser ikke hvordan vi kan leve med Alan Pardew som manager med tap på lørdag. Da har han hatt to måneder på å snu en stadig mer urovekkende trend. Da sliter jeg med å se hvordan overgangsvinduet alene skal rette det.

Selv om jeg per dags dato fremdeles har tillit til Alan Pardew.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Des. 2012, 10:13 »
Poenget mitt var bare at presset ikke er stort nok på Pardew nå at èn kamp kan vippe han av managerstolen. Om vi taper tre kamper på rad fremover hvor ett er mot et lag som har vunnet èn kamp i løpet av Premier League-sesongen, så er det klart at det begynner å koke. Men kan garantere at Pardew holder minst to uker til.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Des. 2012, 11:20 »
Jeg vil ha Pardew som trener i åtte år til.

:koko:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 17. Des. 2012, 14:30 »
Jeg håper jeg blir den som får rett her :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Des. 2012, 09:59 »

Er jeg koko fordi jeg liker Pardew og vil at han skal lykkes? Når jeg sier jeg vil ha Pardew i åtte år til betyr det at jeg vil at Pardew skal bli en kjempesuksess som manager i Newcastle. Men det er selvsagt ingenting som tyder på det per dags dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Des. 2012, 14:28 »

Er jeg koko fordi jeg liker Pardew og vil at han skal lykkes? Når jeg sier jeg vil ha Pardew i åtte år til betyr det at jeg vil at Pardew skal bli en kjempesuksess som manager i Newcastle. Men det er selvsagt ingenting som tyder på det per dags dato.
Altså, det var jo litt usaklig, skal innroemme det. Men likevel, jeg syntes faktisk det er litt koko å ville ha Pardew i 8(!!) år til. I mine oeyne har han gjort mye bra for klubben foreloepig, og tror han er den rette manageren for å skaffe oss den noedvendige stabiliteten og kontinuiteten vi trenger etter mange managerbytter nå. Likevel, jeg oensker ikke at vi skal vaere der vi er nå om 8 år, og jeg ser lite som tyder på at Pardew skal klare å ta oss videre.
Når det er sagt, er han veldig velkommen til å motbevise mine påstander, og da skal jeg såfall gladelig legge meg flat som ett slips.
Så sant han klarer å få oss ut av den gjoerma vi er i nå, tror jeg Pardew er god å ha i kanskje 2 år til får å få litt stabilitet og fundament, men så tror jeg at "han har gjort jobben" han er i stand til.

Peter

• Gjest
« Svar #142 på: 18. Des. 2012, 17:24 »
Jeg er villig til å gi Pardew ut januar til å overbevise meg om at han er rett mann for jobben. Såfremt vi ikke ligger under streken ved utgangen av januar, vil jeg la ham fortsette.
Hent inn minimum 2 spillere som går rett inn og forsterker laget, så tror jeg vi kan avslutte sesongen med i det minste et snev av æren i behold.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Des. 2012, 18:05 »
Ser ut som Pardew har sagt at vi kun får én mann inn (to hvis noen forlater oss).

(Finner ikke igjen kilden min :D)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 18. Des. 2012, 18:18 »
Jepp, så en kis som postet det samme på et annet forum i går.
Nei.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Des. 2012, 18:50 »
How many players are you looking to sign in January?
From Matthew Duggan, Hebburn

IT is a difficult window, but I think we would like to get ? definitely ? one player in and not lose anybody.

It could be we lose a player, you never know.

I lost Andy Carroll in this window and in a situation that was not too dissimilar to what I am in now two years ago, maybe it was a bit better.

However, if that is the case then we need two players and if we lose two then we need three.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/12/18/newcastle-united-fans-put-their-questions-to-alan-pardew-72703-32447749/#ixzz2FQXD0Xxi

sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Des. 2012, 22:12 »
Er NOEN overraska? Har sagt dette hele tiden - får vi inn mer enn en er det mer enn hva en kan forvente.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #147 på: 18. Des. 2012, 22:40 »
Dette som gjør at AP sitter trygt også!  Hvilken annen manager (av en viss klasse) ville sagt at vi bare trenger en spiller inn i januar, slik sesongen har vært resultatmessig og på skadefronten...?   

En hvilken som helst annen manager ville krevd nye spillere både i sommer og ihvertfall nu i januar!  Om så bare for å legge skyld i dårlige resultater over på eieren?
sunt pueri pueri puerilia tractant

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Des. 2012, 23:03 »
 :frenetisk:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 18. Des. 2012, 23:17 »
Godt poeng, ratatosk. Enig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida