20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gjettekonkurranse: Når sparkes Pardew?  (Lest 47669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Gjettekonkurranse: Når sparkes Pardew?
« Svar #105 på: 02. April 2012, 18:22 »
15.oktober 2011 gikk jo bra  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 02. April 2012, 20:25 »
Jeg har stor sans for alle som har tippet at Pardew skulle få sparken tidlig i januar 2011, bare en måneds tid etter å ha fått jobben. Greit at vi spiser managere, men fullt så ofte er vi vel ikke kjent for å sparke dem.  :P Må forøvrig gi en honnør til Kristoffer, for å vise seg frem som en bitteliten Nostradamus.

her kan vi se for oss at Pardew faktisk har gjort en god førstesesong for oss, og vi har havnet på en veldig grei 9. plass samt nådd semien i FA-cupen. Men så starter krangelen om salg av Carroll eller Barton, og Ashley godtar brått et bud sterkt mot hva Pardew ønsker - som dermed velger å forlate stillingen sin.
Okey, det skulle vel kanskje ikke så mye til for å tenke seg til at vi kunne selge Carroll og Barton. Men likevel, jeg liker tipset med en god førstesesong med niendeplass i ligaen. Var bare noen ytterst få minutter unna.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #107 på: 12. Des. 2012, 12:48 »
Hmmmm, kansje noen som kan få rett snart :spytt:
Neida, han kommer nok ikke til å få sparken, tror faktisk han blir sittende uansett om vi skulle rykke ned..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 12. Des. 2012, 13:24 »
Jeg tror ikke han sitter no matter what. Jeg tror Mike Ashley vil gjøre alt som er fysisk mulig å gjøre for å unngå nedrykk. Per dags dato ser det ut som disse fire er nærmest å kunne få rett.

Maik Assly:             21. desember 2012
geordieruben:       20 februar 2013
Brewcastle:            8. januar 2013
Peter:                     16. januar 2013

Jeg tror Pardew får frem til utgangen av januar på å vise at han er i stand til å snu kjerringa (akkurat dét har han kanskje gjort flere ganger  :ler:). Hvis vi da fremdeles bare vinner hver femte eller sjette kamp, så er jeg ganske sikker på at den åtteårskontrakten plutselig står igjen som den dummeste ideen på veldig, veldig lenge, i det den rives i småbiter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. Des. 2012, 19:02 »
Hvis vi skal bytte ham ut så må det jo utvilsomt være FØR januarvinduet? (Eller ganske tidlig i det.)  En ny manager kommer nok til å ville hente inn noen folk selv for at de skal være villig til å ta over en potensiell nedrykkskandidat.  Om Pardew evt ikke tar mer poeng i år og får fyken, hvor god en manager kan vi egentlig lokke inn med;

"Willy er jo jævlig høy da, så du klarer deg med ham",
"Snart er Raylor tilbake, det blir jo som en nysignering.", og
"Når Simpson forsvinner om et halvt år, så er sikkert Tavernier blitt god nok."?

Det kan jo selvsagt hende at en ny manager inn er nok til å tenne gnisten i spillerne igjen og få dem til å prestere, men i det lange løp handler det i bunn og grunn om at man konstant må fornye stallen.  Det er mye sant i det gamle fotballordtaket; "If you're not moving forwards, you're moving backwards."  Det viste seg til de grader i sommervinduet vårt nå, og spørsmålet blir vel om Pardew overbeviser nok frem mot den tid til at det bør være han som bestemmer hvordan vi skal fornye kontra en evt. annen manager som evt kan hentes inn.

8 års kontrakten kan selvsagt i utgangspunktet høres negativt ut, men jeg nekter å tro at det ikke eksisterer noen klausuler i den som tillatter for å bryte kontrakten uten å kjøpe ut alle årene, på et eller annet vis.  Ashley liker tross alt ikke å hive penger unødvendig (eller nødvendig) etter folk.
Genius by birth. Slacker by choice.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. Des. 2012, 19:47 »
Eit like nesten like stort problem, som nedrykkstrid osv, oppstår jo med ein gong me har eventuelt har sparka Pardew. Det er jo kven skal ta øve? Kva er realistisk? Og her må eg sei at eg får følelsen av at somme her inne er litt for optimistiske med tanke på kven som skal erstatta Pardew. Ein må jo for all del ikkje gløyma kven som eig og styre denne klubben. Han kan jo finna på å henta inn Steve Bruce for eksempel. Lista med slike potensielle Ashley-kandidatar er lang.

Og so er det nok ein gong på denne evige runddansen som har pågått sidan Sir Bobby Robson fekk sparken; ny manager, nye idear, forlokkande visjonar om ei lys framtid, nye spelarar inn, spelarar ut, talentarbeid, speidararbeid, trening, skadeforebygging ditt og datt, beste supportarane i verden, klubben fortenar vera blandt topp 4, sovande kjempa, overgangsrykter, osv.  :welcome: to Newcastle United.
« Siste redigering: 12. Des. 2012, 19:54 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Des. 2012, 20:51 »
En annen ting er vel at vi ikke har veldig gode lønnsbetingelser til manageren her.
Min drømmemanager er David Moyes - men han tjener ganske bra i Everton, og hvorfor skulle han egentlig bytte ut et lag som er bedre enn oss sportslig og hvor han ikke får noen større midler å bruke i overgangsmarkedet uansett? Moyes er uansett genial - får mye ut av lite ressurser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Des. 2012, 21:17 »
hadde Martinez, Laudrup eller vært oppnåelig? Kommer vell an på hva Llambias og MA sier på møte. Liker også Ian Holloway.

tror forøvrig Peter får rett i sin tipping. Han bør få Obertan klistremerke av Nordin i posten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. Des. 2012, 21:17 »
Slutten av 2012.

Desember 2012.

Jeg da? :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 12. Des. 2012, 21:21 »
Har ikke bladd tilbake, så bare de som Joakim viste fram. Tror du også kan vinne :) Vet ikke hva din premie kunne vært?  Pardew badehåndkle kanskje?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 12. Des. 2012, 21:34 »
Nei, gleden av å ha rett =D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 12. Des. 2012, 23:08 »
Dette kan snkz vinne :D

http://www.bligla.com/26048953
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 12. Des. 2012, 23:14 »
Ian Holloway
Holloway står vel for en offensiv fotball, men glemmer vel også forsvaret totalt. Kanskje Wonga kan ordne en avtale mellom klubbene her vist det skulle bli aktuelt. :)
Kan ta med seg Thomas Ince på kjøpet slik at vi også får en spiller som kan utgjøre en trussel på vingen med..

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 12. Des. 2012, 23:51 »
Ian Holloway
Holloway står vel for en offensiv fotball, men glemmer vel også forsvaret totalt. Kanskje Wonga kan ordne en avtale mellom klubbene her vist det skulle bli aktuelt. :)
Kan ta med seg Thomas Ince på kjøpet slik at vi også får en spiller som kan utgjøre en trussel på vingen med..

Hvis Holloway er både villig til å flytte på seg igjen allerede, og får med seg Thomas Ince i samme slengen, antar jeg vi kan forvente å få både Palace og Blackpool supportere på nakken.  Men akkurat det høres jo VELDIG Sirkus Newcastle ut. :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Des. 2012, 06:46 »
Di Matteo vil jeg tippe som mest sannsynlig for øyeblikket.