20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 664611 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3075 på: 01. Nov. 2014, 15:50 »
Hvis vi venter til etter kampen mot Leicester vil vi sannsynligvis ha to nye tap på samvittigheten. Da venter Spurs, City og Pool i de tre neste. Det vil være en marerittstart for en ny manager. Og hvis vi ikke har tatt mer enn de tre poengene vi har per nå, innen 1. november, vil det være et mirakel av de virkelig sjeldne om vi skulle klare å unngå nedrykk. Vi trenger desperat tre poeng. Det kan snart være for seint. Alan Pardew MÅ UT NÅ!

Nostradamus! Synest å hugse at det var ein del dystopiar som vart grundig knuste i fjor haust også.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3076 på: 01. Nov. 2014, 15:54 »
Hvor mange tap kan vi tåle før Pardew IGJEN blir hengt ut som djevelen selv på Tyneside? Jeg synes det er særdeles spennende å se hvor fort man er villig til å "glemme" når ting går veien, meg selv inkludert.
Disse seirene har ikke kommet av seg selv. Pardew har gjort endringer både på formasjon, startellever og posisjoner på banen, og fortjener creds for måten vi har snudd en ELENDIG trend til en fantastisk rekke kamper. Men er han mannen for Newcastle, eller er han fortsatt for dårlig? 

Jeg er langt fra overbevist, men mannen har pågangsmot, det skal han faen meg ha!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3077 på: 01. Nov. 2014, 17:23 »
Det skal sies at vi har så gode spillere at vi ikke kan fortsette å tape i evigheter. Selv en blind høne kan finne korn. Mot Leicester imponerte vi ingen, men vi fikk tre poeng når vi MÅTTE ha det. Mot Spurs var det kunn ett lag på banen, i hver sin omgang. Spurs pissa på oss i førsteomgang, og vi skulle vært død og begravet. Så utligner Sammy 10 sek etter pause, og Spurs er pissdårlige i andreomgang. Med litt flaks og økt selvtillit etter seieren mot Leicester klarer vi å vinne kampen. City-kampen er det beste jeg har sett av Pardews Newcastle siden seieren mot Chelsea i 2012. Vi går i strupen på dem umiddelbart, og vi opprettholder presset i nesten samtlige 90 min. Imponerende prestsjasjon! I dag gjør vi ingen stor kamp. Taktikken går ut på å ligge dypt og satse på at Liverpool gjør feil. Abeid er konge, keiser, president og Gud på defensiv midt. Samtidig burde kanskje både Jaanmat og Sissoko vært utvist før vi etter katastrofalt forsvarsspill fra Liverpool setter ballen i mål. Det beste grepet Pardew har gjort er å sette Riviere ut av laget, og sette Sissoko inn sentralt. Han skal også ha for å ikke ha gitt opp når presset på han var som verst. Men jeg er fremdeles like hellig overbevist om at Alan Pardew MÅ gå. Jo før, jo heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3078 på: 01. Nov. 2014, 17:28 »
Det beste grepet Pardew har gjort er å sette Riviere ut av laget, og sette Sissoko inn sentralt.

Han nevnte i et intervju nylig at han måtte gjøre dette fordi Obertan var så god, men han mente fremdeles at Sissoko var best ute på vingen. :ler:

Når det er sagt, helt enig med det Joakim sier, og jeg har ikke glemt noe. Gleder meg til den dagen Pardew er ferdig i klubben. Jeg synes han er en forferdelig trist og kjip fyr, og hver seier feires med en viss bismak i munnen. Jeg unner både supportere og spillere seieren, men jeg unner ikke hverken Pardew eller Ashley noen form for suksess.
« Siste redigering: 01. Nov. 2014, 17:32 av boris. »
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3079 på: 01. Nov. 2014, 17:56 »
Trur det er feil måte å sjå på det. Ein må heller gleda seg til den dagen Ashley er ferdig som eigar av klubben. Fyrst då er Pardew ferdig. Ingenting er gløymt av supporterane, men so lenge me vinne so er det jo heilt feil å fokusera på at Ashley må sparka Pardew. Eg er veldig imponert øve Pardew dei siste vekene. Det er jo berre fortent viss han vinne månadens manager pris.
« Siste redigering: 01. Nov. 2014, 18:01 av lgrinde »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3080 på: 01. Nov. 2014, 19:01 »
Det som har imponert meg med Pardew den siste tiden, er at det virker som han faktisk har tatt det inn over seg at han må gjøre noen endringer. Det har jo vært et stort ankepunkt mot ham tidligere. Men jeg står fortsatt på gjerdet og friskmelder ham langtifra ennå.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3081 på: 01. Nov. 2014, 19:10 »
Jeg skal ikke skrive ett lang innlegg om Pardew-hat, det skal jeg holde meg for god til, han skal ha sin del av æren for resultatene de siste 4 kampene! Nå stilner det nok rundt ham, og det er kanskje ikke så dumt, alt i alt.

Men jeg kommer fortsatt uendelig langt igjen før jeg er overbevist om at han er i nærheten av rett mann for NUFC. Man kan skryte av "grepene" han har gjort de siste kampene, jeg velger heller i stille spørsmålstegn med hvorfor dette ikke har blitt gjort tidligere, den tid ingenting annet har fungert? Disse trekkene har jo vært etterlyst i flere år.

Og City kampen er mer ett mirakel enn en taktisk genistrek.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3082 på: 01. Nov. 2014, 20:18 »
Det er nok mange bedre alternativer enn pards, men hvor mange av desse er realistiske kandidater?
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3083 på: 02. Nov. 2014, 11:02 »
Det er det egentlig bare Mike Ashley som sette begrensinger for. En spennende manager som Frank de Boer har i klartekst nevnt Newcastle som en klubb han veldig gjerne kunne trent. Da går det i større grad på hva Ashley vil gi en manager i lønn, samt hvilke planer og ambisjoner han har for klubben. De Boer er nok heller ikke fremmed for å overta en klubb med sterkt fokus på å utvikle unge spillere tror jeg.

Forøvrig er det bare å applaudere at Pardew omsider har tatt tak på en del ting som ikke har fungert. Langt fra overbevist enda. Men han er en seig jævel, det skal han pokker meg ha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3084 på: 03. Nov. 2014, 10:44 »
Fra Guardians "10 points from the weekend"

Om Pardew:  Energetic, attacking football with an accent on youth is what the Newcastle boss has been about his whole career

Eh, nå er det kanskje noen journalister som må hoppe av hyllestvogna

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3085 på: 03. Nov. 2014, 12:36 »
 :spytt:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3086 på: 03. Nov. 2014, 13:49 »
Fra Guardians "10 points from the weekend"

Om Pardew:  Energetic, attacking football with an accent on youth is what the Newcastle boss has been about his whole career

Eh, nå er det kanskje noen journalister som må hoppe av hyllestvogna

Righto'....

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3087 på: 20. Nov. 2014, 20:06 »
De siste nyhetene sier at Pardew ikke har droppet Jonas fra førstelaget pga han hater folk med kreft, men av fotballmessige årsaker.

http://bleacherreport.com/articles/2274558-alan-pardew-comments-on-jonas-gutierrezs-loan-away-from-newcastle

Noen som har lyst å gjette hva vi skal lese om neste uke? "Pardew denies eating children"?

La heksejakten fortsette!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3088 på: 21. Nov. 2014, 08:31 »
Heksejakt? Hvor?
Kan faktisk ikke se at noen har limet inn en eneste link tilknyttet uttalelsene nå nylig til Jonas der han visstnok sier at han aldri kommer til å tilgi Pardew.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3089 på: 23. Nov. 2014, 21:54 »
i media såklart. værste journalistikken jeg har sett.