20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 656767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2820 på: 03. Sep. 2014, 13:41 »
Setter personlig Neil Lennon foran David Moyes hva britiske managere angår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2821 på: 03. Sep. 2014, 13:48 »
Kan ikke ha en fyr som headbutta foten til Shearer som manager da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2822 på: 03. Sep. 2014, 13:52 »
Aner ikke hva slags fotball Lennon står for så der kan jeg ikke uttale meg. Har dog fått med meg at han har fått noen gode resultat i CL. Moyes fikk tross alt jobben for verdens største fotballklubb. Kan jeg spørre hvorfor du er fan av Lennon?
Ser også at Lennon har hatt sine utbrudd mot andre trenerer på sidelinjen. Gidder vi det igjen?
« Siste redigering: 03. Sep. 2014, 13:59 av Fluffy »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2823 på: 03. Sep. 2014, 15:45 »
Jeg vil ikke ha Moyes. Koster mye, og står for like kjedelig fotball som Pardew.

Vil ha en manager som  vil spille fotball. Husker Deila som applauderte godsetspillerne, selv om det førte til skumle situasjoner, når de spilte seg ut av forsvar. Når spillerne ikke er redde for å gjøre feil, blir de modige, får mer selvtillit og gjør mer konstruktive valg med ballen. Kan ikke si det samme om Parews taktikk.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2824 på: 03. Sep. 2014, 18:14 »
Kan vi ikke heller bli kvitt den fryktelig kongen som leder troppen først?

Tar med glede to tap på rad for å få det til!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2825 på: 03. Sep. 2014, 18:27 »
FINN FREM

Newcastle United manager Alan Pardew has two games to save his job at St James' Park (LINK)

Selv om jeg ikke har spesielt stor tro på at dette stemmer, håper jeg det gjør det! Selvsagt..

Og hvis det mot formodning skulle stemme, gjør vi sikkert to gode kamper mot Southampton og Hull. Det er bankers det da.
Dog blir det spennende å se hvilken mottagelse Pardew får mot Hull, men spesielt Ben Arfa. Han er garantert på stadion den kampen. Ser for meg en god del Ben Arfa-sanger, og hyllest til han!
Independent er blant de seriøse avisene, så de har nok ikke funnet på dette selv. Blir veldig rart å se kamp og faktisk håpe at Newcastle taper..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2826 på: 03. Sep. 2014, 18:42 »
Hvis det stemmer at han har to kamper på å snu det, så lever han på lånt tid uansett hvordan det går i de to neste kampene.  For AP evner ikke få til noe som helst med dette laget.    Å hvis han sitter så utrygt, hvorfor i f... Ikke gi han fyken etter forrige sesong da  :sint:
sunt pueri pueri puerilia tractant

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #2827 på: 03. Sep. 2014, 22:32 »
Fryktelig einig. Om dei skal sparke han, kvifor faen no? Etter forrige sesong - ja! Men no, berre for å øydelegge starten av denne sesongen og? Nei!

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2828 på: 03. Sep. 2014, 22:42 »
Bedre å ødelegge starten, enn hele sesongen ;) neida, det hørtes litt rart ut, de høres veeeldig rart ut å gi han såpass med tillit i transfer-vinduet for så å gi han så mye press... Men på den andre siden er det langt på overtid at det begynner å stilles litt spørsmål til resultatene og underholdningen han leverer!

Tremblem

• Gjest
« Svar #2829 på: 03. Sep. 2014, 23:36 »
There is alway hope in a hanging snore!  :toon:

Imidlertid snodig timing, hvorfor sparke han nå? Burde skjedd senest i mai. Merkelig at denne klubben aldri lærer? Samme tullet vi holdt på med for 10 år siden. Sparke managere noen få kamper inn i ny sesong. Ender vi opp med whatever rask som er tilgjengelig der og da i stedet for en manager det er lagt ned litt forarbeid i.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2830 på: 03. Sep. 2014, 23:47 »
Aner ikke hva slags fotball Lennon står for så der kan jeg ikke uttale meg. Har dog fått med meg at han har fått noen gode resultat i CL. Moyes fikk tross alt jobben for verdens største fotballklubb. Kan jeg spørre hvorfor du er fan av Lennon?
Ser også at Lennon har hatt sine utbrudd mot andre trenerer på sidelinjen. Gidder vi det igjen?

Fått til gode resultater med lite midler. God til å få frem unge spillere og gi de sjansen (dette var han jo nødt til i Celtic). Mye mer vant til offensiv fotball enn Moyes, men kan også organisere lag defensivt på en god måte.

Lennon vil i mine øyne gi oss et friskt pust på managersiden. Han er ikke redd for mixe ting opp litt og ønsker å gi unge spillere en sjanse. Moyes er i mine øyne bare en litt bedre versjon av Pardew og står ikke for den fotballen vi ønsker.

I tillegg er Lennon en ekte sjef og vil aldri tillate seg å bli Ashley's nikkedukke. Sa jo opp i Celtic grunnet manglende midler så dette er en manager som har store ambisjoner for lagene han trener. Han er ung, dyktig og sulten og i mine øyne den beste av de mest aktuelle kandidatene om Pardew får fyken.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2831 på: 04. Sep. 2014, 00:07 »
Har også tenkt litt på Lennon, virker som en spennende type. Det viktigste er dog at vi kaster oss på bølgen og får inn en ung, moderne manager ala Pochettino, Rodgers, Martinez. Girard er nevnt. Galtier det samme. For å drømme litt kan man ta med Unai Emery. Ser ikke de helt åpenbare kandidatene i engelsk klubbfotball, men de finnes helt sikkert.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2832 på: 04. Sep. 2014, 11:23 »
Etter å ha brukt overgangsvinduet til å tappe Newcastle-stallen for kvalitet, så nærmer nå Alan Pardew seg toppen av listen over hvilken manager som er favoritt til å få sparken først i Premier League. Sunderland Echo skriver at Pardew nå er nær ved å ta igjen Sam Allardyce.

Få inn Christophe Galtier

Gitt han 1-2 år og vi kunne hatt noe virkelig bra på gang!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2833 på: 04. Sep. 2014, 12:39 »
Det blei sagt - muligens i ein annan tråd - at Roma var ein storklubb i europeisk målestokk (ref. at dei valgte å hente MYM på lån). Det er eit utsegn som sikkert kan forsvarast, men tilstanden til italiensk fotball er langt svakare no enn berre få år tilbake. Det ser ein mellom anna på antallet transfersummar som overstig 10 mill. pund kvart vindu. Her ligg Serie A langt under (tidlegare?) samanliknbare ligaer. I denne samanheng kan ein også nemne alle Serie A-trenarane som svermar etter å prøve seg i andre ligaer. Det leiar meg over på mitt førstevalg som ny manager om Pardew skulle få fyken: Rudi Garcia.

Ein sesong over forventning med Roma i fjor. Offensiv fotball. Suksess i fransk liga, og såleis sterk kunnskap om ein liga der vi har rekruttert ekstremt mykje frå. Revolusjonerande på fitness-trening; eit felt der Pochettino har staka ut ny kurs i Premier League med relativt formidabel suksess. Om MYM lukkast der nede, er det vel sjanse for at han samtidig kan hentast tilbake og bli den forsvarssjefen vi har sakna etter at Coloccini falma.

Ankepunktet er sjølvsagt at han er i jobb, og at vi ev. må kjøpe han ut av kontrakta. Men eg ser for meg at utkjøpsklausulen kanskje kan vere innanfor rekkevidde (om Mike Ashley ser nytten ved at neste tilsetjing må vise 'intent'). Eg trur vi med Garcia både hadde fått den fotballen mange av oss saknar, samt suksess innanfor dei rammene som han får å jobbe med.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2834 på: 04. Sep. 2014, 12:49 »
Galtier eller Garcia hadde nok vært mine førstevalg også. Uten at jeg veit så veldig mye om Galtier, har jeg lest en del positivt.

Vi kan ikke tiltrekke oss Ancelotti, Guardiola, eller slike navn, og må da gå for typer som nevnt ovenfor.
Ellers er vel Rijkard og Di Matteo ledige ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒