20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2805 på: 03. Sep. 2014, 10:20 »
The deal is a one year loan rather than a permanent transfer, despite Hatem only having a year left on his United contract.

Sadly this looks only to have been contrived to ensure that the player can?t come back and (further) embarrass Pardew and Ashley in the two clashes between the sides. The fact that Newcastle play Hull in our next home match would have been an explosive mix that clearly the Newcastle hierarchy were running scared of.

Jeg tar også to tap. Gjerne. Men er fryktelig redd for at vi da får en type som Sherwood inn som erstatning. Eller Malky Mackay. Og vi var like langt.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2806 på: 03. Sep. 2014, 10:38 »
Trur faktisk med litt skader på midtforsvar, og at det går tid med nye spillere med tilvenning og at spillere blir "Pardewd" i tilvenningsfasen, så kan dette gå mot Nedrykk!!!
Me taper vertfall mot Southampton i neste kamp, og visst neste er Crystal P i cuppen, så trur eg me taper den også !!!
« Siste redigering: 03. Sep. 2014, 10:41 av Jonny »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2807 på: 03. Sep. 2014, 10:47 »
And now for something completely different.

Med alle de mishagsytringene som kan komme mot Pardew og Ashley i neste kamp, så kanskje Mike burde ta en tur til Sør-Korea, og se hvordan de gjør det på baseballkamper der borte.

En klubb som sliter litt har gjort et grep for å bedre stemningen på kampene, de erstatter vanlige fans med roboter. For de supporterne som ikke kan komme seg på kamp kan de fjernstyre robotene og få de til å rope og heie, men ikke storme banen eller gjøre noe usømmelig.

http://www.bbc.com/news/technology-28484536

Dette må da være en idé for Ashley. Her kan han sette opp roboter på tribunen i stedet for kravstore fans, og kan instruere disse robotene til bare å rope vanlige heiarop, men ikke bue, komme med mishagsytringer eller vise frem banner med påskriften "Cockney Mafia". Altså sånne tilskuere som oppfører seg pent og rolig, og bare er snille, og greie og som ikke stiller krav eller har personlige favoritter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2808 på: 03. Sep. 2014, 10:53 »
Tap tap, ikke billettintekter, og disse robotene er sikkert ikke billige.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2809 på: 03. Sep. 2014, 11:06 »
Men de kan brandes med sportsdirect.com uten å klage.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2810 på: 03. Sep. 2014, 11:19 »
The deal is a one year loan rather than a permanent transfer, despite Hatem only having a year left on his United contract.

Sadly this looks only to have been contrived to ensure that the player can?t come back and (further) embarrass Pardew and Ashley in the two clashes between the sides. The fact that Newcastle play Hull in our next home match would have been an explosive mix that clearly the Newcastle hierarchy were running scared of.

Jeg tar også to tap. Gjerne. Men er fryktelig redd for at vi da får en type som Sherwood inn som erstatning. Eller Malky Mackay. Og vi var like langt.

Og får å gå fra å vurdere Jokkes robot-forslag til å bli litt seriøs igjen:

HVEM er det som er ledige på markedet nå som folket her inne kunne tenkt seg som NUFC manager?

Dette er på ingen måte enn "Pardew-er-det-beste-vi-kan-få" retorikk, bare for å ha det på det rene...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2811 på: 03. Sep. 2014, 11:29 »
Moyes og Pulis er vel de beste britiske som er ledige. Utenfor de britiske øyer er det vel mange.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2812 på: 03. Sep. 2014, 11:55 »
Manageren til St. Etienne bør vel seile frem som en klar kandidat. Hadde heller ikke sagt nei til Neil Lennon.

Vi si disse to vil være de mest spennende vi kunne bragt inn, sett med mest mulig realistiske øyne.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2813 på: 03. Sep. 2014, 12:02 »
Neil Lennon er absolutt et interessant navn, muligens Moyes også.

St.Etienne sin manager vet jeg ingenting om.

Pulis VET vi jo alle får resultater, men måten han gjør det på gjør ham ikke til noen drømmekandidat for min del...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2814 på: 03. Sep. 2014, 12:15 »
Jeg vil se en manager som gjør mer enn å bare få resultater.

1. Han må stå for en type fotball som er underholdende
2. Han må få resultater
3. Virke som en OK fyr

Tar heller 5 sesonger med 10-14. plass og underholdende fotball, enn 5 sesonger med 4-7. plass og dritkjip fotball. Jeg vet at mange er helt omvendt og heller vil se dritkjip fotball med null underholdningsverdig og gode resultater, men for min del må fotball være underholdende, er det ikke det er det jo ikke noe morsomt lenger, og hva er da poenget med å føge med? For min del altså.
« Siste redigering: 03. Sep. 2014, 12:17 av boris. »
Nei.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2815 på: 03. Sep. 2014, 12:29 »
Har vi ikke hatt denne diskusjonen før? Pardew sitter enda. Tror det ikke før jeg får se det (at han må gå altså)...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2816 på: 03. Sep. 2014, 12:35 »
Jeg vil se en manager som gjør mer enn å bare få resultater.

1. Han må stå for en type fotball som er underholdende
2. Han må få resultater
3. Virke som en OK fyr

Tar heller 5 sesonger med 10-14. plass og underholdende fotball, enn 5 sesonger med 4-7. plass og dritkjip fotball. Jeg vet at mange er helt omvendt og heller vil se dritkjip fotball med null underholdningsverdig og gode resultater, men for min del må fotball være underholdende, er det ikke det er det jo ikke noe morsomt lenger, og hva er da poenget med å føge med? For min del altså.

God oppsummering, og nettop det du nevner her er årsaken til at jeg er skeptisk til Pulis.

Han har vel forøverig heller ikke kommet så mye høyere opp på tabellen enn Pardew?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2817 på: 03. Sep. 2014, 12:50 »
Litt redd Pulis ikke klarer makse Pardew. Begrensa spillestil, og til tross for at han etter hvert fikk bruke mye penger i Stoke stagnerte de allikevel. Selvfølgelig mulig at det ikke var mulig å ta en klubb som Stoke spesielt mye lenger heller da. Pulis må dessuten innfinne seg med vår transferstrategi. Er dog skeptisk til om Pulis kan stå for annen fotball enn det vi har sett i Stoke og CP. Det er ikke en slik managertype vi ønsker.
Er stadig like forbanna bittert at vi ikke sparka Pardew og ansatte Martinez mens vi antakeligvis hadde sjansen. Perfekt managertype for klubben vår. Akkurat nå er det vel Moyes som virker som det beste av realistiske managere innenlands. Eventuelt kunne en gambla på en Lee Clark som kjenner til geordie-mentaliteten og som er en offensiv managertype med potensiale. Har dog på følelsen at det beste valget finnes utenfor landegrensene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2818 på: 03. Sep. 2014, 13:08 »
Er stadig like forbanna bittert at vi ikke sparka Pardew og ansatte Martinez mens vi antakeligvis hadde sjansen. Perfekt managertype for klubben vår.

René Girard var vel også ledig her for en god stund siden, og han la ikke skjull på at han hadde veldig lyst til å prøve seg i PL, og jeg er rimelig sikker på at Newcastle hadde sjansen på han der og da. Han er også drømmen av folk jeg anser/anså som realistiske.
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2819 på: 03. Sep. 2014, 13:14 »
Moyes ville nok vert det beste valget om vi tenker britisk. Klar oppgradering fra Pardew, han spiller ok fotball, er sympatisk, kjenner ligaen. Det han gjorde i Manu tror jeg man bare må se bortifra. Hadde spillergruppen imot seg fra første dag, og vil ikke i nærheten av å ha det samme presset her. Ikke er der en Ferguson som henger på han til enhver tid heller.
Samtidig stoler jo Ashley veldig mye på Carr, så noe fransk/nederlandsk er vel ikke helt utenkelig. De Boer har jo nevnt nufc i positive lag. Urealistisk ja, men man må jo drømme litt  :)

Virker iallefall som Pardew har mer press på seg enn noensinne, og det er bra.
« Siste redigering: 03. Sep. 2014, 13:18 av Fluffy »