20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 656859 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2791 på: 02. Sep. 2014, 16:07 »
Enig i den artikkelen. Skjønner ikke at folk gidder å forsvare Pardew lengre. Han ødelegger alt av talent, skaper ingen identitet, oppnår dårlige resultater og oppfører seg generelt som en kødd. Greit at ikke alt ansvar skal tilskrives han, det deles med Ashley & co, men han er likevel inkompetent. I enhver andre klubber hadde Pardew sine opptredener - både individuelt (resultater, oppførsel etc), men ikke minst summen av disse - ført til en spark ut døra for lenge siden.

Alt blir bedre. Jeg håper bare så inderlig på at vi spiller jævlig dårlig, taper alt av kamper og at han får fyken før hele sesongen ødelegges, og at vi henter inn Tom Nordlie, for alt er faenmeg bedre enn Alan Fuckings Pardew.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2793 på: 02. Sep. 2014, 17:15 »
PARDEWS 2014 RECORD

PLAYED 22 WON 5 DRAWN 3 LOST 14 SCORED 17 CONCEDED 50!!!!

Bare dette burde ha vært nok til å sparke Pardew på ræv ut av Newcastle.

Så forbanna synd at når "protestene" var på sitt beste i fjor var sesongen så og si over. (2-3 kamper igjen) Sommerferien reddet på mange måter Pardew sin jobb. Kampen mot Cardiff gjemte han seg inne på benken i 90 min. Er derfor litt skuffet over en del supportere i Newcastle som nå nærmest har tatt han inn i varmen igjen.
Nå har han fått spillere med fart og flair som han har mast om i flere år. Spillet på banen er dessverre like planløst og kjip som det alltid har vært med Pardew som manager.

Må vi nå vente 4-5 mnd. før vi opplever Pardew out rop fra tribunen og buing mot han i stor skala eller tror dere at dette kan komme allerede i de neste 3-4 kampene?

Stemmer det at Ashley tidligere har forhørt seg om Moyes? (Da han var i Everton) Ikke mitt førstevalg, men føler han kan klare Everton bragdene med dette Newcastle laget også. Moyes er jo også ledig som manager og sikkert sugen på å vise at det er ikke han som rota det til for ManU.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2794 på: 02. Sep. 2014, 17:18 »
Er vel nesten bare denne klubben som klarer det den klarer. Fått igang opptimismen med flere spennende spillere, for så og bare rasere alt på siste dagen av vinduet. Jeg må nesten le litt av hvordan de klarer dette her gang på gang. Pardew har ikke mye sympati hos fansen nå og det skal ikke mye feil til for at vi får en enda værre versjon av Cardiff kampen sist sesong. I og med at Mbiwa og Ben Arfa alene er Pardew sitt verk og alle vet det. Ashley er ikke den som er i fokus nå, og Pardew har en voldsom jobb med å vinne over fansen igjen. Han gjorde en god første sesong, så en helt fæl en. Mange mente han skulle få sist sesong til å vise hva han dugde til. Det ble en rar og to delt sesong. Denne sesongen har han alt å tape, både det han har sagt selv, penger han har fått og avgjørelser han har tatt. Jeg tror ikke Pardew sitter så trygt som mange tror. Han tåler selvfølgelig noen tap på rad, men trykket imot han kommer til vokse noe enormt som tiden går uten et positivt mønster.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2795 på: 02. Sep. 2014, 17:22 »
Er vel nesten bare denne klubben som klarer det den klarer. Fått igang opptimismen med flere spennende spillere, for så og bare rasere alt på siste dagen av vinduet. Jeg må nesten le litt av hvordan de klarer dette her gang på gang. Pardew har ikke mye sympati hos fansen nå og det skal ikke mye feil til for at vi får en enda værre versjon av Cardiff kampen sist sesong. I og med at Mbiwa og Ben Arfa alene er Pardew sitt verk og alle vet det. Ashley er ikke den som er i fokus nå, og Pardew har en voldsom jobb med å vinne over fansen igjen. Han gjorde en god første sesong, så en helt fæl en. Mange mente han skulle få sist sesong til å vise hva han dugde til. Det ble en rar og to delt sesong. Denne sesongen har han alt å tape, både det han har sagt selv, penger han har fått og avgjørelser han har tatt. Jeg tror ikke Pardew sitter så trygt som mange tror. Han tåler selvfølgelig noen tap på rad, men trykket imot han kommer til vokse noe enormt som tiden går uten et positivt mønster.

Helt enig. Isolert sett skjønner jeg at Ashley (eller den som nå bestemmer akkurat dette) velger å kvitte seg med unødvendige lønnsutgifter for spillere som ikke brukes. Og hvem er skyld i at disse ikke brukes? Pardew..

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2796 på: 02. Sep. 2014, 18:03 »
Men: Tror dere Ashley har satt seg ned med Ben Arfa, Mbiwa og Pardrew og prøvet å løse dette?

Jeg synes det er riktig at en eier og styreformann gir tillit og lar manager ta alle avgjørelser, men her bommer Pardrew så jævlig at noen burde ha steppet inn og gjort noe.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2797 på: 02. Sep. 2014, 18:14 »
Det er fortsatt på ingen som helst formildene for Pardew, eller noe som forsvarer hans inkompetanse. Det eneste det vitner om, er at hele kjeden fra manager og opp til toppen, er like udugelige.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2798 på: 02. Sep. 2014, 20:09 »

Jeg synes det er riktig at en eier og styreformann gir tillit og lar manager ta alle avgjørelser, men her bommer Pardrew så jævlig at noen burde ha steppet inn og gjort noe.

Når det gjelder spillere bør Pardew og co ha det siste ord fordi de skal, i motsetning til MA, besitte fotballfaglig kompetanse.  Men jeg mener MA bør kvitte seg med Pardew pga. den fotballen Pardew står for, som er den rake motsetningen til fotballen vi spilte under the entertainersæraen. Pardew har ennå ikke skjønt sjelen til georgiene: De kan akseptere å tape. Det er måten du taper på som er avgjørende: Supporterne vil at laget skal gå i angrep, ikke forsvare seg til en 1-0 seier.

Jeg har støttet Pardew før, fordi han ikke alltid har hatt spillermaterialet tilgjengelig til å spille god fotball. Men når han rett før transfervinduet stenger kvitter seg med 2 spillere som faktisk er i stand til å slå gode pasninger, er tålmodigheten min over.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2799 på: 02. Sep. 2014, 22:02 »
#Pardewout
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2800 på: 03. Sep. 2014, 00:42 »
FINN FREM

Newcastle United manager Alan Pardew has two games to save his job at St James' Park (LINK)

Selv om jeg ikke har spesielt stor tro på at dette stemmer, håper jeg det gjør det! Selvsagt..

Og hvis det mot formodning skulle stemme, gjør vi sikkert to gode kamper mot Southampton og Hull. Det er bankers det da.
Dog blir det spennende å se hvilken mottagelse Pardew får mot Hull, men spesielt Ben Arfa. Han er garantert på stadion den kampen. Ser for meg en god del Ben Arfa-sanger, og hyllest til han!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2801 på: 03. Sep. 2014, 08:14 »
Nufcblog skrive at kravet denna sesongen er topp 8. Veit ikkje kva kjelda han har på det.

Utifrå korleis da gjekk førre sesong i dei kampane mot dei laga me møter i dei 4 neste, so er det 4 vanskelege kampar. Dette er kampar me må vinna skal me greia ein topp 8 plassering.
« Siste redigering: 03. Sep. 2014, 08:20 av lgrinde »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2802 på: 03. Sep. 2014, 08:17 »
Vanskelig å vite nøyaktig hvor godt informert The Independent er her, da de avslører veldig lite om sine kilder. Derfor kan det være bare "det vanlige oppspinnet" som ikke har noe rot i virkelighet.

Men det er derimot ingen tvil om at Pardew MÅ begynne å få resultater NÅ. Jeg har litt vondt for å tro at han har fått kun to kamper på seg, men samtidig tror jeg ikke han får veldig mange flere.

Klubben står med to fattige poeng nå, og ingen forventet vel noe mot City i årets første runde, men Palace hjemme SKAL beseires. Man skal ikke slippe inn tre mål hjemme mot Palace og berge uavgjort med nød og neppe. Spillemesig var det dessverre meget "tynn suppe" mot Villa også, men det var ingen åpenbar tre poenger. Mitt foreløpige første inntrykk nå er at klubben fortsetter i nøyaktig samme spor som den avsluttet i forrige sesong, og hvor det skal ende har jeg ikke særlig lyst til å tenke på.

Ser vi på terminlista fremover nå, så er neste kamp borte mot Southampton, hvor det garantert blir tap, Hull hjemme bør det gå an å slå, men deretter ryker vi garantert ut mot Palace borte i cupen, før det venter vanskelige bortekamper mot Stoke og Swansea. Ut ifra det Swansea har vist til nå så levner jeg Newcastle liten sjanse for poeng i den kampen, og Stoke er heller ingen lett bortekamp.

Tror det skal bli en tøff høst for Pardew på St.James Park, og om den ikke blir så altfor lang så skal ikke jeg miste nattesøvn av den grunn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2803 på: 03. Sep. 2014, 08:17 »
Fælt å si det - men tar gjerne to elendige tap nå dersom det betyr Pardew-exit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2804 på: 03. Sep. 2014, 10:10 »
Fælt å si det - men tar gjerne to elendige tap nå dersom det betyr Pardew-exit.
Agree. Det er nok verdt det.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.