20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660612 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2685 på: 13. Mai 2014, 01:07 »
Quoter en fra C.E.:

Why is the Pardew saga still going on. Is there some unknown reasons why he is still at the club ;

+ Pardew is related to Ashley
+ Pardew has some dirt on Ashley
+ Pardew owe's Ashley money.
+ Pardew is in the same lodge as Ashley
+ Pardew is an alien.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2686 på: 13. Mai 2014, 10:33 »
?@nufcfans: The Telegraph also claims that we will bring in several new players before the WC and can expect a new signing in the next few days! #NUFC?

Haha, selv om jeg ikke kan nekte for at jeg synes det er spennende, tror jeg ikke et fnugg på det ;)

trur eg ikkje før eg får sjå det.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2687 på: 13. Mai 2014, 12:27 »
Etter å ha lest Zlatan sin bok er jeg også blitt skeptisk til alle franske spillerne som er i klubben. Som Zlatan selv skriver da han kom til Inter å så forskjellige grupperinger med brasilianske, argentinske, italienske og resten i forskjellige grupper, tok han turen rett opp til eieren og sa at så lenge det var sånn ville ikke klubben vinne noenting.

Ein liten kommentar her. Såg på intervju av Aguero etter kampen på sundag og han kunne ikkje prata noko særleg engelsk. Slik eg forsto det. Er det ikkje på tide at ein etter 3 år i England lære seg å snakka engelsk!
So kan ein vel stilla spørsmål om det er noko vits då ingen andre i laget er britiske og manageren er frå Chile.  ::)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #2688 på: 13. Mai 2014, 18:28 »
Quoter en fra C.E.:

Why is the Pardew saga still going on. Is there some unknown reasons why he is still at the club ;

+ Pardew is related to Ashley
+ Pardew has some dirt on Ashley
+ Pardew owe's Ashley money.
+ Pardew is in the same lodge as Ashley
+ Pardew is an alien.

+ Pardew is top class at deep throating

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2689 på: 14. Mai 2014, 19:24 »
Mine tanker etter dette:

1. The board stated that Alan Pardew (AP) will remain the club's manager. The board stated that incorrect media reports which claimed Newcastle United had contacted other individuals about the manager position were in the hands of the club's legal team.?

-Kommer ikke som et sjokk. Er vel kun et nedrykk som kunne ha truet jobben hans.

2. Everton were highlighted as an example to disprove the theory. Despite finishing much higher up the table than Newcastle and being perceived as 'entertaining' by many, they finished the season with only two more 'live selections' than Newcastle and their TV revenue equated to only £1.5million more.

-Drit i spillestil eller spill flott fotball da en ikke tjener noe mer penger på dette.

3.The board outlined research into Premier League clubs in relation to domestic cup competitions in the last five years, with Swansea City the only club outside the traditional top six to win a domestic cup and not be relegated in the same season (Birmingham and Wigan Athletic were both relegated). Independent research into the cost of relegation over the past ten years showed there is a 50% chance of not gaining promotion back to the top flight and a 30% chance of being relegated to League One or further. In addition, if clubs do return to the Premier League, it takes four years on average.

- Kommer aldri til å satse på cupene da vi kan rykke ned og miste inntekten PL gir Ashley.
[url]http://www.nufc.co.uk/page/Fans/FansForum/0,,10278~3831748,00.html/url]

RIP NEWCASTLE UNITED

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2690 på: 14. Mai 2014, 19:32 »
For en virkelig patetisk gjeng med ledere vi har. Tenkt å begrunne at vi ikke prøver i cupene med det derre. Et forbanna hån mot fansen. Alt handler om å begrense risiko for tapt inntektsgrunnlag og total mangel på respekt for det som bærer klubben vår. Mike Ashley er en jævla idiot.

Nå skal "The Bullshit Generator" få fortsette i jobben. Da må vi jo, på en eller annen måte, innfinne oss med dette og prøve se frem til at han skal gjenoppbygge laget vårt som han så fint har varslet. Overrasket er jeg ikke. Middelmådig mann passer middelmådige ambisjoner.
« Siste redigering: 14. Mai 2014, 19:35 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2691 på: 14. Mai 2014, 19:55 »
Det der er kanskje det sykeste jeg noengang har lest????
Det er rett og slett en hån mot alle som bryr seg om klubben. Jeg tipper til og med Sunderlandfans tar seg nær av dette, så forbanna gale er det

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2692 på: 14. Mai 2014, 20:42 »
Får vondt i sjela av å lese det greiene der.... :sint:

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2693 på: 15. Mai 2014, 00:02 »
Kommer til å hvile et stort press på Pardew når neste sesong sparkes i gang. Spørs hvor mange sesongbilletter som blir solgt nå...
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2694 på: 15. Mai 2014, 07:27 »
Alt det der gjere ting berre endå verre mellom fansen og Ashley/Pardew. Det kan verta ein stygg 2014/2015 sesong.

Me får berre håpa på at nokon kjøpe oss opp. Nokon som vil vinna noko og spela attraktiv fotball.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2695 på: 15. Mai 2014, 09:21 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/11213325.Newcastle_confirm_Pardew_will_retain_his_post___and_cups_will_remain_low_down_the_priority_list/?ref=var_0

Er vel samme artikkel som blei lagt ut tidligere. I tillegg til det Thomas peiker er det også andre latterlige punkt:

With Loic Remy and Luuk de Jong having left at the end of their loan spells, and Shola Ameobi and Dan Gosling having been released as free agents, there is a need for up to seven or eight new arrivals this summer, even though Charnley has previously spoken of making ?one or two? signings in each financial year.

Kan jo ikkje vite på forhånd kossen det går i ligaen med den troppen vi har, i tillegg kan vi få langtidskader på nøkkelspillere, kva skal vi gjere da? Virker som dei med vilje ønskjer å holde bredden i troppen på eit minimum slik at sjansene for å gjere det bra i cupene er så små som over hodet mulig.

?Independent research into the cost of relegation over the past ten years showed there is a 50 per cent chance of not gaining promotion back to the top-flight and a 30 per cent chance of being relegated to League One or further."

Fy faen for noko jævla piss dei klarer å lire av seg. Dersom vi skulle vere så uheldige å komme langt i cupen, og da mest sannsynlig rykke ned, for det er jo det som skjer når lag som ikkje er regna for å vere eit topplag gjer det godt i cup, så kan det fort vere at vi rykker videre ned i League One.

Denne pressemeldinga er eit hån mot oss som supportere. Vi skal vere ein anonym klubb i PL og ingenting anna, for det er det som tjener ashley best. Drit i kva supporterne som bærer denne klubben ønskjer, dei har tydligvis ingenting dei skulle ha sagt. Kjenner eg blir meir og meir forbanna. La oss å håpe det ikkje blir for lang tid med ashley som eiger, sjølv om det ser veldig mørkt ut akkurat nå. Håpet er at fansen kan fortsette å uttrykke misnøye og markere at dei vil ha ashley og pardew ut av klubben vår, som f.eks dei gjorde mot Cardiff, forhåpentligvis i enda større grad. Sliter som som veldig mange andre med å sjå fram til neste sesong.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2696 på: 15. Mai 2014, 09:34 »
Får helt vondt av å lese dette. Supporterne må gjøre enda mer. Var vel i 2008 at fansen stod å shouta ved boxoffice i protest mot Fat Mike. Håper ikke noen kjøper et eneste sesongkort. Vi trenger mer av dette:
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2697 på: 15. Mai 2014, 09:56 »
Får helt vondt av å lese dette. Supporterne må gjøre enda mer. Var vel i 2008 at fansen stod å shouta ved boxoffice i protest mot Fat Mike. Håper ikke noen kjøper et eneste sesongkort. Vi trenger mer av dette:

Trenger heilt klart mer av det, men i enda større grad, så det blir meir tyngde bak aksjonene.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2698 på: 15. Mai 2014, 10:14 »
En del flere vil nok sakte men sikkert få opp øynene også snart. Når en leser diverse tråder på facebook er det utrolig mange som støtter "Ashley og Pardew" den dag i dag.

Blir spennende og se hvilken målsetting Newcastle setter for 14/15 sesongen. Blir det en ny topp 10? Topp 8 kanskje?

Ser lett for meg at om vi blir nummer 16 eller 17 vil en komme med noe alla dette til neste år på denne tiden: Mike er ikke fornøyd med sesongen, men styret mener at kontinuitet på trener siden er det viktigste for suksess. Pardew vil få en mulighet til å "slå tilbake" og sørge for at Newcastle klarer topp 10 igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2699 på: 04. Juni 2014, 21:33 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida