20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2325 på: 04. Sep. 2013, 10:15 »
Sitat
The Journal understands that Mike Ashley was prepared to release significant funds in the summer and sanctioned moves for Pierre-Emerick Aubameyang and Bafetimbi Gomis during the close season.

They also made enquiries about Tom Ince, Toby Alderweireld and Josuha Guilavogui ? although many of those moves depended on players going out, such as Yohan Cabaye.

After being turned down ? or seeing the move collapse due to player demands or the fee demanded by the selling club ? Kinnear was unable to supply alternative names.

Om dette stemmer blir jeg faen meg provosert. Jeg ser jo ikke for meg at Ashley hadde veldig lyst til å handle så mye, men han har overrasket både poitivt og negativt mang en gang før, så det kan jo hende at dette stemmer.

Og om dette stemmer lurer jeg på hva jobben til Carr er. Jeg ser for meg at han har kjennskap til et lass av alternativer, men kanskje ingen av de var gode nok for Kinnear, som tross alt kjenner igjen kvalitet så fort han ser det.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2326 på: 04. Sep. 2013, 10:17 »
Jeg er sjokkert over at Carr fortsatt gidder å jobbe for denne klubben. Her bruker han storparten av året på å reise rundt i Europa å se etter talent, også ender det med at vi ikke kjøper noen! Hvilken cred får han for jobben han gjør? Ingenting!

Tenk deg Carr i en klubb som var villig til å satse. Han kunne jo blitt klubbens største helt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2327 på: 04. Sep. 2013, 12:06 »
Det er bare å innse at ansettelsen av JoKe var et klart tegn på hvor denne klubben beveger seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2328 på: 04. Sep. 2013, 16:13 »
En spiller som koster £12m er ikke "within our financial means"? Det er jo her bullshitten ligger. Selvfølgelig kan vi kjøpe en spiller til £12m.

Skulle jo absolutt tro det, men hvor mange spillere har vi kjøpt til den prisen de siste sesongene?

TommyWee

• Gjest
« Svar #2329 på: 04. Sep. 2013, 17:38 »
Om Swansea klarer det, så skal jammen Newcastle også.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2330 på: 04. Sep. 2013, 17:58 »
Ja, det handler ikke om hva man kunne klart. Men our financial means peker nok mer på hva vi er villige til, og det vet vi jo.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2331 på: 05. Sep. 2013, 12:49 »
Han kunne heller nytta sjansen til å forklara oss kvifor det ikkje kom fleire inn, enn å fortsetja å lyga for å behalde jobben sin.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2332 på: 05. Sep. 2013, 12:54 »
Det er da vitterlig en forklaring han kommer med. Det triste er at den sannsynligvis er sann. Det betyr at man overhode ikke er villig til å bruke penger på å forsterke stallen, da ingen spillere som kunne forsterke oss var billige nok.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2333 på: 05. Sep. 2013, 14:41 »
Avataren min er hvordan Fatty tenker i overgangsmarkedet, og Lakeien Pardew må bare være capo
Who else...... Alan Shearer

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2334 på: 11. Sep. 2013, 13:20 »
Trapattoni tas imot med takk!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2335 på: 11. Sep. 2013, 14:55 »
Trapattoni tas imot med takk!

Altså,

Til og med Drillo hadde vært bedre.....

Eller, nå tuller jeg...

De er vel like håpløse begge to!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2336 på: 15. Sep. 2013, 19:29 »
http://www.whoscored.com/Regions/252/Tournaments/2/Seasons/3853/Stages/7794/TeamStatistics/England-Premier-League-2013-2014

Her er en statistikk som viser at NUFC er den klubben som har slått færrest langpasninger av samtlige klubber i PL til nå denne sesongen.

Den sesongen NUFC kom på 5. plass hadde de et snitt på 67 langpasninger pr kamp, det samme som LFC. Alex Ferguson og ManU hadde til sammenligning 66 langpasninger pr kamp. Tottenham med Harry Redknapp hadde nest flest med 71 langpasninger pr kamp.

Forrige sesong derimot toppet NUFC denne statistikken.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2337 på: 15. Sep. 2013, 23:13 »
Godt å se. Håper på mer av det samme i framtida
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2338 på: 16. Sep. 2013, 09:10 »
http://www.whoscored.com/Regions/252/Tournaments/2/Seasons/3853/Stages/7794/TeamStatistics/England-Premier-League-2013-2014

Her er en statistikk som viser at NUFC er den klubben som har slått færrest langpasninger av samtlige klubber i PL til nå denne sesongen.

Den sesongen NUFC kom på 5. plass hadde de et snitt på 67 langpasninger pr kamp, det samme som LFC. Alex Ferguson og ManU hadde til sammenligning 66 langpasninger pr kamp. Tottenham med Harry Redknapp hadde nest flest med 71 langpasninger pr kamp.

Det er godt å sjå. Får håpa me kan fortsetja slik.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2339 på: 16. Sep. 2013, 09:15 »

Viser at vi er på riktig sport i hvert fall!

Også godt at guttene tydeligvis har klart å riste av seg massakren mot City i starten.