20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2295 på: 23. Aug. 2013, 13:21 »
?Man United and Man City are light years ahead of us in terms of finance.? ?Their ambition is no more than us.? ?But they do have a financial position over us.?

:koko:

Dette merkar eg verte ein lang sesong. Verte moro høyra kva som verte sagt framøve når tapa hopar seg opp og det dårlege spelet fortsetje. Og ikkje for å gløyma mangelen på signeringar!
« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 13:23 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 23. Aug. 2013, 13:24 »
Vi trenger noen forbanna spillere inn for å heve tenninga og moralen i laget, og rundt klubben forøvrig. Akkurat nå tror jeg vi alle er fed up av hva Pardew sier. Samtidig som jeg har en hel del sympati for situasjonen Pardew er i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 23. Aug. 2013, 13:55 »
?Man United and Man City are light years ahead of us in terms of finance.? ?Their ambition is no more than us.? ?But they do have a financial position over us.?

:koko:

Dette merkar eg verte ein lang sesong. Verte moro høyra kva som verte sagt framøve når tapa hopar seg opp og det dårlege spelet fortsetje. Og ikkje for å gløyma mangelen på signeringar!

Mannen er jo gal!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 23. Aug. 2013, 14:19 »
Vi trenger noen forbanna spillere inn for å heve tenninga og moralen i laget, og rundt klubben forøvrig. Akkurat nå tror jeg vi alle er fed up av hva Pardew sier. Samtidig som jeg har en hel del sympati for situasjonen Pardew er i.

For all, det har eg og. Hadde han fått pengar so hadde han brukt dei. Problemet er som du seier, og dårleg spel i morgon fører oss berre endå lenger ned i myra. Og sesongen har knapt starta. Han pratar og pratar, men me fansen vil sjå at det skjer noko og. At spelet vårt fungerar, at spelarane viser glød og vilje, at me får inn nokre nye spelara.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 24. Aug. 2013, 14:59 »
16 mnd siden.................

http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php/topic,72878.23250.html

Ser ut som Pardew var mer populær da! Ting snur fort i fotball........

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 24. Aug. 2013, 18:01 »
Ting snur fort ja. Slik er det. Han må vel skjønna at det kunn er snakk om tid før han er ferdig. Rundt juletider?
Dagens kamp var noko av det dårlegaste eg har sett nokonsinne. Det er ikkje kunn Pardew sin feil, spelarane har null innsats og null kvalitet i det dei gjer, men det er manageren som må gå.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 24. Aug. 2013, 19:04 »
Ting snur fort ja. Slik er det. Han må vel skjønna at det kunn er snakk om tid før han er ferdig. Rundt juletider?
Dagens kamp var noko av det dårlegaste eg har sett nokonsinne. Det er ikkje kunn Pardew sin feil, spelarane har null innsats og null kvalitet i det dei gjer, men det er manageren som må gå.

Vis spillerne ikke er motiverte eller gir alt, så må vell det være manageren som ikke klarer å motivere de.,!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 25. Aug. 2013, 11:34 »
Scott Bowman ‏@ScottyBowman6 2h
Alan Pardew: "West Ham came and played long ball football"

Match stats - Long balls;
Newcastle: 44
West Ham: 38 #whu #whufc #nufc #westham

:lol:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 25. Aug. 2013, 18:30 »
Og han fortset der han slapp forrige sesong.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 25. Aug. 2013, 19:08 »
Nå skal jeg slutte å tilte på alle uttalelsene til Pardew, men ja jeg begynner å bli lei.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 25. Aug. 2013, 19:18 »
Angående lange baller så har jeg tatt det opp i en annen tråd. Krul står nok for godt over halvparten av de lange ballene da han ALLTID vinker spillerne sine opp i stedet for av og til å sette hurtig i gang når motstander er i ubalanse.

Pardew forblir en vits, han må jo kjede seg i hjel på sidelinja, for det er dørgende kjedelig å se på oss.
Jeg drømmer fortsatt om at en gal sjeik, russer eller et moteikon fra Asia skal kjøpe klubben og hive Pardew på dør for deretter å splashe litt cash på nye spillere, men er redd vi er stucked med det drittstyret i lang lang tid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 25. Aug. 2013, 20:21 »
Føler ikke det var langballer som var problemet i går. Syns ikke vi spilte spesielt med langballer - dessuten ser jeg heller ikke problemet i at vi varierer og av og til spiller langt på Sissoko og Bambi. I går spilte vi ikke irriterende mye langt, selv om jeg er helt enig i at vi for ofte pælmer den langt fra Krul fremfor å starta bakfra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 25. Aug. 2013, 20:41 »
Nei langballer var ikke problemet i går, og har heller ikke vert det på en stund. Det sagt så synes jeg det er tåpelig å angripe West Ham med en slik uttalelse.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 26. Aug. 2013, 19:09 »
Hvor mange kamper får Pardew vis dette fortsetter?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 26. Aug. 2013, 20:07 »