20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1560 på: 11. Mars 2013, 17:21 »
Hvilke engelskmenn ser du for deg hadde gjort det bedre enn de spillerne vi har?

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1561 på: 11. Mars 2013, 17:43 »
Hvilke engelskmenn ser du for deg hadde gjort det bedre enn de spillerne vi har?

Ville beholdt 2 franskmenn, viktigste er at 6 mann på bana er britisk.

Men vi kunne henta spelara som Josh Mceachran (han kjeme til å bli gooood), Jordan Rhodes, Adam Le Fondre, Nath Clyne (Minst like god som Santon), Ash Williams, Michael Dawson OG JOEY!

bære for å nevne nokre

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1562 på: 11. Mars 2013, 17:50 »
Hva hadde Ashley Williams kosta kontra Yanga-Mbiwa? Hva hadde Le Fondre kosta kontra Gouffran?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1563 på: 11. Mars 2013, 17:53 »
Hva hadde Ashley Williams kosta kontra Yanga-Mbiwa? Hva hadde Le Fondre kosta kontra Gouffran?

Trur David Moyes hadde greid å overtale Mike;)

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1564 på: 11. Mars 2013, 18:00 »
Mbwia kan ikke sammenlignes Williams. En av lagets viktigste spillere som vant L1 gull med Montpellier, og jaktet av Milan og Real for en grunn. Potensialet er langt større enn hva Williams har. Rhodes og Clyne koster mye penger, førstnevnte er forsåvidt skotsk, og prismessig så er vel Haidara et mye bedre alternativ enn Clyne (som også er høyreback, hvor vi har Debuchy).

Forstår meg ikke heeeeelt på dette hylekoret for engelske spillere. Målet bør jo være å få inn de beste spillerne til en god verdi. Synes det er bedre å fostre opp egne spillere også gjennom akademiet enn å nødvendigvis få inn noen fra andre siden av England.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1565 på: 11. Mars 2013, 18:01 »
D'Moyes måtte ha godtatt akkurat de samme arbeidsbetingelsene som Alan Pardieux - det kan jeg med sikkerhet fortelle deg. Pardew har ikke voldsomt mye han skulle ha sagt i identifiseringa av mulige transfermål. Det er det speidernettverket vårt med Alan Carr i front som står for.

Milburn - håpet du ikke tolket det dithen at jeg mente Williams innehar like stort potensiale som Yanga-Mbiwa. Det var nettopp bare for å poengtere gapet i verdisettingen her. Jeg liker Williams, han er en god PL-stopper. Og vil antakeligvis koste 8-10 millioner pund? MYM er en potensiell world beater som er fysisk rå og teknisk elegant.
« Siste redigering: 11. Mars 2013, 18:04 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1566 på: 11. Mars 2013, 18:04 »
Mbwia kan ikke sammenlignes Williams. En av lagets viktigste spillere som vant L1 gull med Montpellier, og jaktet av Milan og Real for en grunn. Potensialet er langt større enn hva Williams har. Rhodes og Clyne koster mye penger, førstnevnte er forsåvidt skotsk, og prismessig så er vel Haidara et mye bedre alternativ enn Clyne (som også er høyreback, hvor vi har Debuchy).

Forstår meg ikke heeeeelt på dette hylekoret for engelske spillere. Målet bør jo være å få inn de beste spillerne til en god verdi. Synes det er bedre å fostre opp egne spillere også gjennom akademiet enn å nødvendigvis få inn noen fra andre siden av England.

Mbiwa he vell ikkje akkurat imponert so longt? Vil sei at Tayls fortsatt er mykje mykje betre!

Når eg seier britisk så meiner eg dei britiske øyer, rekna med at det e opplagt?

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1567 på: 11. Mars 2013, 18:08 »
Håper seriøst at KarlRudolf-kontoen er en kødde-konto laget av en Mackem-fan, for viss ikke blir jeg direkte flau på vegne av alle nufc-supportere

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1568 på: 11. Mars 2013, 18:12 »
Håper seriøst at KarlRudolf-kontoen er en kødde-konto laget av en Mackem-fan, for viss ikke blir jeg direkte flau på vegne av alle nufc-supportere

Dream on, eg er ekte Newcastle-fan:)  :happy: At eg av og til skriv ting eg ikkje meiner for å hisse dokke opp er ei heilt anna sak :bravo: dagens meiningar er derimot noko eg står for:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1569 på: 11. Mars 2013, 18:14 »
Jeg veit ikke hva du forventer av en stopper som kommer rett fra fransk liga til PL, jeg? At han skal være gud aka Jonathan Woodgate eller Per Verner Rønning fra første stund?
Føler han for lengst har vist at vi har et sinnsykt stoppertalent i stallen vår som bare blir bedre og bedre. Vist klasse både fysisk og teknisk. Foreløpig ser det ut til at han tar tempoet i PL ganske kjapt, men vi må nesten kanskje forvente at han kan gå på noen smeller underveis. Noen uheldige balltap og situasjoner der han ikke er kjapp nok. Det er en tilvenningssak, og alle som husker Colo's første sesong for oss veit hva det går i. Han er nå pur klasse.

Steven Taylor mener jo jeg forøvrig er en utrolig god stopper som egentlig nesten er litt undervurdert og har slitt litt med et rykte for å være error prone på grunn av ustabilitet tidligere i karrieren (som forøvrig har vært preget av ustabilitet over hele linja i klubben). Måten han kommer rett fra langtidsskader og presterer slik han gjør for oss syns jeg sier mye - i tillegg til at han til tross for å være en typisk no-nonsens brite også er meget habil spillmessig. Ikke noen utpreget pælmestoppere. Ca 500-600 ganger tryggere med ball enn Williamson (grøss). Ville nok fått noen landskamper for England hadde det ikke vært for skadene hans. Hans innstilling og vinnervilje er dessuten helt sinnsyk - og jeg hsuker jeg dro opp en statistikk for poengsnitt og slikt med og uten Tayls under Wanker-sesongen og førstesesongen vår i PL. Tror ikke den taler mot Tayls sin sak noen år senere.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1570 på: 11. Mars 2013, 18:17 »

Dream on, eg er ekte Newcastle-fan:)  :happy: At eg av og til skriv ting eg ikkje meiner for å hisse dokke opp er ei heilt anna sak :bravo: dagens meiningar er derimot noko eg står for:)

Da er jeg direkte flau da.. Meningene dine er jo helt hodeløse, og argumentene dine er jo enda mer hodeløse - om ikke ikke-eksisterende

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1571 på: 11. Mars 2013, 18:24 »

Bare idag så har han byttet profilbilde 3 ganger(?), innom Engelsk Pund og nå da altså Queen Elizabeth eller hvem faen hu er.

Rimelig OBV at han er en gimmick.
Same old Shearer, always scoring!

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1572 på: 11. Mars 2013, 18:38 »

Bare idag så har han byttet profilbilde 3 ganger(?), innom Engelsk Pund og nå da altså Queen Elizabeth eller hvem faen hu er.

Rimelig OBV at han er en gimmick.

Sorry, bytta 2 gonger, klarte ikkje bestemme meg. Skal passe på å la det gå nokre månedar før neste gang;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1573 på: 11. Mars 2013, 18:46 »
Jeg driter i om du bytter profilbilde 200 ganger i timen, men engelsk pund og ei dronning? Lukter gimmick, men tbh så gir jeg litt faen. Hf uansett.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1574 på: 11. Mars 2013, 19:18 »
Karl Rudolf er offisielt et troll, vi må bare slutte å mate det.

Jeg føler meg jo lur i forhold :s