20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1440 på: 20. Jan. 2013, 19:39 »
Selvdølgelig kan det bli bli verre enn årets trener i fjor, som ledet laget til 5 plass. Inntrykket mitt er og at han er likt i spillergruppa, basert på intervjuer. NUFC fans og fans generelt har så dårlig hukommelse og tenker så kort at det er på grensen til det latterlige...

Give me a break.. Kan han virkelig fortsatt gjøre hva han vil og sitte trygt i godstolen bare på grunn av fjorårets prestasjoner?
Selvdølgelig kan det bli bli verre enn årets trener i fjor, som ledet laget til 5 plass. Inntrykket mitt er og at han er likt i spillergruppa, basert på intervjuer. NUFC fans og fans generelt har så dårlig hukommelse og tenker så kort at det er på grensen til det latterlige...

Give me a break.. Kan han virkelig fortsatt gjøre hva han vil og sitte trygt i godstolen bare på grunn av fjorårets prestasjoner?

Det fortelle bare at han ikkje er ubrukelig, og at han kan få nokke ut av laget. Kem skal vi.ansette då, som kan vise til bedre prestasjoner enn AP? Nei, spark AP no, så rykker vi ned er min spådom...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1441 på: 20. Jan. 2013, 19:57 »
Hvor lenge skal vi godta en så jævlig form? Gårdagens resultater er ikke grunn nok til å forsvare dagens resultater. Jeg er veldig takknemlig for hva han gjorde forrige sesong - men denne sesongen har vært sjokkerende svak, og i går så vi tegningen av en manager som ikke hadde peiling på hva han foretok seg. Det er vel forøvrig heller ikke første gang i historien at Pardew starter karriera i klubben sin jævlig bra - før det går nedover...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1442 på: 20. Jan. 2013, 20:31 »
Det kan jo ikke bli værre enn det er uansett hva vi ansetter.

Med Ashley og co ved roret so kan jo det faktisk det...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1443 på: 20. Jan. 2013, 20:57 »
Uansett hvordan dette ender, kommer vi ikke til å bytte manager tror jeg. Ap vil vi ha i de 8 årene vi har han for.
Dette for jeg tror han er tro mot hva han har blitt foresagt. Han er tro mot hva han har fått å jobbe mot, hva han må oppnå osv.
Hadde det ikke vært slik hadde han allerede blitt sparket.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1444 på: 20. Jan. 2013, 20:57 »
Det er umulig å vite hva som skjer hvis vi sparker. Og samtidig like umulig å si hva som skjer hvis vi beholder ham. Det er ihvertfall min mening. Man kan diskutere opp i mente hvor dårlig denne sesongen har vært, for den har vært bedritelig dårlig, og hva som ligger i grunn til det.

Jeg er dog ikke for sparking av den enkle grunn at det skaper bare enda mer kaos! Rykker vi ned igjen nå, vil jeg selvfølgelig fortsette å støtte mitt livs klubb, men fy faen hvor mye Jo-Jo tendenser går det egentlig ann å holde ut med. Newcastle ER en storklubb! Gud, gi oss litt medvind da serriøst!
Toon till I die.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1445 på: 20. Jan. 2013, 21:03 »

Og hvor lenge skal han leve på den femteplassen? Helt til realiteten er at vi spiller i Cola neste sesong?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1446 på: 20. Jan. 2013, 21:04 »

Helt feil. Pdd kan det ikke bli værre enn det er.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1447 på: 20. Jan. 2013, 21:49 »

Og hvor lenge skal han leve på den femteplassen? Helt til realiteten er at vi spiller i Cola neste sesong?

Heilt til et gunstig tidspunkt for å skaffe en ny manager, med forutsetninger for å gjøre det bedre. Det er ikke halvveis i sesongen, midt i overgangsvinduet, men evt etter sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1448 på: 20. Jan. 2013, 21:53 »
Når vi kanskje har rykka ned?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1449 på: 20. Jan. 2013, 22:06 »
Når vi kanskje har rykka ned?
Virker som om det er garantier for at vi holder oss om han får fyken. Hvem vil redningsmannen vere då tenker du, som ikkje får muligheten til å hente egne spillere siden vinduet renner ut, og som er realistisk at vil til oss for øyeblikket? Eller skal vi ta det problemet etter at vi har løst AP fra kontrakten og fått summet oss? Mulig Kinear er blitt fit igjen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1450 på: 20. Jan. 2013, 22:09 »
Det er ingen som sier at der fins garantier - men en gang må vi kanskje våge å se at Pardew ikke makter snu noe som helst. Ting går fra vondt til verre - og vi taper mot åpenbare nedrykkskandidater på hjemmebane, samt at vi aldri vinner kamper borte. Vi er vel PLs dårligste bortelag?
Så da spør jeg - skal vi sitte stille og se på dette - eller skal vi handle? Mulig vi må ta til takke med en kortsiktig løsning, men akkurat nå er jeg fristet til å si at selv Joke Inhere hadde vært en bedre løsning ut sesongen for å kjefte litt vilje og glød inn i laget igjen - for Pardew makter ikke dette. Eller vi kan se på en mann som Martinez som selv sliter i Wigan og garantert vil se på Newcastle som et steg opp med langt bedre arbeidsbetingelser enn hva han noensinne har hatt tidligere.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1451 på: 20. Jan. 2013, 23:06 »

Per dags dato nei, men det skjer ikkje mykje på ein dag i denne klubben. Og du sa ingenting om per dags dato i fyste innlegget ditt.  I måro kan for eksempel Colo vera ferdig i klubben. Det er 50 min atte til den 21. so det kan skje per dags dato og faktisk. Då er det verre. So spar meg for din herseteknikk her inne. Du får halda deg til å bruka den på andre.
Med Ashley og Co kan det alltid verte verre. Pardew bør gå og det beste eg trur me kan få til er Carver ut sesongen. So lyte spelarane snart ta i eit tak og...
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 23:14 av lgrinde »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1452 på: 20. Jan. 2013, 23:11 »
Det er ingen som sier at der fins garantier - men en gang må vi kanskje våge å se at Pardew ikke makter snu noe som helst. Ting går fra vondt til verre - og vi taper mot åpenbare nedrykkskandidater på hjemmebane, samt at vi aldri vinner kamper borte. Vi er vel PLs dårligste bortelag?
Så da spør jeg - skal vi sitte stille og se på dette - eller skal vi handle? Mulig vi må ta til takke med en kortsiktig løsning, men akkurat nå er jeg fristet til å si at selv Joke Inhere hadde vært en bedre løsning ut sesongen for å kjefte litt vilje og glød inn i laget igjen - for Pardew makter ikke dette. Eller vi kan se på en mann som Martinez som selv sliter i Wigan og garantert vil se på Newcastle som et steg opp med langt bedre arbeidsbetingelser enn hva han noensinne har hatt tidligere.

Amen amen AMEN!!! Prise herren! Kunne ikke vært mer enig!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1453 på: 20. Jan. 2013, 23:13 »

Per dags dato nei, men det skjer ikkje mykje på ein dag i denne klubben. Og du sa ingenting om per dags dato i fyste innlegget ditt.  I måro kan for eksempel Colo vera ferdig i klubben. Då er det verre. So spar meg for din herseteknikk her inne. Du får halda deg til å bruka den på andre.
Med Ashley og Co kan det alltid verte verre.
Hva faan? :lol:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1454 på: 20. Jan. 2013, 23:15 »
Vaksen.