20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1395 på: 19. Jan. 2013, 21:19 »
Pardew out!!!

=)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 19. Jan. 2013, 21:23 »
No viser det jo seg at Cabaye fekk problem med lysken og ba om å verte teke av. Viss ikkje Pardew lyge då.

Han burde fortsatt sparkes. Første byttet var jo nesten like hårreisende. Pards får 1 på børsen i dag, uavhengig om Cabaye var skadet eller ei.

Jo, det er hardt og sei det, men einig i det. Ser jo ut som me går rett ned utan noko særleg kamp.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1397 på: 19. Jan. 2013, 21:57 »
Dersom den negative trenden fortsetter over de neste tre kampene, er jeg enig i at Newcastle bør vurdere andre managere på markedet. Jeg har lenge støttet Pardew her, men nå begynner jeg å miste tålmodigheten. Fra 5. plass til nedrykksstrid er uakseptabelt for ethvert lag med et snev av ambisjoner. Dagens hjemmetap mot Reading er direkte pinlig.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 19. Jan. 2013, 22:03 »
Pardew har vel fått nok sjangser nå til å snu dette? Om vi ikke sparker Pardew nå så kommer vi til å rykke ned.

Er ikke lett å komme med forslag over hvem som skal ta over.. Uansett, en ny manager inn KAN gi en boost som gjør at vi begynner å vinne kamper igjen. Med Pardew så går vi ned uansett.

Reading, QPR, Villa og Soton har tendenser til en positiv trend nå og kommer til å plukke poeng framover.

Ellers; Newcastle gjør det ikke akkurat lettere å prøve å slutte å snuse. 2 dager uten nå etter 18 år med daglig ca 1,5-2 bokser gjør meg svært grinete.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 19. Jan. 2013, 23:58 »
Chelsea gav jo en viss man sparken som jeg gjerne ville sett i newcastle, ellers håper jeg vi kan friste laudrup bort fra swansea:)
Dyrt blir det uansett med 8 år kontrakt på pardew og lørrive en annen manager fra sin kontrakt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 20. Jan. 2013, 01:19 »
Di Matteo står for en fotball som jeg ikke har lyst å se Newcastle spille. Så kan ikke akkurat si jeg er noe keen på å se han som ny manager.

Synd ikke Lee Clark helt har nådd opp til å bli den manageren jeg trodde han ville bli. Hadde vært ekstra spennende med en tidligere Newcastle spiller som manager, men kan ikke akkurat se så mange kandidater der.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 20. Jan. 2013, 01:55 »
Jeg savner Kevin Keegan, men at han vil jobbe under Ashley igjen er vel omtrent like sansynlig som at Obertan vinner en kåring for verdens mest sexy mann.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 20. Jan. 2013, 05:31 »
Hadde blitt mye morsom fotball med dagens mannskap og King Kev bak roret - men nå er King Kev historie for godt for vår del. Det er kanskje like greit - vi kan ikke leve i fortiden for evig.

Jeg syns Andymag hadde et meget godt innlegg i kamptråden angående Martinez. Og vi må stikke fingern i jorda og innse at vi ikke er i stand til å plukke managere fra øverste hylle med de lønnsbetingelser og arbeidsforhold forøvrig som er rådende i klubben. Martinez står for en fotball jeg liker - og han får mye ut av svært få ressurser. Har har forøvrig bidratt greit i Swansea sin ferd opp i toppdivisjonen må nevnes. Det er altså en ung, svært lovende manager med en klar fotballfilosofi som er attraktiv og se på - som atpåtil nå kjenner til PL. Det gjør meg veldig positiv til ham - og kan sees på som en ansettels lik den LFC gjorde i sommer. Den ser ut til å kunne bli en bra en etterhvert også...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 20. Jan. 2013, 10:00 »
Frå N-O

Mindre poeng enn nedrykk sesongen, tap mot Villa neste runde og me har halvparten så mange poeng som sist sesong.  :-\

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 20. Jan. 2013, 10:56 »
Einaste sjansen eg ser for at me skal greia ta ein borteseier mot Villa er at me får inn minst 3 stk som kan g rett inn i laget. Ein spiss, ein midtstoppar og ein ving kanskje. Dette skjer sjølvsagt ikkje og mi tape garantert borte mot Villa. Korleis Ashley og styret då kan forsvara Pardew det kan eg då ikkje fatta. Ein av desse 3 burde vera ein brite som kan gå føre i kampen som ein hærførar. Frå av i dag og til sesongslutt handlar det kunn om å ta nok poeng og då drite eg langt oppi om me ikkje spelar fin fotball. Og dessutan ser det som alle utlendingane i klubben ikkje forstår alvoret. Ja, eg meinar at Pardew må gå men til slutt er det spelarane som må vinne kampane.
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 10:59 av lgrinde »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 20. Jan. 2013, 12:31 »
Alan Pardew har rundt £30,000 i veka, så det vil koste oss ca £1.560.000 å sparke han. (om det stemmer med at det vil koste ei årslønn å sparke han)

Men om den ei årslønn er feil, så vil det koste oss 13mill pund å sparke han, noko som seier seg sjølv er ein langt mindre sum å betale enn å rykke ned. Neste år blir det enndå meir TV peng i PL, så prisen å rykke ned blir enorm.

Telegraph reknet ut i 2011 at det koster £25m per år, å rykke ned til Championship.  (Men som sagt, koster meir nå pga den nye tv avtalen)
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 12:55 av Christian »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 20. Jan. 2013, 13:05 »
Hvorfor har ikke denne klovnen fått sparken enda?

Jeg savner Kevin Keegan, men at han vil jobbe under Ashley igjen er vel omtrent like sansynlig som at Obertan vinner en kåring for verdens mest sexy mann.

haha, herlig sagt ^^

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 20. Jan. 2013, 13:26 »
Ventet faktisk å våkne opp til nyheter om sparking av Pardew...men dagen er ikke slutt enda.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 20. Jan. 2013, 13:43 »
Jeg er faktisk redd Pards ennå har tillit fra styret, og at vi nesten må rykke ned før han går..

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 20. Jan. 2013, 13:46 »
Alan Pardew har rundt £30,000 i veka, så det vil koste oss ca £1.560.000 å sparke han. (om det stemmer med at det vil koste ei årslønn å sparke han)

Men om den ei årslønn er feil, så vil det koste oss 13mill pund å sparke han, noko som seier seg sjølv er ein langt mindre sum å betale enn å rykke ned. Neste år blir det enndå meir TV peng i PL, så prisen å rykke ned blir enorm.

Telegraph reknet ut i 2011 at det koster £25m per år, å rykke ned til Championship.  (Men som sagt, koster meir nå pga den nye tv avtalen)
Tror ikke vi får mange tv-kamper slik vi spiller nå  :(