20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1365 på: 19. Jan. 2013, 17:36 »
Pardew er et taktisk geni! Sitter og fryder meg over hans kampledelse i andreomgang i dag.

SØPPEL!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 19. Jan. 2013, 17:53 »
Spark han. Vær så snill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 19. Jan. 2013, 17:54 »
Spark han! Nå er det nok! Elendig kampledelse!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 19. Jan. 2013, 17:58 »
Dette BØR ha vært hans siste kamp som managaer. Og da snakker jeg ikke bare om for Newcastle. Får han ikke sparken bør han si opp. Har lenge forsvart dritten, men nå er det nok! Orker ikke en eneste kamp til med han på sidelinjen.

Laget ditt tok 5. plass i fjor, i år går det mot nedrykk med omtrent det samme laget. Håpløst.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 19. Jan. 2013, 17:59 »
Pardew må gå!!!! Tap hjemme mot READING??!! Fy faen.. :snufs: :snufs: :snufs: :snufs:

Peter

• Gjest
« Svar #1370 på: 19. Jan. 2013, 18:00 »
Ansett Nigel Adkins.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 19. Jan. 2013, 18:00 »
Visser sin store taktiske ferdigheter idag, nå får det være nok!

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 19. Jan. 2013, 18:00 »
Er svært sjelden jeg uttaler meg om noe på dette forumet, men dette var dråpen for min del...orker ikke å ødelegge hver jævla helg pga. dette idiotiet her! Pardew er en idiot, Williamson ubrukelig og Jonas likeså...har hatt tillit til pardew hele tiden, med unntak av de 4-5 første kampene etter sparkingen av hughton, hvor han for min del måtte bevise at han var manageren å satse på. Er bare så trist nå:(

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 19. Jan. 2013, 18:03 »
Kom deg til helvette vekk, AP!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 19. Jan. 2013, 18:08 »
Ønsker meg Roberto Martínez inn for Pardew, evnt. ein fransk manager pga alle franskmennene og fokuset vårt på det franske transfers markedet. Fått tips på twitter om at denne mannen er ledig på markedet; Jean Fernandez. Fekk Auxerre til CL blandt annet.

Som da, ønsker meg Marinez eller ein fransk manager nå

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 19. Jan. 2013, 18:10 »
Det verste er jo at i dag so styrer me alt i 1.omg. Og so greier me ikkje fortsetja med dette i andre omgang og på toppen av dette so gjer Pardew 2 bytter som ingen forstår. Dette går ikkje lenger. Synd, med tanke på fjoråret, men no må me teinkja på klubben og det at me skal prøva redda skinnet vårt. Problemet er at ikkje trur ikkje Fat Mike og Co får inn noko betre. Pardew skal likevel ut.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 19. Jan. 2013, 18:15 »
Det verste er jo at i dag so styrer me alt i 1.omg. Og so greier me ikkje fortsetja med dette i andre omgang og på toppen av dette so gjer Pardew 2 bytter som ingen forstår. Dette går ikkje lenger. Synd, med tanke på fjoråret, men no må me teinkja på klubben og det at me skal prøva redda skinnet vårt. Problemet er at ikkje trur ikkje Fat Mike og Co får inn noko betre. Pardew skal likevel ut.

Er det jeg også har tenkttidligere, men i dag gikk det opp for meg at absolutt alt annet er bedre.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 19. Jan. 2013, 18:19 »
I dette yrket på dette nivået er det helt naturlig at manageren får sparken etter slike resultater han viser til.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 19. Jan. 2013, 18:32 »
8 års kontrakt.....hvor mye tror dere det koster å betale Pardew ut av den kontrakten????  ALTFOR MYE, kommer aldri til å skje....

Peter

• Gjest
« Svar #1379 på: 19. Jan. 2013, 18:52 »
"It was a painful day for Newcastle," he said. "First half we could not have played better, you could see the extra quality. At that point you'd like t think we'd get away from them, but second half we could not get a grip of the game. We gave away two sloppy goals.

Jamendasaa, Alan. "We couldnt have played better, you could see that extra quality"
Vi ledet 1-0 mot seriens desidert daarligste lag, hadde skapt 1 malsjanse hele omgangen, og ledet pga et lykketreff fra vaar beste spiller(som tydligvis ikke var god nok til aa fullfoere kampen)... hahaha saa lavt setter den klovnen standaren for hva som er helt fantastisk spill...

OK, Pardew. Greit. Fint. Ambisioest. Bra.