20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659232 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Alan Pardew
« Svar #1335 på: 14. Jan. 2013, 20:53 »
Har generelt lite tro på nedrykk, enda så medfødt pessimistisk jeg er. Reading og QPR synker, og Villa ser helt på trynet ut for tiden. Har lite troen på at Soton og Wigan plukker mer poeng enn oss resten av våren også.

Håper vi får inn Sissoko, og endelig kan spille fast med 4-2-3-1. Cisse på topp med Cabaye i 10'er rollen som han eide i Lille, og som han ga Cisse assists med på denne tiden i fjor. Ben Arfa tilbake i Benny humør og Remy som den nye Henry på kanten. Debuchy og Santon ligger bredt, og vi gir egentlig totalt faen i forsvaret. Krul fixer.

Ellers står jeg fremdeles fast på at Pardew er mannen - enn så lenge. Jeg ser ingen reelle alternativ som er bedre enn å la AP utvikle seg i rollen som NUFC manager. Martinez er kanskje eneste jeg ville vurdert i stedet for, regner med han snart går lei nedrykkskamper foran 20 000 tilskuere.

Reading og Villa de to neste. Bør være 6 poeng. Så Chelsea hjemme og Spurs på WHL (garantert tap) før vi har Southampton. Håper virkelig på 9-10 poeng og litt flyt i spillet.

100% einig. Meiner ein stoppar bør inn i tillegg. Men slik det ser ut til no, kan det bli både 2 og 3 spelarar dette overgangsvindauget...

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 15. Jan. 2013, 11:08 »
Kunne godeste Peter Beardsley vert en passande erstattar?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 15. Jan. 2013, 11:37 »
Veit ikke om Peter Beardsley er dugende som juniortrener engang, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 15. Jan. 2013, 11:44 »
Veit ikke om Peter Beardsley er dugende som juniortrener engang, jeg.

Han har nok litt samme transfer-filosofien som meg ;) Løp og kjøp engelskmenn som blør for drakta!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 15. Jan. 2013, 11:44 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10049426

Ny manager på vei.. Les mellom linjene så ser du at det er Newcastle han snakker om og vil til :toon: :spytt: :drool:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 15. Jan. 2013, 11:48 »
Ja, jeg synes han skylder Sir Bobby såpass, så den går jeg glatt god for. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 15. Jan. 2013, 11:52 »
Haha, var vel i utgangspunktet meningen at han skulle bli med Sir Bobby til Newcatle i sin tid, og etterhvert ta over som manager. Det hadde vært noe!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 15. Jan. 2013, 11:59 »
Det var ihvertfall det Bobby selv hadde forestilt seg. Men unge Jose valgte å bli sjef i Porto i stedet, og det er vanskelig å begrunne at det var et dårlig karrierevalg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 15. Jan. 2013, 13:00 »
Hammer Hanna writes: 'In reply to John at 10.02, not exactly sure what is wrong at Newcastle but perhaps the same is happening to an Alan Pardew side as when he was at West Ham? The first 18 months/2 years we got promotion under Pardew and went within a minute of winning an FA Cup. The next season we had our worst run of results in seventy years and Pardew was sacked. Newcastle certainly over achieved initially under Pardew but again, like at West Ham, within 3 seasons they are unrecognisable from the team last season. When Newcastle offered him a seven year contract it was a car crash waiting to happen. No manager nowadays, can or should be signed on a seven year contract. It is just asking for the club to be paying out big time in compensation some time soon. Sure Newcastle have had injuries, but ask any supporter and most clubs are in the same boat.' Am sure that Pardew contract with have clauses in for compensation. I'd be surprised if he walked away with the full six years (or whatever it is) if he goes tomorrow for example but obviously I can't be sure on that. To me it was an attempt to send out a signal of stability. RK

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 15. Jan. 2013, 13:16 »
Lest at Pardew får eit års lønn om han får sparken. Usikker på kvar, men om det stemmer er det ikkje så dyrt å sparke han.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 15. Jan. 2013, 14:09 »
Lest at Pardew får eit års lønn om han får sparken. Usikker på kvar, men om det stemmer er det ikkje så dyrt å sparke han.

Mener Keegan nevnte noe om det i studio i helgen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 15. Jan. 2013, 14:34 »
Tror det har stått om en klausul angående dette i flere medier også, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 16. Jan. 2013, 09:19 »
Kjære styre og ledelse.
Kunne dere ikke tenkt samme tanken som meg.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/guardiola-frir-til-engelske-klubber-3966050.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 16. Jan. 2013, 09:28 »
Tror du ikke vi ville ansatt Guardiola om det var realistisk?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 16. Jan. 2013, 11:45 »
Det er mangel på ambisjoner dersom vi ikke ansetter Guardiola! :D