20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659228 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1290 på: 11. Jan. 2013, 07:55 »
Var kanskje litt sterke ord med at det har slått feil.

Men resultatene på U18 og U21 nivå denne sesong har vært svake.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 11. Jan. 2013, 08:55 »
Står i stil med resultatene til seniorlaget da...  :frenetisk:
Genius by birth. Slacker by choice.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 12. Jan. 2013, 10:38 »
Ikke glem Carroll, han produserte 350mill, sånne spillere kan man ikke regne med dukker opp mer enn hver 10. år, + at vi har Tim Krul som har gått gjennom akademiet.
Vi har bigi, som vi har da kjøpt, virker som at knall tallent!!

Så og svart male den situasjonen for at det ikke er noen tallenter som kan gå rett inn på laget nå, det er bullshitt! Man kan ikke regne med at u lagene skal fylle opp A laget.

Her må det handles, og de yngre vil svinge i prestasjon fra dag til dag, og år til år.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 12. Jan. 2013, 11:20 »
Tap idag og...?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1294 på: 12. Jan. 2013, 11:53 »
Det jo også slik at ungguttene leverer særdeles ustabilt når de får spilletid, noe som ikke er særegent for NUFC. Sammy Ameobi har f.eks. gått fra å være en av våre beste vinger til fullstendig ubrukelig i noen kamptråder. Mens Santon, en av våre beste spillere så langt denne sesongen, var plutselig altfor dårlig for PL etter et par dårlige kamper.

I tillegg er det rimelig å forvente at prestasjonane til unggutane også blir verre i ei tid der seniorspelarar som Coloccini og Tioté også presterer langt under det ein kunne forvente. Vi vil nok sjå at ein del av desse unge vil heve seg i takt med at resten av laget presterer betre igjen. Ville ein mann som Darren Fletcher - gitt at han var akademispelar for Newcastle for 10-15 år sidan - hatt den same karriera som han no har fått under eit meir vaklevorent regime? Tvilsamt. Eg kjenner at eg gleder meg til å sjå kva t.d. Anita kan få til i eit lag som faktisk fungerer - då vi no har sett at han har levert meget godt i ein dårleg periode for laget.

Det vil også sjølvsagt hjelpe på å få ei jamnare lagsamansetjing, der spriket mellom dei beste og dei dårlegaste spelarane i startoppstillinga ikkje er så himmelropande stort. Debuchy sin inntreden er i alle fall eit steg i rett retning, sjølv om det er meir som gjenstår.

-
Når det gjelder jobbsituasjonen til Pardew, oppstår det vanlege spørsmålet no som tidlegare. Kva realistiske alternativ finst der til han? Di Matteo? Ja, gjerne det. Andre? Nei, neppe.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 12. Jan. 2013, 18:01 »
Sparke eller ikkje sparke?

Ønsker meg Roberto Martínez inn for Pardew, evnt. ein fransk manager pga alle franskmennene og fokuset vårt på det franske transfers markedet. Fått tips på twitter om at denne mannen er ledig på markedet; Jean Fernandez. Fekk Auxerre til CL blandt annet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 12. Jan. 2013, 18:02 »
Hadde jeg trodd at eierne våre var villige til å kjøpe en mann som Martinez ut av kontrakten - så ja. Det begynner faktisk å bli kritisk, og noe må skje nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 12. Jan. 2013, 18:04 »
Leste ein plass at Pardew kun får ei årslønn i kompensasjon om han får sparken før 8 års kontrakten er ute. (Ta det dog, med ei klype salt)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 12. Jan. 2013, 18:07 »
Jeg mener også at nok er nok nå. Det her holder ikke og nå har vi sett 22 ligakamper uten at det har vært noen plan rundt det. Jeg er drittlei destruktiv fotball uten mål og mening, og når resultatene i tillegg uteblir, da er det bare takk og hei. Ut med Pardew!

Roberto Martinez er også mitt førstevalg. Fordi han står for en morsom fotball, og virker smart taktisk.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 12. Jan. 2013, 18:29 »
Det er iallefall liten fremgang. Og de som sier hvem gidder å ta over nufc med Ashley som eier? Da kan man jo også spørre seg, kan det bli så mye mer gale enn det er nå?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 12. Jan. 2013, 18:41 »
Frå N-O

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 12. Jan. 2013, 19:33 »
Frå N-O

jeg gir han to kamper til med tap, så er han nok ferdig

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 12. Jan. 2013, 22:22 »
Problemet er at eg ikkje stolar på Ashley og kven han får inn som erstattar. Derfor er eg litt redd for å sparka Pardew, men kan det verte so mykje verre? Ja, faktisk, med Ashley so kan alt skje. Jaja, få inn Martinez eller Guardiola.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 12. Jan. 2013, 23:31 »
Hva med Roberto Di Matteo? Noen som har noen tanker om han?

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 12. Jan. 2013, 23:39 »
Di Matteo hadde vært en oppnåelig drømm  :drool: