20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #810 på: 21. April 2012, 23:05 »
Tror jeg var den eneste som sa at han vil føre oss til championsleague neste år når pardew ble ansatt:) det lå jo helt klart i kortene.:)
Jaha? Ganske rart når du ikkje skrev nokon innlegg her inne mellom 11.sep 2010 og 15.feb 2011.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 21. April 2012, 23:18 »
På tide henta fram innlegg i frå snkz og flatlinja frå vår dårlege periode i vinter? :ler:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #812 på: 22. April 2012, 08:06 »
Tror jeg var den eneste som sa at han vil føre oss til championsleague neste år når pardew ble ansatt:) det lå jo helt klart i kortene.:)
Jaha? Ganske rart når du ikkje skrev nokon innlegg her inne mellom 11.sep 2010 og 15.feb 2011.

Man kan aldri være sikker på Ironi og satire som er skrevet på slike forum, Christian - men synes du ikke det er verdt å vurdere det i dette tilfellet? :D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 22. April 2012, 08:57 »
Hehe.. Ja ville vurdert det:)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #814 på: 22. April 2012, 13:22 »
For meg er det faktisk bare to mann som kan bli årets manager.

1. Alan Pardew.
2. Sir Alex Ferguson.

At Man Utd ligger der de ligger er ikke så overraskende, i og for seg. Men at de gjør det i år er en stor prestasjon. De har hatt skadeproblemer, som kun vi har hatt lignende til tidligere, men fortsatt vinner de ligaen.

At vi kjemper om Champions League i år er helt sinnsykt. Pardew skal ha mye av æren for det. Vi snakker om et lag som de fleste, meg selv innkludert, hadde tippet midt på tabellen, eller lavere. Men nå ligger vi på 4.plass med fire kamper igjen. De rundt spiller totalt uten selvtillit, og jeg begynner faktisk å få troen på CL til høsten. Dette er i min øyne en prestasjon som må krones med manager of the season for Pardew.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #815 på: 22. April 2012, 13:29 »
Alan Pardew :toon: :feiring: :happy: :drool: :frenetisk: :smitten: :wub: :nikke: 8) :thumbu: :clap: :egyptian: :thumbsu: :worthy: :fluff: :-* :banana: :howay: :crest: :pardy:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 22. April 2012, 13:34 »
Tre mann som peker seg ut - Brendan Rodgers, Ferguson og Pardew. Jeg tror uansett at Pardew tar den prisen - for det han har fått til er rett og slett fantastisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 22. April 2012, 13:40 »
Tre mann som peker seg ut - Brendan Rodgers, Ferguson og Pardew. Jeg tror uansett at Pardew tar den prisen - for det han har fått til er rett og slett fantastisk.

Hvorfor Rodgers og ikke Paul Lambert?
Begge lag ligger på samme poengsum og har gjort lignende grep i forhold til det å overleve. Da tenker jeg på investeringer, og det at de har beholdt stammen som førte dem opp. Jeg skjønner det at Rodgers får litt ekstra oppmerksomhet for den fotballen som Swansea har spilt, men for min egen del så er jeg minst like imponert over det Lambert har fått til.

Tror uansett som nevnt ovenfor, at årets manager står mellom Sir Alex og Pardew.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #818 på: 22. April 2012, 13:44 »
Hvordan kan Ferguson være en kandidat til årets trener? Han gjør strengt tatt bare det som er blitt forventet av ham, nemlig å vinne serien.
ManU's stall er så bred at Ferguson kan stille 3 forskjellige lag, som alle ville vært etablert i PL. ManU fansen klager på store skadeproblemer på Nani, Vidic, Lindegaard osv, men de har et helt sinnsykt bra lag uansett.

Pardew numero uno.
2. Rodgers/Lambert
3. Martinez
4. Mancini
5. Ferguson

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 22. April 2012, 13:53 »

Hvorfor Rodgers og ikke Paul Lambert?
Begge lag ligger på samme poengsum og har gjort lignende grep i forhold til det å overleve. Da tenker jeg på investeringer, og det at de har beholdt stammen som førte dem opp. Jeg skjønner det at Rodgers får litt ekstra oppmerksomhet for den fotballen som Swansea har spilt, men for min egen del så er jeg minst like imponert over det Lambert har fått til.

Jeg mener ihvertfall at Swansea har lenge vært et mindre lag enn Norwich. Swansea endte som nr. 6 i CCC forrige sesong, og var tippet rett ned igjen. Derfor synes jeg Rodgers har gjort en enda bedre jobb enn Lambert, selv om Lambert også fortjener masse skryt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 22. April 2012, 13:55 »
Mancini over Ferguson? Tuller du, eller? Mancini har en stall som er fylt til randen med klassespillere, som er ti ganger så bra som Man Utd's om man ser på spiller for spiller, og selv med det ser det ikke ut til at han/de greier å vinne ligan. Nei, det Mancini har fått til med Man City er særs lite imponerende.

1. Pardew
2. Ferguson
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 22. April 2012, 13:56 »
Swansea har null PL-erfaring og ingen slik kultur fra før av. Og de kom opp etter en 6. plass i Wanker sist sesong og har etablert seg til et av de mest ballsikre lagene i Europa. Derfor mener jeg han har imponert det lille ekstra kontra Lambert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 22. April 2012, 14:25 »
Hvordan kan Ferguson være en kandidat til årets trener? Han gjør strengt tatt bare det som er blitt forventet av ham, nemlig å vinne serien.
ManU's stall er så bred at Ferguson kan stille 3 forskjellige lag, som alle ville vært etablert i PL. ManU fansen klager på store skadeproblemer på Nani, Vidic, Lindegaard osv, men de har et helt sinnsykt bra lag uansett.

Pardew numero uno.
2. Rodgers/Lambert
3. Martinez
4. Mancini
5. Ferguson

Helt utrolig hvis du mener det der. Manchester United har ikke et rått lag på papiret. Det Feruguson har fått ut av laget sitt de to siste sesongene er fantastisk! Det å gjenskape titler er utrolig krevende, og i dette tilfellet - forsvarer de tittelen fra i fjor.

Eriksen/Kristoffer:

Fair enough. Paul Lambert tok Noriwch til to strake opprykk og har nå sikret plass i PL neste sesong. Fra League One spill våren 2010, til Premier League spill høsten 2011. Ganske sykt det også! Jeg klarer ikke helt skille mellom dem to, og Lambert har ihvertfall ikke hatt noen enklere oppgave enn Rodgers - og i mine øyne ikke noe mindre imponerende enn det Rodgers har gjort i Wales.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #823 på: 22. April 2012, 15:07 »
Det at Ferguson ikke klarte å føre sitt lag videre fra gruppespillet i Champions League, må anses som en solid ripe i lakken i forhold til rangering. Han vil aldri bli noen toer på min liste denne sesongen. Usikker på hvor jeg skal plassere ham, men kanskje som nummer fire bak Pardew, Rodgers og Lambert. Når det er sagt, skal det også sies at det selvfølgelig er en solid prestasjon å vinne PL!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 22. April 2012, 15:12 »
Nå teller vel ikke europacup prestasjoner inn på den kåringen der, da det ikke angår alle lag.