20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #795 på: 21. April 2012, 18:06 »
Snzk? Hvordan går det med forholdet ditt til Pardew? Er 4. plass godt nok etter 1,5 år som manager, eller forventet du ligagull?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 21. April 2012, 18:09 »
Få han på sokkel sier nå jeg!

Elsker mannen <3

Forøvrig gøy å se den første posten i denne tråden Peter :P

Peter

• Gjest
« Svar #797 på: 21. April 2012, 18:15 »
Hehe, det var jo jævlig skuffende å se ham bli ansatt, da han ikke i utgangspunktet var noen oppgradering fra Hughton, men jeg tok feil...

Pardew er Gud, Allah, Jesus og Buddah på engang!
Ære være Alan i det høyeste...
Amen, Amen, Amen!
 :worthy:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 21. April 2012, 18:17 »
+1 :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #799 på: 21. April 2012, 18:31 »
Alan Pardew! <3 :worthy:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 21. April 2012, 18:37 »
Hehe, det var jo jævlig skuffende å se ham bli ansatt, da han ikke i utgangspunktet var noen oppgradering fra Hughton, men jeg tok feil...

Pardew er Gud, Allah, Jesus og Buddah på engang!
Ære være Alan i det høyeste...
Amen, Amen, Amen!
 :worthy:

Det er nå du skal redigere den første posten din til noe slik som "Har virkelig troa på han!". ::p
« Siste redigering: 21. April 2012, 19:24 av Eriksen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 21. April 2012, 19:21 »
Mange som kan arresteres på meninger rundt han da han ble ansatt. Folkens - det er skjønnheten med fotball. Du veit aldri  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 21. April 2012, 20:00 »
Dette hadde jeg ALDRI trodd Pardew skulle klare. Jeg var bombesikker på at vi ville forbli en middelhavsfarer så lenge han styrte skuta. Men så feil kan man ta, og gud så glad jeg er for det. Hadde jeg hatt en kone skulle Pardew fått ha seg med henne!

Christian

• Gjest
« Svar #803 på: 21. April 2012, 20:06 »
Hadde jeg hatt en kone skulle Pardew fått ha seg med henne!

:pardy:

Peter

• Gjest
« Svar #804 på: 21. April 2012, 20:14 »
Sir Alan Pardew next?
Nesten så Gud fortjener det  :bravo:

Peter

• Gjest
« Svar #805 på: 21. April 2012, 21:19 »
http://www.skysports.com/video/inline/0,,16497_7685189,00.html

Morsomt å høre Pardew's 1. intervju etter at han fikk jobben i NUFC! Han har stort sett holdt ord!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 21. April 2012, 22:05 »
Husker de siste kampene forrige sesong. Da virker spillerne fornøyde med å berge plassen og vi falt flere plasseringer på slutten. Det hadde vært veldig lett for spillerne å lene seg tilbake og være fornøyd med Europaleague. Likevell fortsetter lageti å levere fantastiske kollektive og individuelle prestasjoner.

Når laget i tillegg har utviklet seg så voldsomt spillemessig gjennom hele sesongen er det nesten ikke til å tro.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 21. April 2012, 22:23 »
Ting kan forandre seg fort i fotball. Men jeg har blitt så overbevist av Alan Pardew denne sesongen, at jeg nesten vil kreve at han får fullføre kontrakten sin. Jeg tror ikke dette er tilfeldig, selv om vi har fått god hjelp fra dårlig form av lagene rundt oss på tabellen. Likevel, det er å forvente at det går opp og ned i fotball, og med 6 strake seiere, så vil ethvert lag klatre noe vanvittig på tabellen.

Vi kontrollerer kampene våre. Både mot gode og dårlige lag. Vi har matchvinnere i begge ender av banen, og vi har en veldig godt sammensveiset stall, der brorparten av spillerne har spilt sammen tre-fire sesonger nå. Vi har tatt minst ett poeng fra alle de såkalte "topplagene" denne sesongen (unntaket er Chelsea og Man City, som vi bare har møtt en gang denne sesongen). Så ingen kan argumentere med at vi har kommet til det enkelt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 21. April 2012, 22:42 »
Tror jeg var den eneste som sa at han vil føre oss til championsleague neste år når pardew ble ansatt:) det lå jo helt klart i kortene.:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 21. April 2012, 22:58 »
Haha. Ja, vi burde jo sett det alle sammen. I ettertid ser man jo helt klart hvor tydelig det var. Det sto jo Champions League med store bokstaver på veggen bak han.  :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon