20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #705 på: 12. Mars 2012, 00:43 »
I alle intervjene jeg har lest har Pardew gitt klart utrykk for at vi satser fullt og helt paa EL plass, og at han ser den innen rekkevide, saa vet ikke helt hvor du har sakset dette fra...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 12. Mars 2012, 00:54 »
Er jo helt åpenbart at vi ikke er gode nok for CL jo - og en EL-plass vil være over forventa det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #707 på: 12. Mars 2012, 08:58 »
Uansett greit å roe forventningene. De har endret seg såpass drastisk fra første kamp i sesongen til nå - og jeg tipper dette har noe med det å gjøre.

Før sesongen så var målet å havne i topp 10. For enkelte er det nå kampen om 4de plassen og CL. At vi har gjort ting over all forventning er helt borte i fra likningen plutselig.

Enkelte vil ha og tror så mye på CL fordi det er "innen rekkevidde" og jeg kan fort se for meg mange høye røster når sesongen er over og vi ikke fikk det til likevel (EL).

Så tipper som sagt det handler om litt preventiv brannslukking.

Selv ser jeg det slik: Jo lenger vi kan ligge i området av 4de plassen jo bedre tror jeg laget vil spille - så jeg tror det er viktig/bra for oss å ha håpet. Likevel har jeg ingen tro på at vi tar den plassen - men ambisjoner må man jo ha. Jeg tror 6-7 er mer realistisk samtidig som jeg også håper vi kan smyge til oss en EL-plass.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #708 på: 12. Mars 2012, 10:26 »
Når vi ligger på en 6-plass, og såpass nært 4-plassen så langt ut i sesongen, burde man kunne ha forventninger om å beholde plasseringen vi har nu!   Ingen av lagene rundt oss (både under og over) på tabellen overbeviser, vi har ikke mange ute med skade (har riktig nok en Jævla viktig spiller ute) og vi har ikke noe værre kampprogramm igjen enn resten av lagene har!

Selv om jeg ikke hadde noen forventninger om EL-plass før sesongen, så er det klart at man justerer forventningene etter hvordan sesongen har forløpt!  Både pga hvordan vi har prestert og hvordan andre potensielle EL-plass lag har prestert/underprestert!   

Så dersom AP har sagt det som står sitert her, synes jeg det er feigt og virker som ett forsøk på å berge egen ræv ifall vi skulle falle noe nedover tabellen før sesongen er over!   Kan ikke se at det skal ha noen positiv effekt på laget at manageren går ut å antyder at vi skal slite med å klare topp 8 :tiote:

Nei han burde heller ha baller nok til å gå ut å si at vi gjennom 27 kamper har bevist at vi er gode nokk til å kjempe om topp 6 :pard:
sunt pueri pueri puerilia tractant

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #709 på: 12. Mars 2012, 11:56 »
Nå har vi fått nok med sjanser å dra i fra de bak oss og ikke minst ta igjen de som er foran.

Håper derfor på en serier ikveld som gjør at vi drar ifra Liverpool og nærmer oss Chelsea...men det kommer til å bli vanskelig.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 13. Mars 2012, 12:44 »
Every Monday he [Pardew] comes into work having compiled a defensive report on the opposition. That?s his project, working with our video analysts to provide players with the best information.

?This week, for example, he will talk about Manchester City?s angles of attack, their set-pieces, their movement, as well as focussing on individuals. The lads will be made aware of Dzeko?s strengths and weaknesses, the best way to nullify Silva, Milner?s incredible work-rate, everything.

?That takes care of Monday to Thursday. On Friday it?s my turn when we look at ways to get at opponents. Put simply, Alan concentrates on how not to lose and I then find ways to win.?

http://www.nufcblog.org/2011/11/carver-on-pardew-and-the-way-newcastle-run-their-week/#.T16UKc5Gxok

:D

Også sagt av Alan før kampen mot Arsenal:

"?We haven?t really said about the Champions League but it?ll actually bury it ? and that might not be a bad thing ? if we lose or draw.

?If we win, we?ll get a lot more attention about it. If we lose, really it?s over then we can focus on ten games and the Europa League.?
« Siste redigering: 13. Mars 2012, 12:47 av snkz »

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #711 på: 19. Mars 2012, 11:46 »
For min del er ikke Pardew den perfekte manageren, men resultatene er bedre enn de alle fleste inkludert meg selv forventet. Hvis vi sparker den første manageren som leverer bedre enn forventet siden Sir Bobby Robson, tror jeg vi skal se langt etter en toppmanager.

Hvis resultatene holder eller forbedrer seg kommende sesonger, kan vi  forhåpentligvis regnes som en av topplagene i PL igjen. Da kanskje en toppmanager kan være interessert i å ta over.
FVM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 19. Mars 2012, 14:25 »
Alan Pardew er ikke perfekt, han er ikke ufeilbarlig. Han er heller ikke taktisk inkompetent, han er ikke en stor idiot, han er ikke udugelig. Han er bare en kilde til frustrasjon og glede. Det er å forvente at mange vil klage på manageren når ting butter imot. For Alan Pardews del, så er det nok lett å få skylda, der en mer populær manager, ansatt under helt andre omstendigheter, hadde blitt tilgodesett med et "han gjør så godt han kan".

Resultatene denne sesongen har vært meget gode. Hvis de fortsetter å være det i de neste ni kampene også, så vil jeg bli svært fornøyd med jobben han har gjort denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 19. Mars 2012, 16:47 »
Eg er hvertfall av den oppfatning at Pardew har gjort en kanonjobb. Opptatt av detaljer og har oppnådd VELDIG gode resultater gitt kaoset fra Carroll gikk og til slutten av sommeren. Vi spiller kanskje ikkje den beste fotballen til en kver tid, men materialet vårt er ikkje så fantastisk at vi burde forvente nokke anna når resultata er som dei er. Taktisk er han og bra etter mitt syn, og overlater ingentings om sagt til tilfeldighetane. At ting som skjedde på Emirates i sluttminutta skjer, eller at vi bommer på taktikken en kamp, skjer alle lag. Ikkje tilfeldig at vi no begynner å klage på dei taktiske valga til manageren, som vi i liten grad har gjort før. Det er fordi Pardew med sine resultat har vist viktigheten av et kolektiv som jobba mot samme mål.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #714 på: 19. Mars 2012, 18:38 »
Akkurat den Arsenal-kampen ser jeg i hvert fall ikke på som noen taktisk bommert. Kan ikke se for meg at Newcastle med den troppen vi har i dag kan stille annerledes enn med kontringsfotball på Emirates. Og at konsentrasjonen svikter både rett etter målet og 5 minutter på overtid har ikke akkurat veldig mye med Alan Pardew å gjøre.

Men jeg er enig i at det taktiske i Wolves-kampen og Norwich-kampen er ganske ille å se på. To andreomganger jeg ikke akkurat er så veldig stolt av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 19. Mars 2012, 23:35 »
Helt klart ting man kan være uenig i - mitt største problemer er innstillingen mot svakere motstand iblant. Men jevnt over har Seb helt rett - og jeg stiller meg totalt uforstående til de som allerede nå vurderer hans avgang her inne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #716 på: 20. Mars 2012, 11:22 »
Explaining why Gosling went on ahead of Vuckic, Pardew said: ?I thought that would?ve been a bit unfair on Dan Gosling, who?s worked hard in training and not had a chance.?

Dette her er litt typisk Pardew. Veldig opptatt av at alle skal få sjansen sin, noe som ofte er bra, men jeg syntes det blir tynt å gjøre det bare fordi Gosling har jobbet hardt på trening. Han har jo vært drit i kampene våres hittil, i motsetning til Vuckic som jeg også ser på som et mye større talent.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 20. Mars 2012, 11:34 »
+1

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 20. Mars 2012, 11:36 »
Genial man-management for å opprettholde god stemning i gruppa. Hvis han har vært bedre enn Vuckic på trening så ser jeg ikke problemet? Er jo der grunnlaget for spill skal legges. Kan ikke slutte å gi han sjanser fordi han har hatt et par dårlige kamper.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #719 på: 20. Mars 2012, 14:48 »
Genial man-management for å opprettholde god stemning i gruppa. Hvis han har vært bedre enn Vuckic på trening så ser jeg ikke problemet? Er jo der grunnlaget for spill skal legges. Kan ikke slutte å gi han sjanser fordi han har hatt et par dårlige kamper.

Enig. Personlig skulle jeg også likt å se Vuckic istedet, men hvis Gosling gir mer og får til mer på trening syns jeg det er et fair argument.
FVM