20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #240 på: 24. Feb. 2011, 17:37 »
Som sagt så er det tidlig å felle dom, men så langt så gjør han mye bra synes jeg. Greie grep han tar i støtteapparatet også. Som Joakim stiller jeg litt spørsmålstegn ved overgangsevnene hans. Januar var noe svakt, men sommer er generalprøven i så måte. Og det er jo flere som skal gjøre god jobb der enn Pardew og hva som blir stilt til disposisjon av midler er også helt sentralt.

Får gjøre opp status etter neste sesong tenker jeg.

Håper vi har en manager som kan sitte i mange år, det er viktig for utviklingen av klubben. Jeg hadde håpet at denne mannen var Hughton, men ser ikke bort fra at jeg kan bli fornøyd med at det er Pardew som tar jobben.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 25. Feb. 2011, 20:33 »
Hehe, morsom kommentar av Pardew ang. skada til Shola og maska han har

Sitat
"We have just introduced him to running and dynamic stuff with the mask on, but we will put him into some training, get Joey (Barton) around him, and if he feels confident with that then he'll be ok."
;D

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #242 på: 25. Feb. 2011, 22:47 »
Hehe!

Jeg mener som så mange andre her at han har gjort det bedre enn forventningene vi hadde til ham. Ikke at det er særlig stor prestasjon - da fotsopp scoret høyere på populæritetsskalaen rett etter CH måtte gå...

Det jeg liker med ham er at han synes å ha en plan B. den manglet CH for det meste. Han har også greid å få til en del innlegg fra kant, og både Enrique og Jonas har levert innlegg fra mange forskjellige posisjoner. Det mener jeg er Pardews fortjeneste, sammen med organiseringen av laget forøvrig.

På den negative siden, så er jeg ikke overbevist om at han faktisk går for de unge og sultne i de tilfeller han kn velge mellom erfaring og sult.

Alt for tidlig å felle en dom, men jeg synes iallefall at han fortjener at Christian starter å skrive navnet hans riktig  ;D ;D ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 27. Feb. 2011, 19:59 »

full size: http://i56.tinypic.com/29y59o1.png

Ganske bedre stats under Pardew enn CH.

Ser at mi greier fleire uavgjort no. Men Liverpool-kampen vil eg ikkje gi Pardew. Pardew har gjort det ok til no. Ventar til sesongslutt og sesongstart 11/12 med å ta ein skikkeleg evaluering.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 27. Feb. 2011, 22:58 »
Pardew har en stor jobb fremfor seg i sommer når han virkelig skal starte bygge sitt eget lag med ganske betydelige midler. Det er et viktig transfervindu for klubben og i ganske stor grad avgjørende for hvordan fremtiden til Pardew utarter seg. Startet veldig lovende - men jeg feller ingen dom enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #245 på: 28. Feb. 2011, 12:37 »
Man kan se noe her, som jeg liker.
AP har jo sagt har tar endel ansvar for det defensive, noe som jeg ser vi har gjort noen forbedringer på. Men her er det en lang vei å gå. Men det er spennende å gøy å se at det er på dette området han konsentrerer seg mest i forhold til laget.

Carver har mer ansvar for det offensive, sikkert sammen med Stone. Men her har vi sett gode tendenser på hvordan de liker å spille og hvordan de for ut ting av spillere som vi ikke har sett tendenser til tidligere. Vi har flere strenger å spille på. Vi er blitt flinkere til å spille raskt, ballen går fortere frem med småspill, dette skaper gode situasjoner på kantene. Vi har stort forbedringspotensiale på hele banen, å jeg ser iallefall at det gjøres en god jobb.
Jeg gleder meg til å se om vi kan fortsette denne jobben utover våren å sommeren, samt at vi kan få inn noen spillere som er litt anderledes ang fart, teknikk og overblikk samt en skikkelig god spiss.
Ja, da gleder jeg meg virkelig til neste sesong. Noe jeg jo faktisk alltid gjør å da.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 28. Feb. 2011, 12:39 »
Syns forøvrig at det er et godt poeng at Pardew faktisk har fått lov å hente inn støtteapparat - Hughton fikk jo ikke lov til å hente inn ny  assistent engang da Calderwood dro.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #247 på: 28. Feb. 2011, 12:56 »
Ja, det er viktig. Veldig viktig faktisk.
Nå trenger vi jo bare å skifte ut de som er i fysioklubben vår, de er jo kjent for? Skade, ja det kan vi orden :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 01. Mars 2011, 11:50 »
Syns forøvrig at det er et godt poeng at Pardew faktisk har fått lov å hente inn støtteapparat - Hughton fikk jo ikke lov til å hente inn ny  assistent engang da Calderwood dro.
Men det er jo fordi Ashley bare ventet på riktig anledning til å kaste han ut. Hughton skulle ut, og da kan han ikke få hente seg en ny assistent-manager. Akkurat det er ganske enkel logikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 01. Mars 2011, 13:16 »
Det er forsåvidt helt sant. Men det bør ikke være tvil om at vi hadde et alt for lite støtteapparat under Hughton sin tid.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #250 på: 01. Mars 2011, 18:25 »
Ja, det er viktig. Veldig viktig faktisk.
Nå trenger vi jo bare å skifte ut de som er i fysioklubben vår, de er jo kjent for? Skade, ja det kan vi orden :D
kanskje de bare skaper seg et marked? Fysioene altså :p

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 11. April 2011, 21:53 »
Alan Pardew concerned at NUFC squad size

- There were not a lot of options on the bench for us, and that is a worry.

-
?When games are not really flowing and there is nothing happening, you want to try to change it.

?We had four young boys on the bench.

Kommer det som et sjokk på Pardew at troppen til Newcastle er syltynn? Dette burde han gjort noe med i vinduet i januar. Skader og karantener kommer i fotball derfor blir det for dumt å sutre no. Carroll og Routledge forsvinner og inn kommer Kuqi og Ireland som neppe kommer til å spille 90 fulle min. denne sesongen.

6-7 nye spillere må inn til sommeren!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 11. April 2011, 22:14 »
Må ha vært rakettforsker i sin ungdom denne Pardew.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 11. April 2011, 22:53 »
Alan Pardew concerned at NUFC squad size

- There were not a lot of options on the bench for us, and that is a worry.

-
?When games are not really flowing and there is nothing happening, you want to try to change it.

?We had four young boys on the bench.

Kommer det som et sjokk på Pardew at troppen til Newcastle er syltynn? Dette burde han gjort noe med i vinduet i januar. Skader og karantener kommer i fotball derfor blir det for dumt å sutre no. Carroll og Routledge forsvinner og inn kommer Kuqi og Ireland som neppe kommer til å spille 90 fulle min. denne sesongen.

6-7 nye spillere må inn til sommeren!!

Nå var det jo ikke akkurat sånn at han hadde uendelig med midler å handle for da. At Ireland fortsatt ikke har spilt for oss, var det nok ingen som hadde forutsett. Og på det tidspunktet vi sikret oss ireland syntes jeg det var en veldig god deal, det synes jeg fremdeles da vi ikke betaler en krone av lønna hans før han spiller for oss. Kuqi må du ta for det han er, han er kun en nødløsning som ble hentet inn i siste liten da det ikke var noen andre alternativer. Jeg synes Pardew gjorde helt rett i å ikke kaste penger i hytt og pine for å hente inn en erstatter for carroll i januarvinduet. Det er mye bedre å vente til sommeren da man har mye bedre tid til å siktre seg ut hvilke spillere man skal prøve seg på, og de er dessuten vesentlig billigere til sommeren. Jeg tror ikke Pardew hadde så alt for mye han skulle ha sagt da Carroll ble solgt, og det er ikke hans skyld at vi ikke rakk å få inn en erstatter på så kort tid.

At stallen er for tynn er noe alle kan se, men som sagt hadde ikke pardew all verden av midler til å forsterke i vinter, så jeg synes ikke det er hans skyld. Det blir først til sommeren vi får se hva Pardew virkelig er god for når det gjelder spillerkjøp. Nå har han mye penger å bruke, og han virker som en klok mann med god fotballforståelse, så jeg stoler på at han bruker pengene godt ;)

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #254 på: 11. April 2011, 23:17 »
Tveit: Helt enig. Betryggende at penger ikke ble kasta i hytt og pine etter Carroll salget. Klubben er nødt til å jobbe innenfor en trygg ramme økonomisk og bygge derfra. Det vil vel være naturlig med de financial fair play reglene som trer i kraft også.