20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #225 på: 19. Feb. 2011, 11:22 »
Mye det samme som Allardyce implementerte, som også er kjent som en "scientific manager", men som Ashley og co den gang ment var waste of money.
En gyllen mellomting mellom Big Sams rakket-forsker-metoder og ingenting, slik det har vært nå, vil være ideelt.

Virket jo som om "setup'en" rundt klubben var rene forsknings-labouriatoriumene da Big Sam forsvant i sin tid.

Jeg oppfatter det ikke som at Pardew vil gå så langt -heldigvis.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 19. Feb. 2011, 11:22 »
Jo, for all del. Men kor mange gonger har ikkje dette skjedd før? Kvar einaste nye manager mi har hatt vil setja sitt eige preg på ting. Alt dette er bra men då må litt av vitsen vera at Pardew fortsatt er her om 3-5 år.

Ja, men det å inntalere varmekabler på treningsfeltet er jo en invistering. Går f.eks ikke an å sammenligne med isbadet til Big Sam, som er nokke han har fått for seg skal vere veldig bra.

Shearer innførte det, og det blei ihvertfall brukt under pre-seasonet til Hughton i Irland, som jo var basert på Shearers oppsett.

Big Sam hadde hvertfall noe i samme duren også. Mulig det var et fryserom eller noe slikt, men var hvertfall noe merkelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 19. Feb. 2011, 11:25 »
Ja, stemmer.

Joa, trenger ikke bli like heftig som Big Sam, men ingen tvil om at det er bedre med en viss bredde i staben kontra det vi har operert med de siste par åra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 19. Feb. 2011, 11:28 »
Som sagt: en gyllen mellomting. ;)

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #229 på: 23. Feb. 2011, 18:48 »
Hva er inntrykket deres av Alan Pardew?

Jeg har blanda følelser overfor den mannen..

Har han oppnådd noe CH ikke ville ha klart?
Vil han klare å føre Newcastle mot toppen?

Klarer ikke helt å se at han skal få til noe eller ikke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 23. Feb. 2011, 19:00 »
Han har imponert meg! Langt over hva jeg hadde forventet. Har full støtte til Pardew.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 23. Feb. 2011, 19:09 »
Alan Pardew har gjort en god jobb etter min mening. Han har nok ikke gjort så mye mer enn å justere noen små ting med laget, men jeg ser tegn til at vi er litt bedre organisert defensivt.

Uansett, så er det tidlig å dømme Pardew allerede nå. Derimot om 10-12 måneder så kan vi begynne å trekke konklusjoner om arbeidet hans, men det ser positivt ut foreløpig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #232 på: 23. Feb. 2011, 19:23 »
Han har absolutt min støtte også, håper han lykkes.. er litt lei av at vi har 2-3 managere hver sesong. Men hva har han oppnådd så langt, jeg vet at det er tidlig enda..

Men normalt når en manager tar over et lag så er laget på vei rett ned, det var ikke tilfellet med oss. Noe inntrykk får man alikevel. Tror han har klart seg så bra som vi kunne ha forventet, men det var ikke han som satte grunnlaget for denne sesongen.

Forventer nesten mer av han neste sesong.. da han skal shoppe i sommer, bygge opp et lag, få de samspilt osv.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 23. Feb. 2011, 19:34 »
Jeg støtter ham. Har gjort det rimelig bra ut fra omstendighetene. Dog gruer jeg meg litt til overgangvinduet og hva han finner på der.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #234 på: 23. Feb. 2011, 19:38 »
Jeg klarer ikke helt å stole på mannen, men klarer ikke sette fingeren på hva det er jeg er skeptisk til....
Ser heller ikke at noen av resultatene er nevneverdig bedre enn hva CH ville klart, men som det sies her så har han nok klart å fått laget tryggere defensivt og det er veldig positivt. Jeg er heller ikke direkte misfornøyd med innsatsen så langt.

Så lenge vi ikke blir akterutseilt i serien og må krige mot nedrykk resten av sesongen så skal jeg si meg fornøyd med han.
Likevel vil eksamen hans komme så snart overgangsvinduet åpner igjen. Hvordan han foredler våre usle små £35Mill i sommer vil være HELT avgjørende for om han vinner min fulle tillit eller ei.
Og skulle han bli avspist med vekslepenger i overgangsbudsjett så har han i mine øyne ikke stor nok støtte i styret, og heller ikke innflytelse. Da forventer jeg også hans avgang.

I og med at klubben virker til å ha en absolutt lønnspolitikk så ser jeg heller ikke muligheten for de store signeringene i sommer. Derfor forventer jeg heller at han klarer å holde på de stjernene vi allerede har, og så bygge bredden i stallen med noen skikkelige scoop blant de mange talentene som er der ute.
Inntil videre så forholder jeg meg helt rolig med ansettelsen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 23. Feb. 2011, 19:57 »
Det er rett og slett altfor tidleg å sei etter mi meining.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 23. Feb. 2011, 20:35 »
Han har imponert meg! Langt over hva jeg hadde forventet. Har full støtte til Pardew.

Enig! Jeg var ganske krass mot Pardew til å begynne med, men synes han har gjort det såpass bra at jeg pr nå er veldig fornøyd med han. Føler meg mye mer trygg på laget enn hva jeg var da CH var manager. Synes laget i større grad klarer å spille bedre fotball, styre kamper og samtidig er mye bedre organsiert og kyniske.
I de få kampene Pardew har styrt har NUFC møtt ganske så tøff motstand. Når vi under CH sin ledelse misset i å få poeng i den ene kampen etter den andre av de kampene vi burde fått mer ut av fryktet jeg veldig det tøffe kampprogrammet som Pardew nå har guidet oss ganske så greit igjennom.

Spent på hvor mye transfer midler han får tilgjengelig og hva slags eller type spillere han er ute etter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 23. Feb. 2011, 23:03 »
Jeg er veldig godt fornøyd med den jobben Pardew har gjort hittil, selv om det er altfor tidlig å felle noen endelig dom. Jeg vet ikke om jeg tør å stole helt på Pardew ennå. Sommerens overgangsvindu blir ekstremt viktig, og med tanke på ryktene som har vært hittil, er jeg jammen ikke sikker på hva jeg skal forvente.

Men den jobben som er gjort hittil har vært meget bra!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 24. Feb. 2011, 12:41 »
Pardew har vært bra til nå. Han virker veldig komfortabel med Ashleys fornuftige lønnspolitikk. Det kan likevel fort endre seg. Han skal bruke mye penger i sommer, og dette kommer til å forme Newcastle for mange år fremover. Det krever mye. Håper han klarer å få 4-5 spillere som kan utfordre XI for de pengene.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 24. Feb. 2011, 12:48 »
Det er sikkert ikke Pardew som bestemmer alt i forhold til hvilke spillere vi skal kjøpe. Jeg vil tro at han trenger noen spillertyper han ønsker, så får han sikkert anbefalinger fra Graham Carr om spillere som passer til de typene Pardew ønsker der Pardew selvfølgelig har siste ord om hvem han vil ha inn.