20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660624 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #195 på: 12. Jan. 2011, 18:48 »
Neinei. Det første avsnittet var svar til deg. Det andre avsnittet var generelt, og siktet mot de som mener Krul ikke er god nok til å spille i PL, og som har vært ytterst kritisk på en del ting i det siste. Det kom kanskje litt feil frem ettersom jeg siterte deg :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 13. Jan. 2011, 08:58 »
Generelt må jeg si meg fornøyd med de 5 kampene som har vært. Var kun mot Spurs vi fortjente å tape. Det eneste som irriterer meg med Pardew for tiden er hans håndtering av spillere i media, hvilket han også fikk kritikk for i WH. Ikke kritiser en spillers prestasjoner offentlig, det skal taes innad. Til slutt vil  han havne på kant med enkelte spillere hvis han forsetter slik.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #197 på: 13. Jan. 2011, 09:01 »
Fortjente å tape mot Stevenage og!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 13. Jan. 2011, 11:08 »
Generelt må jeg si meg fornøyd med de 5 kampene som har vært. Var kun mot Spurs vi fortjente å tape. Det eneste som irriterer meg med Pardew for tiden er hans håndtering av spillere i media, hvilket han også fikk kritikk for i WH. Ikke kritiser en spillers prestasjoner offentlig, det skal taes innad. Til slutt vil  han havne på kant med enkelte spillere hvis han forsetter slik.
Mulig det er Pardew som person, men jeg har vel egentlig fått følelsen av at han gjør dette for å bevise at han er manager og han er sjef. Pardew vet at han har kommet til en jobb der han må vise seg verdig for å bli godtatt, og det virker som det er en del av planen hans og sette seg i respekt hos spillerne. Deretter må det tutes ut i mediene for å vise det overfor fansen ("jeg kommer inn og tar grep").

Personlig er jeg langt ifra enig i denne taktikken, jeg syns Pardew er litt for PR-kåt, jeg liker en mer low-key manager som tar dette "på brakka" og deretter lar det ligge. Men det er nå selvfølgelig min mening.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 13. Jan. 2011, 16:20 »
Det er godt mulig at Pardew prøver litt for hardt å vise seg frem som en autoritær Sjef, med stor S. Han vil nok gjerne vise at han ikke er Hughton. Og jeg synes han mislykkes fatalt med det han i så tilfelle prøver å oppnå.

Men det er nok like mye Pardew som person, som ønsker å ha et godt forhold til pressen, som kan prate med pressen flere ganger om dagen. Som gjerne sier litt for mye i stedet for litt for lite. Og som ikke tenker så forferdelig mye over det han sier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #200 på: 18. Jan. 2011, 13:35 »
Intervju med Pardew:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/9364459.stm?

Ganske bra, synes jeg. Både intervjuet og hvordan Pardew "comes across".

Viktig det han sier om at man kan vinne over garderoben ganske kjapt, mens fansen er en betraktelig større jobb å vinne over. Ingenting som tyder på det motsatte her inne ihvertfall :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 18. Jan. 2011, 14:32 »
Kjekt intervju det derre, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #202 på: 08. Feb. 2011, 14:44 »
Noen som vet hvordan AP har spilt med de forskjellige lagene han har vært manager?
Ren 4-4-2 eller 4-3-3 eller noe annet?

Hvordan tror dere vi vil spille fra sommeren av, da han kan gjøre litt mer sånn som han tenker, iforhold til forandringer osv.

Trenger liksom ikke ta det så easy i forhold til hvordan han kom inn å overtok da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 08. Feb. 2011, 15:50 »
http://www.nufcblog.com/2011/02/07/lets-give-alan-pardew-some-credit-too/

Synst det er på tide å gi Padrew litt ære for formen vår og ikkje minst den fantastiske kampen mot Arsenal. Det var ikkje berre spelarane sin fortjeneste.

3-3-3 sidan han tok over, om du ser bort frå Cupen. Itilegg var kampen mot Tottenham og Sunderland veldig nære tre poeng.

Ganske sterkt med 3-3-3, når Carroll har vore borte i alle utan om 2 kampar og me har ingen andre spissar av PL klasse per dags dato.

Når vi i tillegg tenker over at vi har møtt mange vanskelige motstandere som Spurs to ganger, Liverpool, Fulham borte og Arse og i tillegg hatt en haug med spillere ute, blir det enda mer imponerende. Tiote har vært vekke i 3 kamper og vi har ikke hatt spisser. Likevel fortjente vi å vinne flere kamper enn vi gjorde.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 08. Feb. 2011, 19:26 »
Why the last testing week has proved Pardew has what it takes to boss Newcastle

Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/simon-bird/Why-the-last-testing-week-with-Andy-Carroll-s-sale-to-Liverpool-and-the-4-4-draw-with-Arsenal-has-proved-Alan-Pardew-has-what-it-takes-to-boss-Newcastle-Simon-Bird-column-article693099.html#ixzz1DMts6AzM
Sign up for MirrorFootball's Morning Spy newsletter Register here

Det er dette som egentlig er essensen:

Reporter: Does this show there is a natural ceiling on Newcastle's ambition? Because this deal proves that you can't keep and build around your best players like you said you wanted to?

Pardew: Well that is a problem to answer because we have sold Andy Carroll. I would like to strengthen this club and if I have to sell a player to do that you could argue that is the point of yesterday. The fee is enormous. I ain't had a chance to spend it but we have to spend it correctly in the summer to take the club forward."

Kjærlighetssorgen over å miste Carroll begynner å gå over fordi salget kan være det beste på sikt, som Pardew nevner. Dessuten hjelper det jo stort at carroll kanskje er ute resten av sesongen. Hvis så er tilfelle er dette tidenes salg fra vår side.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 15. Feb. 2011, 23:17 »
Laget spiller godt taktisk, plukker poeng jevnlig og vi har en god lagånd som gjør at vi i hver eneste kamp har noe å stille opp med! Pardew har tilført en del klokskap inn i laget, og jeg synes vi har vært veldig solide under hans ledelse bortsett fra 45 minutt mot Arsenal.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 16. Feb. 2011, 11:15 »
Også verdt å merke seg at vi nå sanker poeng i de kampene der vi SKAL sanke poeng, ikke der hvor vi kan overraske stort. Seier mot Wigan, West Ham, og Birmingham er en større fordel for oss enn tap mot Stoke og Blackpool samt en og annen overraskelsesseier (borte mot Arsenal og Everton) med tanke på tabell-situasjonen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 16. Feb. 2011, 17:21 »
Stenvenage kampen må også nevnes, men det er klart at Pardew fortjener ros. Selv om vi ikke har det beste laget på papiret ser vi veldige solide ut. Flink i media syntes jeg også han har vært. Hvis vi vinner mot Bolton og Sunderland ikke vinner mot Everton er vi faktisk opp på europacup plass.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 16. Feb. 2011, 17:55 »
Noen som vet hva slags seiersprosent Chris Hughton hadde i Premier League fram til han ble sparka? Ser Alan Pardew har en seiersprosent på 33,33%. Kunne fort ha vært enda bedre hvis vi hadde vært litt heldigere mot feks Sunderland og Tottenham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 16. Feb. 2011, 18:48 »
MEN: Så må man ta i betraktning at Alan Pardew bare har ledet laget i 11 PL-kamper.
Men igjen, nesten samtlige på den lista har vel ledet laget i mindre enn 38 kamper (en hel sesong). Det er vel bare Chop Souey og Roeder som har mer enn 38 kamper som sjef.

Jeg sier meg likevel meget imponert over Pardews jobb hittil, men er fullt klar oer at dette kan snu på et øyeblikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon