20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #165 på: 06. Jan. 2011, 21:53 »
Dem sa faktisk at det kunne være positvt for å bygge bånd med spilleran  ;D

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #166 på: 07. Jan. 2011, 12:59 »
Noen som har noen kjennskap til spille stiler og formasjoner han har brukt tidligere? Ser jo at han kjorer 442 men det er vell fordi ch gjorde det? Hadde veart spennende med en 433 nolan tiote barton paa midt. Arfa carroll og en kjapp teknikker paa hoyre

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Jan. 2011, 11:23 »
?The goalkeeper had a problem kicking the ball, he seemed to be shanking a lot of kicks.?  ?That was putting us under a lot of pressure.

?That was not the sort of standard we expect from Newcastle and what I expect as a manager.?

Pardew om Krul. For en tulling. Savner uttalelsene til Hughton.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Jan. 2011, 12:32 »
Det er vanskelig å vite sikkert om det siste sitatet heng saman med det første. Først snakker han utvilsomt om Krul, men den andre delen ("not the sort of standard we expect from Newcastle (merk at han ikkje seier 'Newcastle goalkeeper' eller Krul eksplisitt) and what I expect as a manager") kan vere mynta mot heile laget.

Utsparka til Krul var, og har vore, av dårleg kvalitet, men direkte kritikk mot enkeltspelarar bør ordnast opp internt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Jan. 2011, 12:49 »
?The goalkeeper had a problem kicking the ball, he seemed to be shanking a lot of kicks.?  ?That was putting us under a lot of pressure.

?That was not the sort of standard we expect from Newcastle and what I expect as a manager.?

Kor du har dette i frå? Det er ganske tydeleg for meg at setning nr 1 ikkje har med setning nr 2 å gjera. Eg ventar til sesongslutt før eg vurderar om han er ein tulling eller ikkje...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Jan. 2011, 12:52 »
Akkurat nå begynner jeg å synes at denne mannen prater aaaaaaaaaaaaaaaltfor mye enn godt er.

Og i tillegg bruker han de latterlige unnskyldningene som kan minne om Souness' evige mas om "lady luck", som uheldigvis aldri var på vår side. Jeg synes ikke han trenger å unnskylde tapet mot Stevenage med noe som helst, han kunne heller bare sagt at det var en katastrofe, og bedt om unnskyldning til fansen, i stedet for å bable om at spillerne var for trette og alt det der.

Og så har vi denne uttalelsen det refereres til over her, vi har alle uttalelsene hans om Nile Ranger. Vi har alle uttalelser om at "vi forventer å få inn en, to, tre, fire, fem, seks, sju, åtte, ni, ti, elleve nye spillere i løpet av de nærmeste dagene og ukene".

Jeg savner også Hughton, som ikke gadd å unnskylde patetiske opptredener og pinlige tap.

Men hvis Pardew greier å levere et par nye spillere til, pluss gode resultater i serien, så skal jeg ikke klage så altfor mye. Men jeg liker ikke tomprat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Jan. 2011, 13:57 »

Kor du har dette i frå? Det er ganske tydeleg for meg at setning nr 1 ikkje har med setning nr 2 å gjera. Eg ventar til sesongslutt før eg vurderar om han er ein tulling eller ikkje...

Journal live. Du får nesten lese selv om du tviler:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/01/10/cup-loss-was-down-to-tiredness-alan-pardew-61634-27957717/

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 10. Jan. 2011, 14:38 »
Akkurat nå begynner jeg å synes at denne mannen prater aaaaaaaaaaaaaaaltfor mye enn godt er.

Har sett antydningene en stund syns jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 10. Jan. 2011, 14:47 »
Det kommer til å slå kraftig tilbake på ham dersom han ikke lykkes. Slik er det. Veldig lik Souness i media, det er jeg enig i!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 10. Jan. 2011, 17:25 »

Journal live. Du får nesten lese selv om du tviler:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/01/10/cup-loss-was-down-to-tiredness-alan-pardew-61634-27957717/

Takk :) Det som skurra var dei to setningane du refererte til, og om dei to hang saman.

No skal ein hugse på at dette er ein som er handplukka av godaste Ashley...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 10. Jan. 2011, 19:28 »
Synes det er helt greit det Pardew sier der. Tim Krul MÅ skjerpe seg på enkelte områder om NUFC skal satse på han. Han hadde en vanvittig bommert på et tilbakespill mot ManCity som var med på å ødelegge kampen for oss og hadde en nesten identisk mot Stevenage som de ikke klarte å utnytte. Et lag fra høyere divisjoner hadde utnyttet den bedre, det er helt sikkert.

Nå var ikke Tim Krul den eneste som var dårlig mot Stevenage, men han som unggutt og utfordrer til keeperplassen må ta bedre vare på sjansene han får.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 10. Jan. 2011, 19:48 »
Synes det er helt greit det Pardew sier der. Tim Krul MÅ skjerpe seg på enkelte områder om NUFC skal satse på han. Han hadde en vanvittig bommert på et tilbakespill mot ManCity som var med på å ødelegge kampen for oss og hadde en nesten identisk mot Stevenage som de ikke klarte å utnytte. Et lag fra høyere divisjoner hadde utnyttet den bedre, det er helt sikkert.

Nå var ikke Tim Krul den eneste som var dårlig mot Stevenage, men han som unggutt og utfordrer til keeperplassen må ta bedre vare på sjansene han får.

Finner det utrolig at det alltid er noen som må forsvare slike latterlige uttalelser. Han har absolutt ingen grunn til å ta for seg en enkeltperson, enda mindre en unggutt, og legge skyld på ham. Og det i media. Det er latterlig og uforsvarlig. Kritikk av enkeltspillere skal tas privat. Pardew med sine unnskyldninger er altfor glad i å snakke. Noen ganger er det best å holde kjeft...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 10. Jan. 2011, 22:30 »

Finner det utrolig at det alltid er noen som må forsvare slike latterlige uttalelser. Han har absolutt ingen grunn til å ta for seg en enkeltperson, enda mindre en unggutt, og legge skyld på ham. Og det i media. Det er latterlig og uforsvarlig. Kritikk av enkeltspillere skal tas privat. Pardew med sine unnskyldninger er altfor glad i å snakke. Noen ganger er det best å holde kjeft...

Om det er tilfelle Parker, så må eg vel si meg enig i det. Men på den andre siden er det er enda mer latterlig at folk på død og liv skal kritisere utalelser og andre ting.... Veit ikkje om du er enig, men foretrekker heller å se lyst på ting enn å svartmale alt.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 10. Jan. 2011, 23:52 »
Skal være enig i at Pardew har sagt noen ting som han kanskje burde vært foruten. Men nå svarte jo Hughton veldig, nesten i overkant, politisk korrekt på absolutt alt, personlig synes jeg det blir litt kjedelig. Men helt enig i at det er unødvendig å kritisere sine egne spillere i media, det skaper bare misnøye.
Men når det er sagt, så synes jeg det er ganske mange patetiske eksempler folk har lagt ut her, på ting han har sagt, som liksom skal være så forferdelige. Pardew er nok bedre på å være manager enn samtlige på forumet, og fra meg skal han få sjansen før jeg svartmaler ABSOLUTT alt ved han. Synes han har hatt en absolutt brukbar start på nufc-karrieren sin, og det beste for klubben er at vi får litt sårt trengt stabilitet. Dersom vi gir Pardew sjansen tror jeg vi kan få nettopp dette, så lenge han leverer gode resultater.

Men gidder ikke skrive et nytt innlegg hvor poenget mitt er nøyaktig det samme som i innlegget jeg skrev et par sider tilbake :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 11. Jan. 2011, 16:51 »

Hvorfor det?
Dessuten er det lov å være ærlig. Hva skal han svare når han får spørsmål om Krul og hans 2 tabber på tilbakespill på kort tid?
Han kan jo ikke skryte av spillerne etter tidenes dårligste kamp heller, og jeg regner med at spillerne har fått høre det før han snakker med pressen. Jeg synes heller ikke han sier noe sjokkerende i det intervjuet. Han sier bare det jeg og alle andre som så kampen var vitne til.

Til sist vil jeg si at om spillerne ikke tåler kritikk har de ingenting å gjøre i NUFC. Noen managere snakker aldri negativt om spillerne sine selv etter håpløse prestasjoner, da synes jeg det er dørgende kjedelig å høre en forsvarstale fra en manager. Andre managere derimot kritiserer spillerne når de fortjener det og er dønn ærlige overfor seg selv, spillerne og fansen.
Alle managere er ikke like, og jeg kan nevne Trappatoni og Mourinho som 2 managere som av og til er ute i media med kritikk til det som måtte være. Hitzfeld er vel heller ikke kjent for å holde kjeft.

Men du (17Parker) har tydeligvis noe imot Pardew, så det blir rett og slett håpløst og diskutere. Du hadde en liknende en i transfertråden for litt siden også.