20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #150 på: 04. Jan. 2011, 07:55 »
Newcastle United's players will shortly be given guidelines about their tweeting habits. Alan Pardew was annoyed last Tuesday when José Enrique, his Spanish left-back, informed Twitter followers he would miss the team's game at Tottenham through injury. As Enrique, happily restored to fitness for tomorrow's trip to Wigan, is a key player, Pardew had intended keeping his absence quiet until the teamsheets appeared

Still seeking an assistant, Pardew could turn to John Carver, the former Newcastle coach who has recently served as Sheffield United's caretaker manager. "John did a super job here," Pardew said. "I have met him a couple of times and he's a good guy. I need a senior coach, somebody who can assist me in what is a big job. It needs to be someone the players respect."
Les mer her.
http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/01/newcastle-united-twitter-guidelines

Newcastle United want Jose Enrique to maintain his Twitter account.

Toon boss Alan Pardew was unhappy with the Spanish fullback for tweeting he would miss the defeat at Tottenham four hours before kickoff.

Enrique has said he plans to delete his Twitter account after Tuesday?s controversy, although the Magpies would prefer him to keep it, says the Evening Chronicle.

The club see Twitter as a good link between the players and the fans, so long as they stick to guidelines over what can and cannot be said.

Jonas Gutierrez, Danny Simpson, Wayne Routledge and Nile Ranger are also on the social networking site.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 04. Jan. 2011, 17:59 »
Sitat fra: torfinn
Mulig jeg blir litt blendet av en alltid tilstedeværende optimisme, men jo lenger det går siden sparkingen, jo mer overbevist blir jeg at Pardew er en bedre manager enn Chris Hughton. Føler han har mye mer av den råskapen og arrogansen som kreves for å lykkes som manager i PL.
Du skal selvfølgelig få lov å mene dette, men jeg synes vi har aaaaaaaaaaaaaaaaaltfor tynt grunnlag til å konkludere med noe som helst. Foreløpig ser jeg Pardew som en forbedret utgave av Souness. Han prater som en foss, slik erkebritiake managere alltid gjør og har gjort. Men jeg ser ikke at han er bedre enn Hughton foreløpig. De taktiske egenskapene ser omtrent like ut. Kanskje er Pardew mer keen på å gjøre bytter for byttenes skyld. Men de bruker omtrent de samme spilerne, omtrent samme formasjon, og spilleplanen har ikke endret seg siden Hughton dro. Hughton er nok en langt mer moderne managertype enn Pardew. Pardew har i mine øyne ikke vesentlig mer pondus og autoritet enn sin forgjenger, men slikt er vanskelig å måle etter bare fire, fem kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 04. Jan. 2011, 18:25 »
Foskjellen føler eg at Hughton er coach mens Pardew er manager. Enkelt og greit. Tror f.eks ikke at Hughton kommer til å lykkes nevneverdig i fremtidlige klubber, desverre... Unner han dog alt godt !

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 05. Jan. 2011, 13:45 »
Pardew, hold kjeft.

Irriterende å ha en manager som er helt sinnsykt glad i sin egen stemme når halvparten av det han lirer ut er direkte håpløst.

"That Tioté is not the finished product encourages Pardew to think he can keep the player in the January transfer window.

?I?d say he isn?t quite ready yet (to move to a ?bigger? club), not as much as Andy (Carroll) would be anyway,? he says."

"Verken Tioté eller Carroll er for salg, ikke nå (i januar), ikke i sommer." Så lett, Pardew. Så lett skal du gjøre det.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 05. Jan. 2011, 21:45 »
merk 'would be'. Mye som tyder på at både klubben selv og Carroll ønsker et videre samarbeid.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 05. Jan. 2011, 23:52 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/9342607.stm?

Så lenge han leverer resultater i dag, skal eg ikke si for masse om ka eg synst om han... Men for å vere heilt ærlig så har eg ikke helt sansen for han :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 05. Jan. 2011, 23:57 »
Liker han bare bedre og bedre jeg!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 06. Jan. 2011, 00:07 »
Er noe med dialekta og hans veremåte eg ikke helt har sansen for ... Når det er sagt er jobben han har gjort upåklagelig, og føler no meir vi har en manager i stedet for en litt eldre fyr igjengen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 06. Jan. 2011, 15:55 »
Jeg har lenge vært svak for Hughton, men jeg har ingen store problemer med Pardew av den grunn. Pardew er naturligvis veldig glad i å høre sin egen stemme og se sitt eget fjes på radio og TV. Noe som er typisk for engelske managere. Harry er likedan. Keegan var også velidg snakkesalig. Og ikke minst Hodgson.

De har alltid vært sånn. Og vil alltid være sånn. Like it or hate it, det lar seg ikke gjøre å endre det. Så lenge vi får de spillerne vi skal ha, og de resultatene vi skal ha, så er det samma faen for meg hvor mye han babler.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 06. Jan. 2011, 16:33 »
Er jo utrolig kult om vi kan lykkes med en engelsk manager pluss så mange engelske spillere som det vi faktisk har!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 06. Jan. 2011, 19:32 »
Er noe med dialekta og hans veremåte eg ikke helt har sansen for ... Når det er sagt er jobben han har gjort upåklagelig, og føler no meir vi har en manager i stedet for en litt eldre fyr igjengen...

Akkurat det skal jeg være enig i!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 06. Jan. 2011, 19:38 »

Kanskje derfor ingen vil ha jobben som assistent.

Foskjellen føler eg at Hughton er coach mens Pardew er manager. Enkelt og greit. Tror f.eks ikke at Hughton kommer til å lykkes nevneverdig i fremtidlige klubber, desverre... Unner han dog alt godt !

Mi får ansetta CH som assistent og coach... Kommentatorane i går sa at Pardew ikkje likte / ikkje var god i å "coahe".

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 06. Jan. 2011, 21:19 »
Jeg har faktisk hørt det motsatte, at Pardew er en god coach som liker å være innvolvert med spillerne på daglig basis.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 06. Jan. 2011, 21:31 »
Mi får ansetta CH som assistent og coach... Kommentatorane i går sa at Pardew ikkje likte / ikkje var god i å "coahe".
Det var akkurat det motsatte de sa. De sa at Pardew er glad i, og god til å coache, så det at vi ikke har ansatt en assistent burde ikke ha noe å si.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 06. Jan. 2011, 21:52 »
Det var akkurat det motsatte de sa. De sa at Pardew er glad i, og god til å coache, så det at vi ikke har ansatt en assistent burde ikke ha noe å si.

Då høyrte eg feil. Var heilt sikker på at dei sa det motsatte. Mi får håpa han finn seg ein ass snart.