20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #135 på: 02. Jan. 2011, 13:02 »
Enig med deg der chickenman.

Jab jab jab, det er AP i et nøtteskall foreløpig ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 02. Jan. 2011, 15:18 »
Eg har ikkje litt tru på denna fyren her... MEN nok om det. Han treng uansett tid på å få visa kva han er god for. Første steget er å ikkje rykka ned, gjer mi ikkje det so får mi ta ei evaluering ved sesongslutt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 02. Jan. 2011, 15:28 »
Tap de to nesten kampene så er det er "Pardew out" for min del... Selvom det egentlig har vært det fra den dagen ryktene om han startet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 02. Jan. 2011, 19:32 »
Så utålmodig er ikke jeg selv om han var langt nede på min ønskeliste over nye managere, om han i det hele tatt var der.

Jeg synes man skal gi Pardew mer enn 4-5 kamper før vi dømmer han. Ihvertfall en full sesong og noen overgangsvinduer om ikke det skjærer seg helt.
Jeg pleier å akseptere de managerne klubben har ansatt når det synker inn og gi dem etter mitt syn greit med tid.

Treffer Pardew på overgangsmarkedet, er forsiktig med pengebruken men allikevel klarer å forsterke stallen med gode og spennende spillere tror jeg fansen vil bli godt fornøyde med han. At han klarer og beholde våre beste spillere er også viktig. Til syvende og sist vil han jo dømmes etter hvordan laget presterer og gode spillere vil gjøre jobben hans mye enklere.
Begynner han derimot som Souness og Allardyce og skal bytte ut alt med sine egne spillere med en gang blir det fort mye rot og misnøye og alt det som er kjent for NUFC fansen fra tidligere tider.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 02. Jan. 2011, 22:01 »
Såg han babblet etter kampen mot Wigan at vi skulle forvente at vi vant all kamper. For en tulling. Vi er ikke en klubb der vi an forvente 3 poeng i hver kamp, selv ikke mourinhio og Real kan det

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 02. Jan. 2011, 22:03 »
Når han sier "expect to win" så er det ikke så bokstavelig ment som å forvente på norsk. Mer som å ha troen på at man kan vinne hver eneste kamp.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 02. Jan. 2011, 22:57 »
Selvfølgelig skal man gå inn i hver kamp og prøve å vinne! Har man ikke den innstillingen er det ikke mye poeng å i det hele tatt møte opp til kamp. Synes folk skal slutte denne heksejakten mot pardew. Han har ikke gjort noen store tabber enda, og etter min mening har han gjort det aller meste riktig så langt. Jeg skjønner at folk fremdeles er sure etter sparkingen av hughton, det er jeg selv også, men det er strengt talt ikke Pardew sin skyld. Pardew er vår manager nå, og vi må bare leve med det. Han har gitt oss seier mot liverpool(antagelig hughton som skal ha mye av æren her) og wigan, og tap mot city og tottenham. De to sistnevnte er to veldig gode lag, og dermed veldig vanskelige å slå, og er kamper jeg uansett ikke hadde forventet å få noe ifra. Så så langt har Pardew fått de resultatene vi skal ha + litt til om du regner med liverpoolkampen.

Jeg føler at alt Pardew sier blir vinklet til noe negativt her på forumet, og jeg synes det er ganske latterlig at folk ikke en gang vil gi han en sjanse. Dersom Pardew gjør mange dumme valg, og driter seg ut, ja da skal dere få lov til å slakte han så mye dere vil. Men til nå har Pardew oppført seg bra, han har vist respekt og ydmykhet for fansen, og han har gitt oss resultater jeg synes vi skal være fornøyd med. DErfor synes jeg folk skal slutte å vri alt han sier til det negative, og istedet høre på det han sier, og prøve å ha litt forståelse for hvorfor han sier det han sier.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 02. Jan. 2011, 23:05 »
Jeg føler at alt Pardew sier blir vinklet til noe negativt her på forumet, og jeg synes det er ganske latterlig at folk ikke en gang vil gi han en sjanse. Dersom Pardew gjør mange dumme valg, og driter seg ut, ja da skal dere få lov til å slakte han så mye dere vil. Men til nå har Pardew oppført seg bra, han har vist respekt og ydmykhet for fansen, og han har gitt oss resultater jeg synes vi skal være fornøyd med. DErfor synes jeg folk skal slutte å vri alt han sier til det negative, og istedet høre på det han sier, og prøve å ha litt forståelse for hvorfor han sier det han sier.
Amen!

Synes ikke om noe om at Hughton fikk sparken og erstattet med Pardew, men sånn som noen her inne konstant er ute etter å ''ta'' Pardew er helt latterlig. Alt han sier blir jo vinklet til noe negativt. Gi ham en sjanse i allefall! Han har vel egentlig ikke gjort så mye annet galt enn å godta et godt jobbtilbud han aldri ville fått igjen. Synes han har greid seg overraskende bra jeg og stort sett sagt det meste riktige i media foreløpig i allefall.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 02. Jan. 2011, 23:12 »
Well spoken, tveit. Du oppsummerer stort sett alt jeg tenkte på mens jeg skrev de to relativt enkle linjene lenger oppe.

Mulig jeg blir litt blendet av en alltid tilstedeværende optimisme, men jo lenger det går siden sparkingen, jo mer overbevist blir jeg at Pardew er en bedre manager enn Chris Hughton. Føler han har mye mer av den råskapen og arrogansen som kreves for å lykkes som manager i PL. Så taper han jo terreng i sånn som man management og samhold, men ikke nok etter min mening. Mulig jeg tråkker noen på tærne nå, men jeg ser faktisk hakket lysere på fremtiden nå enn jeg gjorde i timene etter WBA-kampen da Hughton enda var sjef.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 02. Jan. 2011, 23:18 »
Godt innlegg Tveit. Vi må bare leve med Alan Pardew, og for å være helt ærlig så har jeg egentlig ikke veldig mye negativt å si om han etter en knapp måned i mangerstolen. Jeg merker at han er litt ivrigere etter å bytte underveis i kampene, også prater han litt vel mye fra levra i intervjuer uten å tenke. Men han virker som en fyr med karisma og vilje. Det han har gjort hittil taktisk er godkjent, og han har ikke gjort noen grep som er hårreisende.

Kan ikke gjøre annet enn å håpe at Pardew lykkes! Etter en god åpning som manager, så fortjener han faktisk en liten dose skryt han også.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #145 på: 02. Jan. 2011, 23:57 »
Ja, vi må leve med han, selv om jeg ikke likte hva som skjedde.
Men som jeg sa til min storebror noen dager etter han fikk jobben, innerst inne tror jeg han vil gjøre en veldig bra jobb for Newcastle. Og det er noe jeg tror fortsatt.
Han virker som en veldig taktisk klok person som liker og analysere hvordan motstanderen spiller.
Dette så vi i kampen mot Wigan i dag, de er som kjent et spillende lag. Vi gikk rett i strupen på de, de fikk ikke lov til og holde på ballen, fikk ikke lov til og sette i gang bakifra, vi sperret de der med høyt press. Jeg var overrasket over hvordan vi tok kontroll på den kampen. Han har og sansen for teknisk offensivt spill og liker at spillet skal komme ut på kantene og så inn i boksen, og her trenger vi litt forsterkninger noe som jeg tror han selv har sett og vil skaffe.
Han snakker ifra levra. Liker det jeg, så lenge det som kommer ut er ærlighet.
Gleder meg til fortsettelsen og selv om jeg ikke likte ansettelsen liker jeg hans måte og tenke fotball på. Så av meg skal han få tid til og bygge et lag.
Uansett hvordan man vrir på det i årets sesong, det viktigeste er og holde seg i premier league.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #146 på: 03. Jan. 2011, 00:02 »
Jeg har aldri vært spesielt negativ til Pardew, og det lille har vært som en følge av hva som skjedde med Chris.
Men enig med tveit, mye ufortjent tyn. Spesielt den lite glamorøse tråden hans var jeg irritert over, men gadd ikke si noe.
Jeg er ikke skuffet over Pardew, men ikke overbevist enda heller. Det kommer to vanskelige mnd nå, og jeg er i tillegg veldig spent på hva han får dratt frem av overganger nå i januar.
Men jeg skal absolutt la han få sjansen før jeg skriker. Heller en manager i 5 år, enn 5 managere i året....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 03. Jan. 2011, 00:12 »
Det er uten tvil hinsides dumt å skulle ønske at han ikke skal lykkes.
Jeg er ikke ekstremt positiv til ham på noen måte, og syns ikke det var rette mannen å få inn dersom målet var å hente noen med mer pondus enn Hughton. Når det er sagt - såklart skal han få en sjanse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #148 på: 03. Jan. 2011, 00:22 »
Han var fornøyd med disiplinen i dag.

Newcastle United boss Alan Pardew was delighted with the way his side performed to record a 1-0 away win over Wigan Athletic.

Shola Ameobi?s 18th minute separated the sides and it was the manner in which the Magpies retained their lead all game which had Pardew beaming, especially without leading scorer Andy Carroll.

?I'm very pleased with the discipline of the team," Pardew said.

"Some of the things that have cost in the past, we eradicated to a degree.

"I asked them to play a high line, which they carried out, and they made it difficult for Wigan to play their natural game. We stifled them really well.

"We lost Andy Carroll but everyone pulled their socks up today and reacted in the right manner."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 03. Jan. 2011, 03:12 »
Enig med tveit jeg også. Synes Pardew har fått til overraskende bra resultater, ingen skuffende ennå ihvertfall. Jeg elsket det han sa om å gå inn i alle kamper med seier som mål, uansett motstander! Dette er noe jeg virkelig har savnet! Føler noen managere blir altfor feige når dem møter de store, og har for mye respekt for motstanderen, og de som nesten legger seg inn i eget mål når dem leder 1-0 mot Man U etter 45 minutt, og til slutt derfor taper 4-1. Angrep er beste forsvar, å holde motsanderen unna angrep. Ett poeng er ikke så mye, så om Newcastle innimellom tok en aldri så liten 3 poenger mot Chelsea eller Man U, hadde vært suuupert! ::) Nå skal jeg ikke overdrive det helt da. :p Men er liksom så døvt å nesten gi de store lagene 3 poeng, fordi man ikke hadde regna med poeng. Det blir lite når man også avgir poeng mot de små lagene. Dere så Villa idag. De hadde kontroll på kampen til de tok ledelsen. Da lot de Chelsea komme helt inn til mål, og stod med 11 mann innenfor 5-meteren. Det endte med to kjappe baklengs. Men DA begynte Villa med spillet de hadde før de tok ledelsen. Og det resulterte i mål. Det er bedre å produsere litt spill når man leder, og bruke tid på det, enn å la motstanderen komme helt inn i 16-meteren. Og hvem vet, kanskje Villa hadde scoret hvis de ikke hadde lagt seg deffensivt på 2-1, og kanskje gått opp til 3-1 så farlige som de var fremover. Da hadde kampen vært så godt som over.

Snakka meg mer og mer bort etterhvert, beklager off topic. :S

http://www.irishexaminer.com/sport/soccer/ameobi-makes-dreams-come-true-for-pardew-140960.html

Admittedly, it is not a win that guarantees Champions League football, or a last-gasp FA Cup Final victory, or even a success against arch-rivals Sunderland.

But Pardew does not have those dreams. Not yet anyhow. They can wait.

His only ambitions at the moment are to cement Newcastle United?s place in the Premier League, and consequently his own future at the club, however short-lived that tenure would seem to outsiders.
« Siste redigering: 03. Jan. 2011, 03:43 av thomashaer »