20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #120 på: 19. Des. 2010, 12:21 »
Pardews første store sjanse til å "prove a point" til fansen hvis han klarer å hale i land en ny kontrakt med Taylor!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 20. Des. 2010, 09:00 »
Jeg liker likevel ikke at han sier til skysports at han kan temme villmennene våre. Jeg synes han allerede gar hatt flere artikler i media der han fokuserer på hva han kan enn CH hadde i hele sin tid hos oss. Ikke sikkert det er veien å gå for å få tillitt i garderoben, men kanskje er det bare meg

Helt enig. Han har hatt denne jobben et par uker nå, og har allerede rukket å love gull og grønne skoger. Jeg tror det er viktig at han er litt ydmyk innimellom også. Han kommer til å få det rett tilbake i trynet når det butter i mot.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #122 på: 26. Des. 2010, 08:58 »
Alan Pardew is poised to complete his back-room structure at Newcastle by recruiting the late Sir Bobby Robson's assistant, John Carver, as his No 2.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1341601/Alan-Pardew-targets-John-Carver-Newcastle-No-2.html
Hadde jo vært helt fantastisk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 30. Des. 2010, 15:18 »
Ser Pardew vabler om å vinne FA-cupen denne sesongen. Har hørt det før fra et par tidligere managerene de siste årene, og nå biter jeg strengt tatt ikke på lenger. Kan tenke meg at han gjennom fine ord også har slått bra an hos Fat Mike. La oss håpe det blir litt mer enn fine ord - men jeg tror ikke at supporterne svelger hans lovnader om gull og grønne skoger lettere. Da likte jeg sånn sett Hughtons realistiske og nøkterne syn på ting langt bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 30. Des. 2010, 15:23 »
Ser Pardew vabler om å vinne FA-cupen denne sesongen. Har hørt det før fra et par tidligere managerene de siste årene, og nå biter jeg strengt tatt ikke på lenger. Kan tenke meg at han gjennom fine ord også har slått bra an hos Fat Mike. La oss håpe det blir litt mer enn fine ord - men jeg tror ikke at supporterne svelger hans lovnader om gull og grønne skoger lettere. Da likte jeg sånn sett Hughtons realistiske og nøkterne syn på ting langt bedre.

Absolutt. Føler Pardew "bæsjer på leggen" her. Det var vel rett etter Tottenham kampen at han signaliserte at vi sårt trenger forsterkninger, skal vi da plutselig begynne å satse på FA Cupen også? Nå må Pardew få orden på prioriteringene sine. Kan jo spørre Pompey-fansen hvor gøy det var å tape en FA Cup finale og samtidig rykke ned? Tipper de glatt hadde spart Wembley-turen hvis de fortsatt spilte i Premier League!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 30. Des. 2010, 15:26 »
Jeg håper vi satser på FA-cupen da, selv om PL er viktigst. Men han burde lært fra tidligere år at geordier nå begynner å bli lei av pratet om at vi er en av de største klubbene og at vi skal være i Europa. Det står ikke i stil med hvor vi står sportslig enda. Første mål er og blir det å sikre plassen i PL, og vi skal selvfølgelig ikke ta noe for gitt 4 poeng over nedrykksstreken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 30. Des. 2010, 16:26 »

Absolutt. Føler Pardew "bæsjer på leggen" her.

Hva skal han si da når han får spørsmålet fra journalistene? At laget er ubrukelig og helt sjanseløs på denne cupen og at han kommer til å gi en stor F... i hele turneringen?
Han er ærlig å sier at han har tapt 2 finaler, en som spiller og en som manager. Begge gangene var han utrolig nære. Som spiller måtte lagene ut i omkamp. Palace tok ledlesen 3 gnager i første kamp, ManU utlignet hver gang og sikret seg omkamp, som de vant 1-0 uka etter.
Som manager for West Ham var han også utrolig nære. West Ham ledet 3-1 på det meste men 2 scoringer av Gerrard, det siste et lykketreff på overtid sikret ekstraomganger. West Ham eide hele denne kampen og hadde også 2 stolpetreff i ekstraomgangene, men tapte tilslutt på straffer. Nok en 3-3 kamp før straffesparkkonkurransen.
Håper Pardew endelig kan klare å vinne FA cupen, det hadde han fortjent, NUFC også.

Med en heldig trekning og at spillerne har dagen når den trengs så kan NUFC nå et stykke i denne turneringen. De siste 3 sesongene har lag som Cardiff. Portsmouth 2 ganger og Everton kommet til finalen, da har vel NUFC også en mulighet om man får litt tur på veien.........

De siste 15 årene har NUFC vært i 2 finaler i FA cupen. En med Gullit som manager, en med Dalglish som manager. Klubben hr også vært i 2 flere semifinaler, en med Robson som manager og en med Souness som sjef.
Når Gullit og Souness klarer å føre laget langt kan vel også Pardew klare det.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 30. Des. 2010, 19:28 »
Viktig å vise litt amisjoner, og som Frode skriver: hva ellers skulle Pardew sagt?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 31. Des. 2010, 15:23 »
Pardew får vist kva han duger til i dei to neste kampane. Dette er kampar som skal vinnast.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 31. Des. 2010, 15:45 »
Hva skal han si da når han får spørsmålet fra journalistene? At laget er ubrukelig og helt sjanseløs på denne cupen og at han kommer til å gi en stor F... i hele turneringen?

Ja! "Du jeg gir flatt faen i hele turneringa"...  ;)

Neia, mulig jeg var litt streng der. Men jeg likte Hughtons langt mere nøkterne holdning til turneringene. Pardew har kommet inn og allerede fablet om Europa og nå er det FA Cup Glory. Hughton sa vel aldri at han ga f i turneringa, men han var fortsatt klar på at ligaen var prioriteringen, og det likte jeg bedre. Som Kristoffer(?) nevnte i en annen tråd her inne så har vi hatt nok managere som har brukt litt for store ord i klubben, og det trenger vi ikke. Det gjør det bare enda vanskeligere for Pardew å vinne over fansen som neppe har laget noen Pardew-sang fra før.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 01. Jan. 2011, 22:13 »
Pardew for England

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #131 på: 02. Jan. 2011, 11:06 »
Newcastle United's players will shortly be given guidelines about their tweeting habits. Alan Pardew was annoyed last Tuesday when José Enrique, his Spanish left-back, informed Twitter followers he would miss the team's game at Tottenham through injury. As Enrique, happily restored to fitness for tomorrow's trip to Wigan, is a key player, Pardew had intended keeping his absence quiet until the teamsheets appeared

Still seeking an assistant, Pardew could turn to John Carver, the former Newcastle coach who has recently served as Sheffield United's caretaker manager. "John did a super job here," Pardew said. "I have met him a couple of times and he's a good guy. I need a senior coach, somebody who can assist me in what is a big job. It needs to be someone the players respect."
Les mer her.
http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/01/newcastle-united-twitter-guidelines

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 02. Jan. 2011, 12:22 »
Jævla mye media-snakk da Pardew! Det er forsåvidt bra at man legger restriksjoner på hva spillerne twitrer, men det er overhodet ikke noe Pardew trenger å flagge i avisene.

Pardew bør tenke seg om før han gjør for mye ut av denne episoden!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #133 på: 02. Jan. 2011, 12:35 »
Ja, ganske enig i det.
Men vist ingen andre viste om Enriques skade og han legger det ut før evt klubben gjør det, skjønner jeg hvorfor det blir litt restriksjoner.
Det er ikke spiller som skal gjøre det, det er klubbens ansvar.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 02. Jan. 2011, 12:56 »
Ja, ganske enig i det.
Men vist ingen andre viste om Enriques skade og han legger det ut før evt klubben gjør det, skjønner jeg hvorfor det blir litt restriksjoner.
Det er ikke spiller som skal gjøre det, det er klubbens ansvar.

Selvfølgelig! Det er også derfor jeg sier at det er bra at klubben legger restriksjoner på dette. Men hvorfor utbasunere det i media nå igjen? La nå denne episoden bli sakte borte i stedet!

På et eventuelt spørsmål om dette, hadde det vært mer enn nok med en enkelt kommentar som: vi håndterer dette innad i klubben, og gjør det vi mener er nødvendig.

Jeg ser selvfølgelig at Pardew føler at han har noe å bevise, og at han må "vise baller", men dette er alldeles ikke måten å gjøre dette på!