20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #60 på: 10. Des. 2010, 11:48 »

Etter ryktene var det dama til Jose Fonte, Padrew var utro med. (Blandt anna, trur det er fleire damer også)

http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1457&bih=807&tbs=isch%3A1&sa=1&q=Cassie+Sumner&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

OBS! Bilder som ikkje passar seg for unge auger og med sjefen over skulderen.

lucky bastard

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Des. 2010, 11:51 »
Etter ryktene var det dama til Jose Fonte, Padrew var utro med. (Blandt anna, trur det er fleire damer også)

Dama til Carl Fletcher er visst også ei av dei utvalgte.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Des. 2010, 14:00 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 10. Des. 2010, 14:01 »
Nei, han er tross alt bare enn mann! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #64 på: 10. Des. 2010, 16:31 »
Hvis dere har sett bildeserien på Nufc.co.uk så ser man at Steven Taylor virker fornøyd med Pardew i hvert fall

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Des. 2010, 16:49 »
Hvis dere har sett bildeserien på Nufc.co.uk så ser man at Steven Taylor virker fornøyd med Pardew i hvert fall

Slikke ræv heter det  :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 10. Des. 2010, 17:37 »
Typisk newcastlestil, kommer Pardew enten å bli en stor suksess eller dundrende fiasko. Tviler neppe på at vi avslutter trygt midt på tabellen hvor vi vinner de sikre hjemmekampene som vi skal vinne og taper borte de kampene det forventes at vi skal tape. Tror enten vi ender opp på nedrykk, eller unngår nedrykk med liten  margin, eller så kommer vi til å overraske og ta en 5-6 plass. Forutsigbare resultat (negative og positive) har aldri vært newcastles stil de siste sesongene.

Av merkelige årsaker, sitter jeg faktisk nå igjen med en rar, men positiv følelse. Vi har kastet ut managere i hytt og gevær de siste sesongene. Siden begynnelsen av 90tallet har vi kun truffet med managervalget to ganger, 1.perioden til Keegan og Sir Bobby. CH var en tvungen nødvendighet pga nedrykket. Så statistisk sett er er det uungåelig at vi også til slutt skyter gullfuglen, igjen. Å være castlesupporter er en berg og dalbane uten sidestykke: Når alle forventer at klubben skal innfri, går den fullstendig på trynet. Nå derimot forventer alle at det går den veien høna sparker. For eksempel var det var få som forventet at vi skulle rykke opp igjen direkte, likevel klarte vi det.  Akkurat derfor hadde det vært klassisk at Pardew bringer gir oss Europa neste år.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 10. Des. 2010, 17:49 »
Enig i mye av det du skriver InspectorC. Eneste er at jeg ikke skjønner hvorfor folk ikke forventet at vi skulle rykke rett opp igjen. Det forventet jeg siden vi ikke mista flere spillere.

Når jeg tenker grundig igjennom det, er det ingen ting som skulle tilsi at Hughton er en bedre manager enn Alan Pardew. Han gjorde det, utifra forutsetningene, fantastisk i Reading. Han hadde også gode år i West Ham før det begynte å gå litt på tverke. Charlton var vel som det har vært påpekt tidligere dødsdømt før han kom inn. Det eneste Hughton kan vise til er et opprykk med en stall som absolutt burde være favoritter til nettopp det. Misforstå meg rett, det han gjorde var likevel en stor prestasjon. Jeg skulle gjerne se Chris ha fortsatt utviklingen, men når ting er som de er må man bare se framover.

Pardew er to år yngre, og uten tvil mer erfaren som manager, men han har litt av en jobb for å overbevise og vinne over fansens tillit. Men jeg går ikke rundt og håper at han mislykkes. Det er klubben Newcastle United jeg er så gald i, ikke personen Chris Hughton.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 10. Des. 2010, 18:04 »
En stor protestaksjon er satt i sving. Gjennomføres som planlagt i morgen.

The 4pm protest on Saturday will definitely be going ahead at the St James' Park box office.

The violence we saw at the protests in London yesterday is not something we want to recreate. By having a peaceful protest we will keep the police and the public on our side.

Metropolitan Police Commissioner Sir Paul Stephenson:

"We want to see people peacefully protesting on the streets, if that's what they wish to do, but the behaviour is wholly unacceptable and we will now mount a very serious and very detailed investigation to try and identify the perpetrators of the violence."

This is just the beginning of our campaign, which we hope all of you will want to be part of.

We've got a day until the protest, tell everyone you know about the 4pm protest - lets get as many people and make as much noise as we can.

Håper det kommer masse folk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 10. Des. 2010, 18:06 »
Må innrømme at jeg er glad i Chris Hughton - både fordi han samlet et lag og en klubb i kaos - og gjenskapte et lag vi kan være stolt av og et lag andre mennesker respekterte i Premier League. Dette gjorde han under særdeles vanskelige arbeidsforhold.
Det er vanskelig å skyve under en stol at Pardew på papiret ikke er noen svakere manager enn Hughton - men Hughton er ferskere i den rollen, og har vist lovende takter og utvikling i mine øyne. Om du ser på hvordan han har fremstått i media fra starten av frem til nå syns jeg han også vokste i selvtillit bare her. Poenget er jo fortsatt at både spillere og fans hadde stor respekt og tro på det Hughton drev på med - og at han i aller høyeste grad har skjøtet jobben sin bra. Dermed er det selvfølgelig sårt å se at han ikke blir erstattet av en klassemanager - men av en manager som rett og slett per nå må sees på som middelmådig. Måten det er gjort på er selvfølgelig også uverdig.

Når det er sagt - skal selvfølgelig stille meg bak laget til Pardew, og håpe på at Pardew får med seg spillerne og etterhvert også fansen i jobben sin. Håper egentlig Pardew holder lengre i sin jobb enn hva Ashley og Lambarse i sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 10. Des. 2010, 18:17 »
Enig i det du skriver også Kristoffer. Uttrykte meg litt uklart, er jo på mange måter glad i Chris jeg og etter det han har gjort for klubben, men mente å få fram at det selvfølgelig er klubben som er viktigst. Det betyr at selv om det erAshley som sitter som eier håper jeg at han gjør det best mulig, selv om det er 0% sannsynlig. At Pardew blir i jobben lengre enn både Fat Mike og Llambias hadde vært det optimale, ja...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 10. Des. 2010, 19:17 »
Man kan jo se motsatt på det, er Pardew en så vanvittig mye bedre manager enn CH at det er verdt å risikere supporteropprør, misnøye i spillergruppen, latterliggjøring av klubben og nok engang ødelegge stabiliteten KUN for å få inn Pardew? I think not...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 10. Des. 2010, 19:25 »
Åpenbart ikke! Men det er heller ikke Pardew sin feil, men gutta fra Calcutta sin dessverre.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Des. 2010, 19:25 »
Nå må han etter min mening få LITT tid til å bevise at det ikke er en latterliggjøring, og litt tid til å stabilisere både spillergruppa og resultatene. Skjer det, vil heller ikke misnøyen blant fansen være så sterk så lenge. Men han står overfor en formidabel oppgave.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 10. Des. 2010, 19:28 »
Åpenbart ikke! Men det er heller ikke Pardew sin feil, men gutta fra Calcutta sin dessverre.

Pardew er langt i fra uskyldig. Uansett hvordan du vrir og vender på det.