20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Keane  (Lest 2328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Robbie Keane
« på: 30. Juni 2005, 23:57 »
Det har lenge våre spekulert om han kjem til newcastle eller ei. Han har iløpet av dei siste månadane våre linka til oss, med spekulasjonane har stilnet i det siste.

Men nå er vi visst vi linket igjen:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15684018%26method=full%26siteid=50081%26headline=tottenham%2dace%2dis%2dkeane%2don%2da%2dmove%2dto%2dtoon-name_page.html

Robbie Keane has sounded out three of his Republic of Ireland team-mates about a move to Newcastle United.

The Magpies' retain an interest in the Tottenham Hotspur striker, with chairman Freddy Shepherd and manager Graeme Souness desperate to bring a big-name centre forward to St James' Park before the start of the season.

Keane asked Shay Given, Stephen Carr and Andy O'Brien about the set-up at St James' while on international duty earlier this month.

http://www.southtynesidetoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=1112&ArticleID=1071716

Keane skal være interessert i ein eventuell overgang.

Mi meining: Eg synes vi bør gå for Keane. Trur han blir ein glimrande tilvekst i newcastle. Han veit kor målet står og er ein glimrande tilrette legger. Trur det kan være eit bra kjøp.

edit: sorry eg såg ikkje at det var ein annan tråd. Den andre hadde vist død ut.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

djmattis

• Gjest
Robbie Keane
« Svar #1 på: 01. Juli 2005, 00:11 »
keane er et bra alternativ, rutinert i PL og er en hardarbeidende fyr,e n litt mere klasse spiss ved siden av han hadde vært bra, en littt diva type og en hardarbiedende er bra kobinasjon.

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #2 på: 01. Juli 2005, 01:10 »
Keane er en spiss jeg har ønsket meg lenge. Tror han ville blomstret i NUFC-trøya, så jeg håper vi kan få til en overgang, sjøl om det fortsatt bare er på rykte-stadiet.
Allikevel må vi ha en spiss til. Ved evt skader,karantener, formsvikt o.l blir det for tynt med Ameobi i bakhånd.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #3 på: 01. Juli 2005, 10:02 »
Keane hadde vært en utroliggodspiss.. han er lyn skjapp, god teknisk og scorer mål når han får sjangsen.. En utmerket spiller vibørprøve å skaffe oss!!  :D    Han kjenner mange spillere i Nufc også, så bare å hendte han for min del!!!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #4 på: 01. Juli 2005, 16:29 »
Dersom Keane vil spille for Newcastle, hva f... venter vi på da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #5 på: 01. Juli 2005, 17:49 »
Sitat fra: "Joakim"
Dersom Keane vil spille for Newcastle, hva f... venter vi på da?

At Souness slutter å sikle på italienske klyser!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida