20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommer Kjøp 05  (Lest 19554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Sommer Kjøp 05
« på: 18. April 2005, 12:33 »
Lurer på hvor mye Souness egentli får i transfer found til sommeren..Regner med d blir en del kjøp.
Souness har jo utalt seg at han vill ha mere rutine i de fleste ledd..blir spennede å se om vi får noen klassespillere.

Svart og Hvit

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sommer Kjøp 05
« Svar #1 på: 18. April 2005, 12:46 »
Rykter sier at Souness har £25m å kjøpe for neste sesong og han har sagt at han vil ha opptil 6 nye spillere som kan gå rett innpå laget.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Sommer Kjøp 05
« Svar #2 på: 18. April 2005, 12:54 »
wow..ja bare han bruker disse pengene klokt!

djmattis

• Gjest
Sommer Kjøp 05
« Svar #3 på: 20. April 2005, 20:11 »
YAKUBU-SAVIOLA

*EHEM, KREMT KREMT*

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sommer Kjøp 05
« Svar #4 på: 20. April 2005, 20:23 »
Har også hørt at Souness vil ha inn 6 nye spillere i sommer, men vi kommer jo også til å miste flere spillere..

Elliott,Bellamy,Bowyer......> Kluivert?O`Brien?Butt? Milner? Ambrose?

Her er jo 8 spillere som kanskje forsvinner i sommer.. Håper vi ikke kommer til å ha en mindre stall i august enn det vi har nå..

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sommer Kjøp 05
« Svar #5 på: 20. April 2005, 23:08 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Har også hørt at Souness vil ha inn 6 nye spillere i sommer, men vi kommer jo også til å miste flere spillere..

Her er jo 8 spillere som kanskje forsvinner i sommer.. Håper vi ikke kommer til å ha en mindre stall i august enn det vi har nå..

Får vi en mindre stall, blir jeg rett å slett forbanna. Fat Fred og Souness må jo skjønne at det ikke går ann å være i toppen med så tynn stall. Iallfall når det ikke er bra nok kvalitet på laget!

Håper skikkelig på Saviola...Når jeg hører det navnet drømmer jeg tilbake til de store CM år... :D

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Sommer Kjøp 05
« Svar #6 på: 20. April 2005, 23:14 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

vell, bellamy, viana, elliot, kluivert, butt, ambrose, robert, babayaro,bowyer steve harper eller given er av de som forsvinner. så har du kanskje dyer forsvinner, en av keeperne våre forsvinner. vi selger sjela vår visst han får lov til dette.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15423518%26method=full%26siteid=50081%26headline=clear%2dout-name_page.html
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Re: Sommer Kjøp 05
« Svar #7 på: 21. April 2005, 21:06 »
Jeg håper også på Saviola. Men er ikke han bare på utlån fra BARCA??

MINE KJØP OG SALG SOMMER 05:

Salg: Viana, Robert, Ameobi, O'brien, Butt, Caig og JJ hvis vi må(får nok £)

INN: Saviola, 2-3 forsvar, en god høyre ving.
(noen forslag?)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

DanMan

• Gjest
Sommer Kjøp 05
« Svar #8 på: 28. April 2005, 11:44 »
Dette er for tiden min sommerdrøm (vennligst ignorer at jeg ikke har peil på hva disse vil koste oss og hvor mye noen vil gi oss for våre, og mest sannsynlig er på jordet ved samtlige prisoverslag  :lol: ):

UT: Andy O'B (£3mill til Aston Villa), Hugo Miguel Ferreira Viana (£8 mill til Sporting), Craig Bellamy (£9 mill til Celtic), Laurent Robert (£5 til Sevilla), Nicky Butt (£2 mill til Mancheatster U), Shola Ameobi (£1 mill til Wolverhampton), Steve Harper (£2,5 mill til Wigan), Tony Caig, Martin Brittain og Jamie McClen (£1 mill til Sunderland) = £31,5 mill + £25 mill = £56,5 mill.

INN: Patrick Kluivert (altså forlenge kontrakten hans), Javier Saviola (£5 mill), Ayegbeni Yakubu (£7,5 mill), Mikel Arteta (£4 mill), Phillip Lahm (£5 mill), Daniel De Ridder (£1,5 mill), Andy Johnson + Wayne Routledge (pakkeløsning verdt ca. £15 mill), Jorge Andrade (£12) og Carlos idriss Kameni (£7 mill) = £57 mill.

Underskudd på £0,5 mill, men pyttsann: Hadde denne drømmen vært i nærheten av realitet hadde jeg vært meget fornøyd.  :D

Laget:

------------------- Kameni ---------------

Ramage - Andrade - Boumsong - Lahm

------------------ Arteta ------------------

Routledge ------- Dyer --------- N'Zogbia

-------- Shearer -------- Yakubu --------

Resten av stallen:

Given
Collin

Bramble
Taylor
Babayaro
Carr
Elliott
Hughes

Jenas
Bowyer
Ambrose
Milner
Faye

Saviola
Kluivert
Johnson
De Ridder
Walton

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sommer Kjøp 05
« Svar #9 på: 28. April 2005, 12:00 »
Spennende forslag, DanMan, men du er nok litt på jordet når det gjelder prisen på spillersalgene  :wink: At noen skal gi £9 mill for Viana har jeg svært liten tro på. £4 mill er nok en realistisk sum. Tror heller ikke vi får mer enn £5 mill for Bellamy. De andre ser imidlertid greie ut i mine øyne.

Fint at du vil Kluivert skal bli. Begynner å bli færre og færre av oss. Jeg synes nederlenderen har fått alt for få sjanser. Hvorfor i helvete blir Amøba foretrukket fra start? Faen altså. Begynner å få flashbacks til tiden da LuaLua ble satt på benken gang på gang, mens Ameobi fikk spille uansett hvor rævva han gjorde det.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
Sommer Kjøp 05
« Svar #10 på: 28. April 2005, 12:15 »
Sitat fra: "Nordin"
At noen skal gi £9 mill for Viana har jeg svært liten tro på. £4 mill er nok en realistisk sum. Tror heller ikke vi får mer enn £5 mill for Bellamy.

Fint at du vil Kluivert skal bli. Begynner å bli færre og færre av oss. Jeg synes nederlenderen har fått alt for få sjanser. Hvorfor i helvete blir Amøba foretrukket fra start?

Viana vil jeg ha £8 mill for, siden det var det vi betalte for han. Rent hevnmotiv. Hehe..Får vi ikke £8 mill vil jeg han skal råtne på reservebenken til reservelaget.  :lol:
Bellamy tror jeg faktisk det skal være mulig å vri opp prisen på, flere klubber er interessert, og Celtic er desperate på å beholde han. Har Souey litt is i magen (altså neppe) kan vi få en fin sum for bråkebøtta.

Gøy å få litt støtte for mitt syn på Patte. Han har helt klart fått altfor få sjanser, og det er helt ubegripelig! Gøy å se flere deler mitt kallenavn på Amøbi også. :lol: Husker det med Lua-Lua godt jeg også. Dumt vi solgte han, egentlig. Men jeg har også innerst inne tro på at Amøbi en gang skal bli god! Har knall tro på han som midtstopper jeg, faktisk.  :) Men som spiss duger han rett og slett ikke..I allefall ikke for tiden.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Re: Sommer Kjøp 05
« Svar #11 på: 28. April 2005, 13:17 »
Sitat fra: "Thommazz"
Jeg håper også på Saviola. Men er ikke han bare på utlån fra BARCA??

MINE KJØP OG SALG SOMMER 05:

Salg: Viana, Robert, Ameobi, O'brien, Butt, Caig og JJ hvis vi må(får nok £)

INN: Saviola, 2-3 forsvar, en god høyre ving.
(noen forslag?)

Saviola er på utlån fra barca, men barca vil ikke ha han tilbake for en eller annen grunn. Han bøtter visst ikke direkte inn mål for monaco heller.

Men tror ikke at Saviola vil hit, med mindre Kluivert er her, tror ikkeno anna kan lokke han hit for å være helt ærlig. Før hadde SBR, og shearer som kunne lokke folk, nå er SBR borte fra klubben, og shearer er blitt gammel.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sommer Kjøp 05
« Svar #12 på: 28. April 2005, 13:54 »
Fin drøm, DanMan. Men det er nok en drøm. Til å være noe mer er prisene du opererer med for urealistiske.

Shearer kan fortsatt trekke folk. Han blir som trener i klubben.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Sommer Kjøp 05
« Svar #13 på: 28. April 2005, 13:58 »
Sitat fra: "DanMan"
Dette er for tiden min sommerdrøm (vennligst ignorer at jeg ikke har peil på hva disse vil koste oss og hvor mye noen vil gi oss for våre, og mest sannsynlig er på jordet ved samtlige prisoverslag  :lol: ):

Våkent observert, Magnar!  :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sommer Kjøp 05
« Svar #14 på: 28. April 2005, 14:06 »
Jeg fikk med meg det, men mente det igjen var på plass å bemerke at dette er en drøm.
Toon, Toon,
Black and white army