20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #1065 på: 09. Juni 2015, 19:32 »
Stemmer det at klubben har gitt Mcclaren £ 60 Mill. I overgangsbudsjett + evt. Inntekter ved salg så kan jo dette bli spennende.

Om det skjer gjenstår å se.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 09. Juni 2015, 19:34 »
Veldig fornøgd med at Carver og Stone forsvinner! Eit steg i riktig retning. Kan også tyde på at McClaren får litt meir å seie for kossen klubben skal fungere, uten at eg skal legge altfor mykje i akkurat det.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 09. Juni 2015, 19:36 »
Stemmer det at klubben har gitt Mcclaren £ 60 Mill. I overgangsbudsjett + evt. Inntekter ved salg så kan jo dette bli spennende.

Om det skjer gjenstår å se.
Oi oi oi, spennende... Kilde?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 09. Juni 2015, 19:58 »
Jeg så en link på  facebook under "Newcastle United FC - Toon Army"

Fant ikke igjen kilden, så beklager at jeg ikke oppga kilde. Eneste jeg kunne finne nå var et Twitterkonto bilde på facebook:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=780681102031094&set=gm.10153545017033072&type=1&theater

Uansett, det er jo ikke usannsynlig. Hvor mye hadde det ikke kostet Newcastle å rykke ned?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 09. Juni 2015, 20:08 »
Spennende om dette stemmer. Men forholder meg skeptisk heilt til eg ser det faktisk skjer. Når det er sagt, og dette er kanskje ikkje rett tråd, men vil tru at prisen på Austin er greitt over 15 m slik som engelske spillere er overprisa om dagene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 09. Juni 2015, 22:26 »
Her fant jeg linken:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/mike-ashley-quit-newcastle-board-5834601

Takker. Artikelen ser jo seriøs nok ut da, uten at jeg vet allverdens om The Mirror eller Dean Jones (journalisten).

Kjenner at jeg VIL tro på dette litt mer enn jeg egentlig gjør.

Begynner jo veldig fort å spekulere i hva man kan få for £60 mil...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 10. Juni 2015, 09:42 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20150610/carver-and-stone-leave-united_2281670_4780186

Da var det bekrefta. Rekner med at McClaren blir bekrefta i løpet av dagen eller morgendagen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 10. Juni 2015, 11:36 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/former-newcastle-united-heroes-keen-9422647#ICID=FB-Chron-main

Spennende å se hvem som kommer inn sammen med McClaren da. Steve Round som vi kjenner tilbake fra da Big Sam trente oss skal McClaren selv være veldig hypp på å hente inn. Srnicek skal være interessert i jobb som keepertrener da Woodman ventes å forlate oss til fordel for Pardew. Og Lee Clark skal også være et aktuelt navn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 10. Juni 2015, 11:46 »
Dette med Srnicek er jo ikke noe annet enn en PR-jippo. Dersom Woodman stikker til Palace håper jeg McClaren tar med seg Eric Steele fra Derby.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 10. Juni 2015, 12:05 »
Forventer at McClaren blir presentert i dag. Må få dette over med så fort som mulig slik at vi kan begynne å jobbe mot neste sesong så fort som mulig.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 10. Juni 2015, 13:11 »
Keith Downie @SkySports_Keith
Understand Steve McClaren will appoint Paul Simpson as an assistant when he's confirmed as Newcastle Head Coach later.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 10. Juni 2015, 19:21 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20150610/club-statement-new-board-of-directors_2281670_4783052

Newcastle United has today (Wednesday, 10th June) announced changes to its Board of Directors.
Head coach Steve McClaren, chief scout Graham Carr and club ambassador Bob Moncur have today been appointed to the Board, joining managing director Lee Charnley.
Mike Ashley has relinquished his position on the board along with finance director John Irving, who is leaving the Club.
Newcastle United becomes the only club in the Premier League to have its head coach on its Board of Directors, a move which the Club feels adds significant strength to it.

Managing director Lee Charnley commented: "This is a very positive step forward for the Club and I am delighted that Steve, Graham and Bob will join me on the board.
"It was particularly important for us that the head coach also became a board member in order to gain a full understanding and appreciation for the Club and its operations as a whole, not just the football side. In Steve we have an individual who embraced that responsibility.
"Graham and Bob's passion for the Club is beyond question and I believe given the collective skills, knowledge and experience, together, we are incredibly strong.
"Whilst, of course, we all have our individual primary duties, there is a huge common desire for the Club as a whole to move forward and succeed."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 10. Juni 2015, 20:33 »
Litt snodig med treneren i styret? Hva om det går jævla dårlig? Skal han sparke seg selv da?