20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #1050 på: 05. Juni 2015, 17:27 »
Er det Carr sin feil at Tiote med flere var shitgode første sesongen og ikke like gode nå lengre?

Det er det ikke, men Pardew klarte å holde oss midt på tabllen med et middelmådig lag. Carr sendte oss nesten ned i wanker.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 05. Juni 2015, 17:40 »
Personen som parret Carr sammen med Pardew/Carver sendte oss nesten ned. Jeg simpelthen nekter å tro at en annen manager ville fått like lite ut av laget vi har hatt de siste par-tre årene.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 05. Juni 2015, 18:13 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-confirm-steve-mcclaren-9399569

Ikke så bra som klubben burde hatt, men bedre enn Pardew må en jo håpe på...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 05. Juni 2015, 20:07 »
Er det Carr sin feil at Tiote med flere var shitgode første sesongen og ikke like gode nå lengre?

Det er det ikke, men Pardew klarte å holde oss midt på tabllen med et middelmådig lag. Carr sendte oss nesten ned i wanker.

Jeg syntes jeg leste Carver.. :ler: Glem detta innlegget

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 05. Juni 2015, 20:38 »
Jeg synes Carr (ikke Carver, Thomas 😉) får ufortjent mye cred (les: tyn) for hvordan det går med spillerne etter de har kommet til klubben. Altså, Amalfitano, til dels Gosling (kunne ha blitt noe stort, men skader ødela), og litt annet smårusk har han bommet på. Men at de Jong (lillebror) blir brukt som OM, Tiote har falt så ufattelig i prestasjonene, og at Sissoko har en strålende kamp i ny og ne (blir også brukt feil i mitt hode), kan vel ikke han noe for?
Og om han var såpass delaktig i ansettelsen av Pardew har det vel ikke kommet mye nyheter om?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 06. Juni 2015, 14:44 »
Douglas i Evening Chronicle skriver ihvertfall at dette påståtte kameraderiet med McClaren er tatt veldig ut av løse luften, og at de ikke har noe forhold utover litt jobb sammen.
Syns forøvrig Carr gjør jobben sin ganske bra ut fra de midlene som er til rådighet. Det som er problemet er at en kan ikke kjøpe inn spennende spillertyper til en manager som ikke ønsker spille spennende fotball. Vi er avhengig av at Carr og McClaren i mye større grad oppnår enighet om hvilke spillere som skal innhentes.

Ellers er jeg enig med Pontare. McClaren-ansettelsen er jo i og for seg et steg opp fra da vi ansatte Pardew som hadde fått fyken fra Soton to divisjoner under, og som jeg tror mange hadde avskrevet fra videre karriere i PL. Men det stinker fortsatt kjedelig fotball og middelmådighet her. Og det er frustrerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 07. Juni 2015, 20:02 »
Betre enn Carver i det minsta.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 07. Juni 2015, 21:32 »
Er sterkt i mot McClaren, er Pardew 2.0. Har en ikke overbevisende CV, samt kjent for stusslig fotball.

Imidlertid, er det nå han som kommer inn må han få sjansen.

Prøve å oppsummere hva som kan bli positivt:
- Virker som han og Carr kjenner til hverandre, og betyr forhåpentlig at det er bedre sammenheng i hvilke typer som blir kjøpt inn og hva slags spillestil som brukes. Dette feila grovt under Pardew som ikke ville ha kreative spillere, men hardtarbeidene gråstein.
- Apropos kreative spillere, husker Juninho som en spennende spiller fra Boro-tiden.
- Mange spillere som har hatt McClaren som trener skryter av han.
- Han var treneren til Tiote i Twente, kanskje han kan få Tiote til å prestere som i gamledager.
No fate but what you make

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 07. Juni 2015, 23:12 »
Har sett lite av lagene til McClaren tidligere, men ser blandt annet at Derby scoret tredje mest mål i Cola denne sesongen. Kan vel ikke være SÅ traust fotball?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 08. Juni 2015, 21:00 »
Leste et innlegg på nufcblog forleden der man spurte om fansen mente McLaren var bedre enn Pardew. Resultatene viste at flertallet har mer tro på McLaren enn Pardew, men bare marginalt. Ut ifra mitt noe naive ståsted og synspunkt så er jeg ikke i tvil om at McLaren ser ut som en bedre trener enn Pardew, basert på de to kandidaters respektive CVer. Men det er mulig det er en god blanding av ønsketenkning og naivitet. Jeg er iallfall enig at han nå må få sjansen, når det faktisk blir McLaren.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 09. Juni 2015, 09:50 »
Jeg tror også at McClaren er en bedre manager enn Pardew. Skulle selvfølgelig sett noen andre (les: Laudrup, Garde eller De Boer) inn, men McClaren er tross alt bedre enn alternativet (les: Carver).

Begynner å bli lei negativiteten og svartmalingen av situasjonen.
Jeg skal iallefall gi McClaren en sjanse, støtte laget og håpe at MA holder ord når det kommer til pengebruk.

Kall meg gjerne naiv, men jeg tror vi kan få en god sesong neste år.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 09. Juni 2015, 16:37 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11662671/John-Carver-sacked-by-Newcastle-United.html

Det er nå klart. Carver og Stone forlater klubben. Får håpe dette ikke koster skjorta, men er fornøyd med dette.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 09. Juni 2015, 19:00 »
Driter egentlig i hva det koster, jeg er mer opptatt av signalene dette faktisk sender ut.
1. McClaren får tydeligvis lov til å hente sine egne til støtteapparatet. Var mer enn jeg trodde lavbudsjetts-Ashley ville tillate.
2. Elendig jobb fører faktisk til konsekvenser. For meg er det åpenbart at slik spillerne har prestert med Carver og Stone i apparatet det siste året, da i særklasse i vår, så må det få følger. Så dette var en positiv nyhet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 09. Juni 2015, 19:06 »
Tror dette er et steg i riktig retning.

Tror det har en mye bedre effekt at McLaren får ta med seg sine egne utvalgte medarbeidere, enn at McLaren blir sittende som hovedtrener med de samme gamle folka i støtteapperatet som nesten tok klubben én divisjon ned.

Det ville jo også vært vanskelig å reversert Carvers rolle til assistent igjen etter at han fikk prøve seg på å ha ansvaret. Han ba om en mulighet, den fikk han, men han tok den ikke. Da ender det som det gjorde i dette tilfellet. Og jeg tror vel ikke Carver, eller noen andre, ville vært særlig fornøyd med å gått tilbake til en betydelig mindere rolle enn før. Det lå liksom litt i kortene at det ville bli litt problematisk å beholde Carver i klubben i det hele tatt etter denne våren.

Dersom Carver er en så forbanna god coach som han har gitt uttrykk for (og da tenker jeg ikke bare på "best coach in the PL"), så bør det jo ikke være noe problem for ham å få en ny og ganske attraktiv jobb igjen ganske fort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 09. Juni 2015, 19:14 »
Forøvrig ser jeg der er mange i fotballverdenen som snakker opp McClaren i kjølvannet av at han overtar oss. Ser blant annet Don Hutchinson i sin spalte for Evening Chronicle peker på at de han har vært borti som har jobber med/under ham peker på at han er en veldig dyktig trener. Jeg håper ihvertfall han i langt større grad enn Pardew evner utvikle spennende unge spillere. Der har vi mye å gå på!

Har tidligere gitt uttrykk for å være veldig skuffa - men jeg anser det i det minste som et steg opp fra Pardew, og gitt hvem som eier klubben kunne vi faktisk endt opp med no skikkelig fælt som eksempelvis Carver.
Nå er det lov å håpe at våre beste spillere blir, og at der brukes signifikante midler på spillere som styrker førstelaget. Deretter håper jeg at vi under McClaren kan se spillere som Cabella, Perez og Armstrong blant annet ta steg og bli så gode som de har potensiale til.