20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 224485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #990 på: 30. Mai 2015, 10:10 »
Trur dette nok ein gong verte ein skuffande sommar. Både når det gjeld ny manager inn og nye spelara inn. Lite kjem til å endra seg. Verte vel McClaren i lag med inkompetente Carver og Co. Og kanskje eit par spelara "over the line" før det er for seint. Og mange som ikkje kjem "over the line"....

We tried our best, but some times its difficult and we wont panic buy just for the sake of it. Riviere has had a good preseason and is adapting to the PL and will be like a new signing for us this season...
« Siste redigering: 30. Mai 2015, 11:10 av chickenman »

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #991 på: 30. Mai 2015, 11:16 »
Hva tenker folk om Laudrup linken vi har til klubben vår? Bedre enn mclaren mener jeg. Skal kanskje ikke så mye til akkurat.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #992 på: 30. Mai 2015, 11:34 »
Synes Laudrup er spennende. Har vunnet trofeér og har ein filosofi om å spille fin og offensiv fotball.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 30. Mai 2015, 15:34 »
Synes Laudrup er spennende. Har vunnet trofeér og har ein filosofi om å spille fin og offensiv fotball.

I følge enkelte på NO, er det folk i Swansea FC som synes Laudrup er en skikkelig drittsekk som ikke var en kulturbygger da han var i klubben. Var en artikkel som jeg leste nettopp om hvordan Monk hadde endret spillerkulturen: forbød agenter og mobiler på treningsfeltet, spillerne må spise sammen etc. 

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #994 på: 30. Mai 2015, 16:20 »
Jeg er posetiv til Laudrup, eller jeg var iallfall det inntil det siste innlegget fra Thomas der.

Jeg liker Laudrups spillestil, og han har utvilsomt lært et og annet opp igjennom årene med den CVen han har som spiller, og de trenerne han har spilt for. Han har heller ikke gjort det så gærnt som trener, spesielt med minimale midler med bittelille Getafe oppnådde han brukbare resultater.

Jeg tror en trener som kunne spilt fin og underholdende fotball kunne vært veldig sunt for Newcastle i dagens situasjon.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 30. Mai 2015, 17:25 »
Jeg liker Laudrup spillestil jeg også. Men jeg vil ikke ha et nytt ego inn dørene på St James igjen. Vi har hatt alt for mange allerede.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #996 på: 30. Mai 2015, 17:44 »
I utgangspunktet positiv til Laudrup. Som flere nevner, en positiv spillestil. Dog litt småbekymret for hvordan han er i lengden etter exit'n fra Swansea. Var tydeligvis skjær i sjøen...
No fate but what you make

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 30. Mai 2015, 23:02 »
Keith Downie ‏@SkySports_Keith
BREAKING: We understand Patrick Vieira will hold talks with @NUFC early next week over their Head Coach vacancy. More on @SkySportsNewsHQ

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #998 på: 30. Mai 2015, 23:40 »
Spennende. Selv om dette ikke betyr at vi kun går for han, er det bra å se at de sjekker ut andre alternativer enn Carver hvertfall!

Nå veit jeg ikke hvordan det har gått med City's reserver, men er ikke utelukkende negativ til Vieira! Stort navn i fotballverden, og kan helt sikkert dra med seg gode spillere til klubben.

Men nå er jeg samtidig på et mørkt, mørkt sted, der McClaren også virker spennende (sammenlignet med Carver)!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #999 på: 31. Mai 2015, 10:07 »
Heller Laudrup enn Viera for min del.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 31. Mai 2015, 11:43 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-set-crank-up-quest-9361604

Hadde faktisk ikke forundra meg en dritt om de nå overførte blueprinten sin til manager-siden også?

Henter en lovende trenertype som Viera, gjør han det bra så spar City eller Arsenal opp gryn for å hente han den dagen Pellegrini får fyken eller Arsene pensjonerer seg.

No fate but what you make

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 31. Mai 2015, 13:14 »
Jeg har nok tenkt litt det samme jeg også, vedr. denne linkingen til Viera, MEN for å snu litt på flisa: "Beggars can't be choosers" som det engelske ordtaket sier. Og da tenker jeg i de baner at Newcastle er ikke i nærheten av attraktive nok til å tiltrekke seg de beste kandidatene på markedet. Så da står vi igjen med to muligheter: typen som Vieira, som er relativt fersk i faget, up and comming, og forhåpentligvis ambisiøs, eller en tradisjonell traver med lang fartstid i gamet og ikke gjev nok til å få de beste jobbene lenger, altså en McLaren type. Det tredje alternativet er jo en eller annen dust som ikke får til noen ting, type John Carver.

Vi har jo heller aldri noen garanti for at en trener vil bli i klubben i åtte år (for å bruke Pardew kontrakten som eksempel) hvis han bare oppnår nok suksess, da venter bedre og mer fristende tilbud ganske fort. Og det er jo på en måte mer morro å se en forhenværende Newcastle-trener få suksess i f.eks City (Vieira som arvtager til Pellegrini-linken) eller at det er en klubb som Crystal Palace som kommer og stikker av med treneren vår.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 31. Mai 2015, 13:24 »
I dag er kaklinga di på skyhøyt nivå chickenman. Vi snakker kirkespir! :)

I forhold til hvilke kandidater vi kan få synes jeg også Vieira høres utrolig spennende ut. Har vinnermentalitet og en fremtoning som formelig oser autoritet. I City er han vel ansett og jeg tror navnet hans vil åpne mange dører. Fransk innsikt vil også være til stor hjelp for oss!  Skal vi tippe "Kara" inn som første signering hvis Vieira får jobben. De kjenner hverandre jo svært godt og jeg tror Kara kunne blitt en meget spennende stopper i PL. Kara og Schär inn og vi har plutselig en nydelig stopperduo med verden for sine føtter  :'( silly season kan starte!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 31. Mai 2015, 13:27 »
Jeg synes Vieira er et spennende alternativ, men veldig bingo å satse på. Jeg synes ikke NUFC er i den posisjonen at de bør prøve en så fersk managertype.

Det jeg ønsker meg er en manager som ikke vil bruke dette som et springbrett videre. Jeg ønsker meg en leder som kan bygge klubben opp fra bunnen av. En som har en visjon han tørr å satse på selv i dårlige tider. En som tørr å stå på sitt, skape kontinuitet ikke bare på trenersiden men også på spillesiden. Er drittlei av at så fort noen spillere presterer bra så blir de solgt. Skal klubben opp og frem må vi holde på dem så langt det er mulig.

Vil også si at det med spillestil ikke er det viktigste for meg nå i starten. Først må vi få inn en manager, så må vi gjøre de spillerutskiftningene som er nødvendige, bygge videre på dette de neste overgangsvinduene og gi manageren tid til å skape sitt "produkt" ute på banen. Det mener ihvertfall jeg.
Da er det viktig at Carr og Charnley samarbeider med den nye manageren og ikke kjører sine vanlige sololøp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 01. Juni 2015, 06:07 »
Det verkar som det står mellom Vieira og McClaren.