20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 224181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #870 på: 03. Mai 2015, 20:06 »
På kort sikt er jeg villig til å ta hvem som helst som er i stand til å skrape sammen 3-4 poeng på de siste kampene.

På lang sikt må jeg si McClaren er et skuffende valg. Klare sikkert å få til noen ok resultater, men etter mitt skjønn ikke en type som kommer til å ta klubben noe særlig fremover.
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 03. Mai 2015, 22:12 »
Enig Geordie. Eneste grunnen til at eg var villig til å vente med ansettelsen var at vi skulle gjere ein grundig jobb med å finne ein god trener med ein langsiktig plan, og ikkje nok ein grå kjedelig engelsk trener som driver å går på rundgang i det engelske ligasystemet.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #872 på: 04. Mai 2015, 06:25 »
Ta Ålesund som eksempel, utan vidare samanlikning. 2 seierar på rad etter sparkinga av Aabrekk.

Vår gode venn Carver er på nytt intervjua:

?I?m not going anywhere until someone comes to me and tells me otherwise,? ?I?m not a shirker, and I?m not going to hide from anyone. I?m going to stand there and take it, because I have to. I have to admit there?s a chance they?re just not listening to me.?

?That might be one factor of many, and you have to consider it. You have to take it into account. But it might be a lot of other things ? we might not be good enough, we might not have enough desire to want to defend in the box or score at the other end.?

?There?s lot of factors, but I won?t deny that the players not listening to me  could be one of them. All I will say is that the responses I?ve seen on the training ground don?t suggest that.?

http://www.nufcblog.com/2015/05/03/bust-up-on-coach-but-carver-says-im-staying-im-not-a-shirker/

Og ein gladsak til på morgonen: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11580318/Newcastle-captain-Fabricio-Coloccini-in-bust-up-with-Tim-Krul-on-team-bus-after-Leicester-defeat.html
« Siste redigering: 04. Mai 2015, 07:32 av lgrinde »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #873 på: 04. Mai 2015, 09:18 »
Blir trist av heile denne jævla farsen av ein klubb.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 04. Mai 2015, 10:41 »
Steve McClaren, whose season ended on Saturday without Derby County even reaching the Championship play-offs, is expected to take over in the summer, and Newcastle officials are not yet ready to panic and bring forward that appointment. Instead the club believe they still have enough in their squad to arrest a run of form that has been unprecedented in their history.

Not yet ready to panic!!!! :D :D :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #875 på: 04. Mai 2015, 13:40 »
Han er vel i utgangspunktet en forbedring av Pardew, men det er faen meg langt fra ham til en spennende manager fra kontinentet. Dette gjenspeiler Ashleys ambisjoner for klubben. Drit og dra hele gjengen.

Carver har forresten mistet alt av sympati fra meg. Forbanna tosk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 04. Mai 2015, 14:35 »
13.31
Mark Douglas
Newcastle United confirm Carver to stay
Newcastle United confirm John Carver to STAY in his job following "two days of frank dialogue". More follows.

Ingen andre som vil ha jobben akkurat no sikkert, men Beardsley eller de Jong hadde sikkert sagt ja og gjort ein betre jobb enn Carver.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #877 på: 04. Mai 2015, 14:44 »
Following the result at Leicester City on Saturday, there has been two days of frank dialogue with John Carver and senior players.

The outcome of those discussions is that the board, John Carver, his staff and players are absolutely focused on our current situation and the three hugely-important fixtures that remain this season, two of which are at St. James' Park.

All parties accept responsibility for the current situation but are determined, together, to ensure this Club - your Club - retains its Premier League status.

That is the only focus at this time.

Slik lyder uttalelsen fra fotballverdens ekvivalent til Nord-Korea.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #878 på: 04. Mai 2015, 15:09 »
Out of words
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #879 på: 04. Mai 2015, 15:12 »
Er gode på å skyte seg selv i foten denne gjengen. At ikke alarmbjellene jomer i korridorene på St James er ikke annet enn utrolig. Men vi vet jo hva slags folk vi har med å gjøre.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 04. Mai 2015, 15:48 »
jaja, da er eg ganske sikker på at vi er ferdige.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 04. Mai 2015, 16:14 »
Fy F**n! Helt ufattelig.

Dette stinker wankership lang vei...

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #882 på: 04. Mai 2015, 17:21 »
Like greit imo. Det er ingen trener som endrer på dette nå, det er opp til spillerne. Forhåpentligvis vil Papiss og De Jong hjelpe til, pluss at Dummett inn for Williamson må være positivt.

Synes det er greit å ikke gjøre en panikkhandel nå siden man ikke gjorde det i perioden etter Pardew sin avgang. McClaren har ingenting å bevise til. Å ryke ut av playoff med Derby denne sesongen er nesten en utrolig dårlig prestasjon, det samme er å ikke kvalifisere seg til EM med Englands "golden generation". En cuptriumf og EL-finale med Boro tror jeg Pardew også skulle klart med litt ambisjoner, og seriegullet med Twente var mer et blaff av gode spillere i kombinasjon med at de andre lagene i bingoligaen i Nederland var dårlig. Også i Wolfsburg ble han sendt ut etter elendig fotball.

Og det sier vel litt at McClaren ikke vil ta over Newcastle nå, og risikere å rykke ned, og heller vente til Newcastle holder oss oppe i PL.

Håper virkelig gjengen der oppe har gjort en god jobb, og at vi satser på en mer flamboyant trener enn McClaren.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #883 på: 04. Mai 2015, 17:53 »

Og det sier vel litt at McClaren ikke vil ta over Newcastle nå, og risikere å rykke ned, og heller vente til Newcastle holder oss oppe i PL.

Om det nå stemmer at han har takket nei, er dette bevis godt nok for meg at han ikke har gutsen til å være rette mann å ta over uansett...
No fate but what you make

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 04. Mai 2015, 18:55 »
Enig i at det er for sent å gjøre noe nå, men mitt sterke ønske om at klubben holder seg i PL gjør at jeg ønsker meg en endring, og håper på en effekt deretter. Stort verre enn det er nå blir det ikke uansett.

Skjønner forøverig godt McLaren HVIS han har sagt nei nå. Det er en enorm risiko å ta over nå, med tre kamper igjen og risikere og rykke ned (meget sannsynlig), i stedet for å vente og se om klubben holder seg. Fra Mclaren sitt ståsted så er det faktisk det eneste fornuftige. Dersom Newcastle nå rykker ned, så har han jo ikke mer å hente der enn i Derby, men hvis klubben holder seg så vil det jo være et steg opp.

Sånn i det lange løp så tror vel ikke jeg heller at McLaren er en trener som tar denne klubben til nye høyder, men alt er bedre enn det vi har nå.

Vedrørende Dummett som erstatter for Willy i midtforsvaret, så har jeg forstått det slik at Dummett er meget tvilsom til WBA kampen, men det kan vi jo ellers ta i en annen tråd.