20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: Frode p? 01. Mai 2015, 20:22Problemet til Carver er at han virkelig prøver å spille litt offensiv fotball med denne gjengen. Det etterlater store rom defensivt og går så altfor sakte at det blir bare pinlig å se på. Han beviser med dette at han ikke er noen stor taktikker, ihvertfall foreløpig. HELT uenig! Han setter opp laget til å stå lavt, borte som hjemme, uansett motstander. Akkurat som Pardew. Det finnes mål i dette laget, men det blir j..... vanskelig å score når det kun er Ayoze som er i nærheten av midtsirkelen når vi får tak i ballen. Og hva er poenget med lavt press, år lget er temmelig uorganisert. Spillerne er "all over" og ingen setter inn press på motstander'n før balle ligger bak Krul.
Problemet til Carver er at han virkelig prøver å spille litt offensiv fotball med denne gjengen. Det etterlater store rom defensivt og går så altfor sakte at det blir bare pinlig å se på. Han beviser med dette at han ikke er noen stor taktikker, ihvertfall foreløpig.
At det ikke bare er Carver som er problemet kan vi vel alle være enige om. Han sa f.eks for noen måneder siden at han var fornøyd med laget. Nå er den billige unnskyldningen at de ikke er gode nok. Dette er spillere han har jobbet med i flere år, så dette burde han ha sett for lenge siden. Han sier også etter kamp at han ikke kan gjøre noe med dette laget, han kan ikke score målene, han kan ikke forsvare målet. Han sa rett ut "hva vil dere jeg skal gjøre"? Jeg har f.eks ikke sett Burnley treneren vert i nærheten av å si noe lignende. Jeg synes det er utrolig dårlig håndert av Carver, billige bortforklaringer er det det er. Dette var drømmejobben etter at Pardew dro, og nå er det: se på meg, se på denne situasjonen jeg er i, lener seg på andres trenerer sympati etc. Dette blir bare for dumt etter min mening.Det er en million problem i denne klubben, men akkurat nå og frem til sommeren så er de fire kampene og Carver det største problemet.
Heilt utruleg viss da ikkje skjer noko!
Sitat fra: lgrinde p? 03. Mai 2015, 15:15Heilt utruleg viss da ikkje skjer noko!Er ikke noen god side dette er hentet fra, men det viser situasjonen i klubben. With NUFC in crisis, not a single word from the upper management at the club. Where are Mike Ashley and Lee Charnley hiding?Kan nå legge til denne også, passer ganske bra til setningen over.McClaren on nufc: ?You will have to ask Newcastle what their plans are.?
http://www.themag.co.uk/2015/05/john-carver-one-or-two-of-the-players-are-not-having-me-for-whatever-reason/"John Carver believes that one of his big problems is that some of the Newcastle players ?are not having? him for some reason, the Newcastle Head Coach saying it could be because certain members of the squad think he is too aggressive." (...)?You have to have a bit of desire, where you want to get on the end of it and get a broken nose or a cut eye. I aint seen any of that in a long time, I think that the last person was Steven Taylor and unfortunately he?s not with us now.?We need more people at this football club who have got the desire I have got to be successful.?