20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #660 på: 13. Jan. 2015, 09:24 »
Sist gang klubben brukte lang tid på å sondere markedet og finne en ny manager var det Joe Kinnear de dro opp av hatten. Venter spent på hva "luringene" klarer nå.

Du skal iallfall ikke beskyldes for å snakke opp noens forventninger Frode...  ::) :D

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #661 på: 13. Jan. 2015, 10:29 »
Labbadia husker jeg fra et eller annet gammelt Championship Manager. Ikke spesielt god spiller hvis jeg husker riktig, så da er han sikkert ikke noen spesielt god trener heller.  :nei:

;)

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 13. Jan. 2015, 10:31 »
Takke seg til forsvarsbautaen Remi Garde.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #663 på: 13. Jan. 2015, 16:30 »
NEWCASTLE UNITED UPDATE

Sky Sports understand Newcastle United will not make an announcement regarding a managerial appointment until next week at the earliest.

Former Stuttgart manager Bruno Labbadia, who was believed to be in the running, is no longer among the contenders for the vacant position at St James? Park according to our sources.

John Carver is set to remain in temporary charge of the club and he is thought to still be in the running for the permanent position.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #664 på: 13. Jan. 2015, 17:45 »
Blir det John Carver så er jeg redd min interesse kommer til å dale betraktelig.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 13. Jan. 2015, 18:18 »
Blir det John Carver så er jeg redd min interesse kommer til å dale betraktelig.

Tenkt på det samme. Er nesten litt der at jeg håper på en smell mot Southampton også.
Skulle vi vinne noen kamper vil det bli lettere å gi han jobben..

Tenker en litt langsiktig så tror jeg ikke det hadde vært en god løsning annet enn for Ashley.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #666 på: 13. Jan. 2015, 18:53 »

Tenkt på det samme. Er nesten litt der at jeg håper på en smell mot Southampton også.
Skulle vi vinne noen kamper vil det bli lettere å gi han jobben..

Tenker en litt langsiktig så tror jeg ikke det hadde vært en god løsning annet enn for Ashley.

Nesten litt enig, men synes det kan vente til etter Southampton-kampen ettersom jeg reiser over for å se den :P Hadde håpet vi hadde en ny trener innen da, men så vel ganske raskt at det ble litt entusiastisk.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #667 på: 13. Jan. 2015, 19:11 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/gary-lineker-accuses-newcastle-united-8440143

Ikke noe revolusjonerende, men det bekrefter vel bare at norsk toon army ikke er alene om å tenke dette. Trenger forresten ikke være ekspert for å se det, det er rimelig glassklart. Så i en annen artikkel at Ashley liksågodt var på ferie på Barbados. Dét kunne liksom ikke vente... Fyren hadde sikkert ikke avbestillingsforsikring. :koko:
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 13. Jan. 2015, 19:30 »
Tror absolutt det er en sannsynlig grunn. Vi karer oss nok til en midt-på-tabellen-plasseringer i år også - perfekt for Ashleys ambisjoner. -TV-penger inn. Carver spiller et FA-cup-lag med liksom-skadde spillere slik at vi er kjapt ute derifra. Alt som det skal.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-need-look-south-8439121

Eller så kan vi håpe det ligger noe i denne gode artikkelen om hvordan Swansea har utviklet seg videre de siste årene, hvor det også påpekes at det ikke nødvendigvis er slik at kontinuitet med samme trener over mange år er det eneste rette. Mange gode poenger her, både når det gjelder ideologi rundt hvordan fotball skal spilles som grunntanke når managere skal erstattes og også at en ikke ansetter disse vanlige britiske managerene som hopper mellom klubber med middelmådige resultater hver gang.
« Siste redigering: 13. Jan. 2015, 20:36 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 13. Jan. 2015, 22:07 »
Eg vil ikkje berre ha ny Head coach. Eg vil at han skal få med seg sitt heilt eige støtteapparat.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 13. Jan. 2015, 23:10 »
Den nye manageren kan gjerne ta med seg noen fysioer også i samme slengen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 14. Jan. 2015, 21:11 »
 Rory Faulds @rory0120
Follow

So Sky report Lee Charnley is supposedly seeking opinion of Coloccini for next manager. Why not ask a cleaner as well...#Joke #NUFC

???
Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 14. Jan. 2015, 21:24 »
Hvorfor i svarte skal Colo ha noe å si der? Ser helst at han blir solgt snart da vi har sett hans beste dager.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 14. Jan. 2015, 21:27 »
Hvorfor i svarte skal Colo ha noe å si der? Ser helst at han blir solgt snart da vi har sett hans beste dager.

Ja, umulig å ha så mange gode stoppere i stallen og holde alle fornøyd....  :lol:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 14. Jan. 2015, 21:47 »
Han anbefalte oss jo Facundo Ferreyra. Så hvorfor ikke la han anbefale en god manager også? :yao: