20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #480 på: 22. Sep. 2014, 11:10 »
Jeg forventer egentlig ikke at Ashleys neste manager blir noe nevneverdig steg opp fra Pardew (Moyes, Sherwood e.l.), men håper at et managerskifte iallfall kan bidra med såpass ny glød at Newcastle United begynner å vinne fotballkamper igjen, iallfall noen. Såpass at man holder seg i PL. Det skjer ikke med den gjenomsnittlige poengfangsten til nå denne sesongen...  :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 22. Sep. 2014, 11:14 »
Nå er Moyes langt fra noen drømmemanager - men det er da en voldsom fornærmelse mot Moyes å overhodet anslå at han er i nærheten på samme lave nivå som Pardew?
Pardew er god på nedrykk. Moyes har tross alt gjort en særdeles god jobb under vanskelige arbeidsforhold i Everton. Vil på ingen måte hoppe av glede over nok en defensiv manager, men c'mon - han er da milevis bedre enn Pardew?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 22. Sep. 2014, 11:20 »
Jeg vil ikke under noen omstendigheter ha David Moyes. Det blir bare enda mer bedriten rævafotball, småklubbmentalitet og dårlige unnskyldninger. Jeg er helt sikker på at det må være bedre kandidater som er villig til å jobbe under Ashley. Hvorfor ikke hente en fra utlandet for en gangs skyld? Det nærmeste vi har vært å prøve en utenlandsk manager var Ruud Gullit, hvis ego var aaaaaaaaltfor stort for denne byen og klubben.

Det er garantert noen utenlandske manager som vil se Newcastle som et steg opp i karrieren, og som ikke trenger Chelseas ressurser for å lykkes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 22. Sep. 2014, 11:25 »
Helt åpenbart. Jeg er dog mer usikker på om Ashley ønsker det.
Ashley ønsker jo en manager som føyer seg, ikke utfordrer han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 22. Sep. 2014, 11:25 »
Jeg kan i grunn godta litt bedriten reva Moyes-fotball jeg hvis det bare betyr tre poengere...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 22. Sep. 2014, 12:28 »
Helt åpenbart. Jeg er dog mer usikker på om Ashley ønsker det.
Ashley ønsker jo en manager som føyer seg, ikke utfordrer han.
Ja. Det kan nok stemme. Men jeg tror likevel vi bør kunne finne "nikkedukker" som er bedre og mer egnet i denne klubben enn Moyes, som jeg mener representerer mye av det denne klubben har mislyktes med før. Moyes er for meg mye det samme som Dalglish, Souness, Allardyce og Pardew. Der vi ikke skal tenke høye tanker, der vi har fokus på "forsvar først". Dette er totalt feil for NUFC. Vi mislykkes med det gang etter gang etter gang. Managere som får gode resultater med liknende spillestil i andre klubber flopper totalt i denne klubben, rett og slett fordi denne klubben er helt spesiell, og her er det offensiv fotball, høye tanker og de store stjernene som er den beste medisinen. Jeg har ingen tro på at David Moyes vil gi oss de resultatene vi er ute etter, fordi han rett og slett ikke passer inn i Newcastle United. Spillerstallen er ikke bygd for defensiv fotball, stadion er ikke bygd for defensiv fotball, publikum er ikke bygd for defensiv fotball. Det er ingenting ved denne klubben som tilsier at managere som Pulis, Moyes med flere skal lykkes. Nettopp fordi likesinnede managere har mislyktes HVER ENESTE gang tidligere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 22. Sep. 2014, 13:32 »
Forsåvidt enig, men ta å snu litt på fjøla da... Hva slags type fotball er dagens spillerstall bygd for? og det er vel heller ikke noe som sier at en annen manager enn de du ramser opp skal lykkes spesielt bra under de vanskelige men DOG rådende arbeidsforhold for den heldiggrisen som er manager i Newcastle United...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 23. Sep. 2014, 01:24 »
Men hvor vanskelige arbeidsforhold har egentlig Alan Pardew? At han ikke får de spillerne han ønsker seg, når vi kan finne flere og bed spillere til en lavere pris utenlands? At vi ikke kan tilby samme økonomiske rammer som Swansea og So'ton? At Ashley ikke automatisk deler ut sjekkheftet til hvert shoppingvindu? Jeg synes han har rimelig gode arbeidsforhold. Han har en jævlig dyktig sjefsspeider, en eier som støtter han økonomisk ved behov (med unntak av sommeren etter femteplassen). Ja, vi er en selgende klubb, men ikke verre enn at vi kan leve med det.

Jeg mener vi har en spillerstall med gode offensive kvaliteter, med ferdigheter til å spille en mer ballbesittende fremoverrettet fotball. Det har de aller fleste vist at de kan i sine tidligere klubber.

Vi har ingen garantier for at noen manager vil lykkes. Men historien tilsier at en offensiv manager har bedre forutsetninger for å lykkes enn rene Pardew-oppgraderinger.

Tremblem

• Gjest
« Svar #488 på: 23. Sep. 2014, 15:15 »
Har ikke "speidet" disse managerne noe videre i forhold til spillestil, men her er et par forslag, med britisk avstamming:

- Eddie Howe i Bournemouth. Populær manager med mildt sagt gode resultater ut fra forutsetningene til klubben

- Nigel Pearson. Fått bra resultater uten å svi av de store beløpene i Leicester

- Mark "Sparky" Hughes. Til tider småkontroversiell, men har meget gode resultater fra middels/små klubber, samt fått Stoke til å spille mer underholdene fotball med gode resultater

- Neil Lennon, gode reultater fra CL med Celtic. Tyder på kvaliteter.

Tror samtlige av disse ville akseptert og jobbet godt under rådene forhold i Newcastle. Og enig med flere kommentarer her, Ashley er nok en kødd, men tror ikke forholdene er noe verre i Newcastle enn hvilken som helst annen middels klubb i PL. Stallen inneholder kvaliteter som en bedre manager enn Pardew hadde klart å utnytte.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 23. Sep. 2014, 15:36 »
en eier som støtter han økonomisk ved behov (med unntak av sommeren etter femteplassen).
+ Carroll vinduet uten erstatter, fjorårets sommervindu, sist januarvindu. Vi selger nøkkelspillere i hvert eneste januarvindu tre-fire år på rad er det vel nå. Pardew har ikke helt krise arbeidsvilkår, men det er litt spesielt det denne klubben holder på med for å få mest mulig penger. Jeg kan ikke se en klubb i pl som holder på med dette så ekstremt. Pardew har liret av seg den ene bisarre unnskyldningen etter den andre. Hadde han komt opp med en Ashley unnskyldning så hadde jeg ikke reagert så veldig..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 23. Sep. 2014, 17:49 »
Fy søren: Tenk om i hadde beholdt Ba, HBA, Deubuchy,  og Cabaye.  Tar med Enrique siden han er potte tett bakover.

Laget hadde da bestått av : Krul, Deubuchy, Colo, Willy, Enrique, Cabella/Sissoko, Cabaye, Tiote, HBA, Cisse og Ba

Det laget hadde slått hvilket som helst PL-lag på en god dag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 23. Sep. 2014, 22:27 »
Hadde vi beholdt de første gutta hadde vi aldri kjøpt årets spillere. Sånn går det bare ikke an å tenke. Vi er en selgende klubb, og det kan jeg leve godt med, så lenge vi erstatter de viktigste spillerne, og i det minste prøver å spille bra fotball.

Ashley har vært litt i overkant grådig, og jeg tror nok kanskje han har innsett i ettertid at han burde ha investert litt sommeren etter femteplassen. Bortsett fra at vi optimalt sett burde erstattet Cabaye i vinter, så synes jeg vi hadde en ok stall som burde prestert langt, langt bedre i vårsesongen enn vi gjorde. Skylda for det legger jeg hovedsakelig på Pardew.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 30. Des. 2014, 16:07 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-legend-rob-lee-8362101

Robert Lee ønsker seg Steve Bruce som neste manager.
Hvem håper på hvem? Noen alternativer som ikke er blitt nevnt i media?

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #493 på: 30. Des. 2014, 18:12 »
Noen nevnte en gaultier? Ikke oversikten på hvor og hvem han er. Havna lennon i championship? Ser ikke beardsley som noe dårlig alternativ. Hvis han er såpass på talefot med med fat mike som jeg leser om så må vel det være positivt. De boer er vel en våt drøm, men hans tankegang og fotball filosofi er i mine øyne veldig interessant.  Håper ikke på pulis eller sherwood. Ei heller den sparkede wba trenern. Bruk "pardew penga" på de boer!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #494 på: 30. Des. 2014, 18:47 »
Bruk "pardew penga" på de boer!

De pengene blir nok brukt på noe frityestekt... Tør ikke ha forhåpninger her. Bare det ikke blir altfor ille.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."