20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #465 på: 16. Sep. 2014, 11:17 »
Som jeg skrev; kritikken mot kontinuitet var på ett generelt grunnlag. Men da jeg leste det i innlegget ditt fikk jeg det for meg å skrive det, uten at det var rettet mot deg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 16. Sep. 2014, 11:34 »
Dessverre så er vel dagens situasjon et utmerket eksempel på hva som skjer hvis man gir kontinuerlig tilllit til feil person. Først og fremst på trenernivå, muligens også på eiernivå. Eneste grunnen til at jeg skriver muligens der er fordi (C)Ashley kanskje har klart å bedre situasjonen i klubben rent økonomisk, eller gi den litt stabilitet. Sånn sett har vi sett en veldig rød tråd i Ashley sin gjerning som eier av klubben. Men skal klubben opp og fremover nå, og kanskje nærme seg det den en gang var, så må den ha nye krefter også på eiersiden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 16. Sep. 2014, 12:33 »
Av alle de som er nevnt må jeg si at jeg ikke er særlig lysten på noen av dem. Moyes og Pulis kommer med langpasninger og defensivt spill. Sherwood er om mulig enda mer høy på seg selv enn det Pardew er. En skikkelig skrytepave og arrogant type.

Bruce er den som i mine øyne er best skikket som helhet. Men frister ikke voldsomt han heller.

Benitez har vært linket, men jeg synes ikke han heller spiller så spennende fotball. Meget dyktig taktisk og på defensiv organisering. Verre med det offensive.

Kom gjerne med forslag, men nå er jeg j..... kresen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 16. Sep. 2014, 13:22 »
Neil Lennon eller St. Etiennes' manager må nok være mine favoritter.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #469 på: 16. Sep. 2014, 13:34 »
Få ein spennande trenar frå Serie A, der sjølv dei beste klubbane no har langt mindre å rutte med enn før. Mange av desse ønsker jo å prøve seg i engelsk fotball (ref. Allegri før han tok over Juve). Rudi Garcia (Roma) er min favoritt, av grunnar eg har leksa opp tidlegare, og ikkje skal plage folk med å gjenta.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 16. Sep. 2014, 13:58 »
Det som frister mest ved Sherwood er at han er annerledes. Han har rykte på seg for å være arrogant og høy på seg sjøl. Det gjør bare at han frister meg enda mer. Det er ikke nødvendigvis dårlige egenskaper det. Men for Alan Pardew blir alt bare feil når prestasjonene er katastrofe og resultatene er enda verre.

Tim Sherwood ville nok gitt mye for å få jobbe med en så sterk spillergruppe som Newcastle faktisk har. Og jeg er sikker på at han kunne snudd lagets tapermentalitet til en vinnermentalitet. Jeg forventer ikke all verden. Jeg forventer bare at vi ønsker å vinne kampene, og at vi ikke blir redde for å tape.

Hos Alan Pardew har frykten for å tape blitt så ekstremt dominerende, at viljen til å vinne nesten forsvinner. Vi så litt av den vinnerviljen mot Palace, men så kom frykten snikende tilbake igjen. De blir altfor defensive i huet, og vi får så mange angrep imot oss at vi ikke greier å stå imot.

Mot Southampton får vi et tidlig baklengsmål, og frykten er der umiddelbart. Redselen tar fullstendig overhånd.

Det er den frykten som må bort. Og for å få den bort tror jeg vi må angripe, vi må spille offensiv fotball for å gjøre viljen til å vinne større enn frykten for å tape. Vi vil sannsynligvis score flere mål på den måten, og det vil gi motstanderen færre sjanser. Det vil garantert ikke skje med Alan Pardew.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 16. Sep. 2014, 16:07 »
Jeg synes Sherwood er så lite spennende og så lite interessant navn at jeg vil kategorisere det som noe av det verste vi kan hente.
Vil ha en manager som har noen resultater å vise til. Som har en tydelig spillestil og som er taktisk dyktig. Jeg vet at dere summerer dette som ganske likt med Benitez, men jeg synes han er altfor defensiv og kjedelig.

Han franskmannen dere snakker om, hva i all verden har han å vise til?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 16. Sep. 2014, 16:11 »
Han franskmannen dere snakker om, hva i all verden har han å vise til?

Glad jeg ikke er den eneste som lurer på det...  :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 16. Sep. 2014, 16:17 »
Forresten et navn som foreløpig ikke har vært nevnt ennå: hva med Nigel Pearson som tok Leicester opp fra Championship igjen nå?

Han har jo litt erfaring fra "her og der" nå, og har skapt resultater med lille Leicester, og har tidl. en fortid i klubben som gjør at han vet litt om hvordan mekanismene på Tyneside fungerer og hva som forventes?

Langt ifra et foretrukket førstevalg for undertegnede, men kanskje en som ville grepet muligheten om han skulle få den, og neppe noe dårligere enn f.eks Sherwood? Virker som en OK managertype med gode og fornuftige tanker ut ifra det lille jeg har hørt og lest om han...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 16. Sep. 2014, 20:47 »
Jeg synes Sherwood er så lite spennende og så lite interessant navn at jeg vil kategorisere det som noe av det verste vi kan hente.
Vil ha en manager som har noen resultater å vise til. Som har en tydelig spillestil og som er taktisk dyktig. Jeg vet at dere summerer dette som ganske likt med Benitez, men jeg synes han er altfor defensiv og kjedelig.

Enig. Kompis av meg er Thamfan, og han likte overhodet ikke Sherwood. Han valgte sine favoritter, og spilte med disse uansett prestasjon.
« Siste redigering: 16. Sep. 2014, 21:20 av Anders »

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #475 på: 16. Sep. 2014, 21:35 »
Høres ut som noen vi kjenner.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 20. Sep. 2014, 14:51 »
 Dan Walker        ✔ @mrdanwalker
Follow

Strong indications from the North East that Mr Moyes is standing by to replace Mr Pardew at Newcastle #NUFC
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 20. Sep. 2014, 14:59 »
Dan Walker        ✔ @mrdanwalker
Follow

Strong indications from the North East that Mr Moyes is standing by to replace Mr Pardew at Newcastle #NUFC

Om så skjer så kan vi gå imøte med nok en manager som liker å slå langt, tenke safety først, og som liker store og sterke spillere.
En av tingene han har fått masse pepper for i ManU er at han forsøkte å forandre på ungdommsakademiet dem ved å innføre mer styrke øvelser og bygging av muskler. Nå var vel ManU sitt ungdommsakademi ett av de bedre i England før Moyes kom. Ikke alltid like populært å gjøre forandringer da.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 21. Sep. 2014, 22:29 »
Moyes er alldeles ikke noen drømmekandidat for meg heller, men "beggars can't be choosers", for å tørke støv at et godt gammelt ordtak. Og denne klubben er i en desperat poengnød nå. Og jeg ser ikke at Pardew er mannen som kan klare å inspirere dette laget lenger. Det bør faktisk være et absolutt krav med tre poeng mot Stoke i neste runde hvis Pardew skal få fortsette lenger. Ja jeg vet at det ikke er enkelt, men Newcastle trenger sårt tre poengere nå, og kan faktisk ikke vente lenger. Vet ikke helt hvor mye vi kan tørre å håpe på hvis Moyes eventuelt overtar, men klarer ikke å se at Pardew skal klare å snu dette -dessverre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 21. Sep. 2014, 23:36 »
Er veldig skeptisk til Moyes, men kven andre enn han er ei betre løysing? Og som er ein betre manager... og som vil jobba under Ashley. Eg stolar ikkje på at Ashley finn den perfekte erstattar.