20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #435 på: 20. Jan. 2013, 13:52 »
Blanc hater jo Ben Arfa, og påstod at Cabaye var så utrolig viktig for landslaget, men at det ikke var takket være Newcastle. Virker jo som om han misliker oss.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #436 på: 20. Jan. 2013, 14:08 »
Er det ikke Didier Deschamps som hater Ben Arfa? Blanc tok jo Ben Arfa med til EM.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #437 på: 20. Jan. 2013, 14:43 »
Jeg mener det er essenssielt aa faa inn en minst en skikkelig ledertype for aa holde oss i PL, og paa sikt kjempe i toppen av ligaen. Bare se paa ManU: de har Rooney, Vidic og Ferdinand, Chelsea har Lampard og Terry,  og Pool har Gerrard.
Arsenal f.eks kjemper heller ikke i toppen om seriegull mye paa grunn av mangel paa ledertyper. De har jo knapt et trofee siden Patrick Vieira styrte skuta sammen med Henry.
Alle lag er avhengige av ledertyper for aa lykkes. Vi har Coloccini, men jeg foeler han kanskje blir litt "stille" og passiv naar ting butter imot.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 20. Jan. 2013, 14:50 »
Laurent Blanc.

Godt forslag med tanke på rådande spelarstall, men eg synest ein i langt større grad bør prøve å finne ein miks mellom det vi hadde opprykkssesongen og det vi har no. Ja takk til fransk ekstravaganse, men vi må også ha inn leiartypar som er oppflaska på tøffe tak i PL. Vi må ha spelarar som Nolan, Smith, Carroll og Barton (ikkje nødvendigvis når det gjelder kvalitet, men meir kva oppofring og spirit angår).

Sir Bobby ville aldri ha latt stammen i laget bestå av ein gjeng utlendingar utan tidlegare PL-erfaring. Sjølvsagt skal vi ha flair, men det er dødsviktig (noko stinten til Gullit, og årets sesong viser) at nokon faktisk tar i eit tak når det buttar. Og då stolar eg meir på Nolan og Barton enn Marveaux og Ben Arfa.

Godt innlegg. Veldig enig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 20. Jan. 2013, 15:35 »
På N-O har dei følgende managere i sin poll:

Who do you want to replace Pardew?
 Adkins
 Martinez
 Poyet
 Blanc
 Ketsbaia
 Di Matteo
 Nolberto
 Jol
 Keep Pardew
 Other

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #440 på: 20. Jan. 2013, 15:36 »
problemet er vel at alle ledertypene våres er skadet. cabaye skapte vel alle sjansene våres igår,savnet av han og benny har vert enormt. saylor er jo og en leder som har manglet i store deler av sesongen,og som har kostet veldi mange poeng

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #441 på: 20. Jan. 2013, 16:02 »
Hadde vært helt konge med Blanc!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #442 på: 20. Jan. 2013, 17:35 »
Ketsbaia inn nå hadde vært legendarisk, men usikker på om det hadde gitt noe resultater :) E vel mer fantasi-tenking fra min side. Mer seriøst vil jeg hvertfall ha inn en manager som ønsker å spille fotball, dritt lei av å vri meg i stolen av di håblause lange ballane te willy.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #443 på: 21. Jan. 2013, 09:05 »
No burde Ashley hive ut Pardew og erstatte han med Adkins før noken andre ansette han. men neeeeida,  idioten såg sjøl kampen mot Reading, han må jo forstå at ditte går ikkje lengre!   :snufs:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 21. Jan. 2013, 09:26 »
 Martinez eller Matteo!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 05. Sep. 2014, 19:14 »
Jeg feirer på forskudd og håper at Pardew får sparken. Hvilke manager vil dere ha? Har lagt til Frank De Boer og Moyes i avstemningen. Adm/mod, legg til flere hvis dere kommer på noen

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 05. Sep. 2014, 20:19 »
Har også tenkt litt på Lennon, virker som en spennende type. Det viktigste er dog at vi kaster oss på bølgen og får inn en ung, moderne manager ala Pochettino, Rodgers, Martinez. Girard er nevnt. Galtier det samme. For å drømme litt kan man ta med Unai Emery. Ser ikke de helt åpenbare kandidatene i engelsk klubbfotball, men de finnes helt sikkert.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #447 på: 05. Sep. 2014, 20:24 »
Hvis man skal drømme litt, og være en smule urealistisk, synes jeg Bielsa er en meget spennende type. Akkurat signert for Marseille mener jeg, så er jo uaktuell. Men gjort mye bra og spennende i sin karriere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 05. Sep. 2014, 20:28 »
Hvis man skal drømme litt, og være en smule urealistisk, synes jeg Bielsa er en meget spennende type. Akkurat signert for Marseille mener jeg, så er jo uaktuell. Men gjort mye bra og spennende i sin karriere.

Ut fra hva jeg leser om han virker han til å gå helt ekstremt inn i prosjektene han tar tak i - samt vil ha voldsomt med kontroll i klubben. Tyder jo både på at han vel ikke uten videre forlater Marseille når han nettopp har starta der, samt at det høres ut som om han ikke helt passer Ashley veldig godt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 05. Sep. 2014, 21:32 »
Jeg er skeptisk til Lennon altså. Satt på spissen ville det vært det samme som å ansette en trener fra et topplag i championship.

Hvilken type fotball står han for?