20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #420 på: 10. Des. 2010, 18:54 »
I utganspunktet en pen statistikk, men vær klar over at Southampton hadde et lag som burde være et av de beste i League One. Brukte penger som nesten ingen andre klubber i divisjonen hadde mulighet til (Jose Fonte, Rickie Lambert, Lee Barnard ble alle kjøpt og lånte også Papa Wagio fra Fiorentina) og i tilegg beholdt de mange av de beste spillerne fra Championship (Lallana, Kelvin Davies blant annet). Når de da spiller mot lag som Exter, Carlisle, Leayton Orient er det ingen stor prestasjon å vinne noen kamper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 10. Des. 2010, 19:30 »
Synes ikke vi skal sammenligne Southampton og League 1 med Newcastle og PL.
Det er to vidt forskjellige verdener.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #422 på: 10. Des. 2010, 19:36 »
Det er eit veldig godt poeng, fredd.

Men det skal gjerast. Det var Pardew som bygde opp laget etter at det gamle framstod som patetisk i CCC, og det skal han ha all ære for. Det blir litt det same som det CH gjorde for oss, sjølv om CH sin prestasjon sjølvsagt er eit par hakk meir imponerande.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 10. Des. 2010, 21:31 »
Ser det og det finns jo Southampton-supportere som er takknemlig for den jobben han gjorde, men når du bruker så mye penger som Saints gjorde og hadde det laget så syntes jeg som sagt ikke at resultatene er så imponernede, selv om mislykket kanskje var litt strengt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 20. Jan. 2013, 12:08 »
Skal vi dra frem igjen denne tråden her?
Jeg tviler på at Pardew får fyken med det første, men med de elendige resultatene over en lang periode nå samt en horribel kampledelse fra Pardew sin side igår der han ville "safe" inn en 1-0 ledelse hjemme mot Reading. Lite publikumsvennlig. Mot Reading kan han heller ikke klage på at stallen ikke er god eller stor nok.

Så hvem er ledig på markedet?
Personlig er det ikke mange engelske managere jeg vil ha. De er rett og slett for dårlige og har for lite å vise til de aller fleste av dem. Men en jeg kanskje kunne levd med hadde vært Alan Curbishley. Han reddet jo West Ham fra nedrykk etter at han tok over for Alan Pardew for 6-7 år siden, med sier borte mot ManU i siste seriekamp.

Jeg har ikke spesielt god oversikt over managere som er ledige på markedet og hva de er gode for. Men synes NUFC skal gå for en utenlandsk manager.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 20. Jan. 2013, 12:19 »
Alain Casanova

Fransk og fett navn :)

Frank Rijkaard er vel også ledig på markedet nå, hvis vi kan satse så høyt.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 20. Jan. 2013, 12:20 »
Alan Curbishley, nei takk.

Håper virkleg me går for ein utenlandsk ein, helst fransk.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #427 på: 20. Jan. 2013, 12:34 »
Henning Berg er også ledig!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 20. Jan. 2013, 12:40 »
Ashley og styret likar jo å gamble stort. Ingen britiske med potensial ein kan gamle på? Synd at ein må sjå til utanfor storbritannia heile tida.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 20. Jan. 2013, 12:46 »
David Moyes, men han går neppe frå Everton til Newcastle.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #430 på: 20. Jan. 2013, 12:48 »
Nigel Adkins? Om han er lysten til å gå frå ein eigar utan fotballkompetanse til ein annan er vel spørsmålet her. Ellers synest eg han 'fits the bill' ganske så bra.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #431 på: 20. Jan. 2013, 12:49 »
Laurent Blanc.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #432 på: 20. Jan. 2013, 12:56 »
Laurent Blanc.

Godt forslag med tanke på rådande spelarstall, men eg synest ein i langt større grad bør prøve å finne ein miks mellom det vi hadde opprykkssesongen og det vi har no. Ja takk til fransk ekstravaganse, men vi må også ha inn leiartypar som er oppflaska på tøffe tak i PL. Vi må ha spelarar som Nolan, Smith, Carroll og Barton (ikkje nødvendigvis når det gjelder kvalitet, men meir kva oppofring og spirit angår).

Sir Bobby ville aldri ha latt stammen i laget bestå av ein gjeng utlendingar utan tidlegare PL-erfaring. Sjølvsagt skal vi ha flair, men det er dødsviktig (noko stinten til Gullit, og årets sesong viser) at nokon faktisk tar i eit tak når det buttar. Og då stolar eg meir på Nolan og Barton enn Marveaux og Ben Arfa.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 20. Jan. 2013, 13:44 »
Av spennende managere der ute så vil jeg vel også tro at Solskjær er i toppen på de fleste lister. Ellers så er det på tide at Mourinho tar for seg en ordentlig utfordring.

Nei, hvis Pardew får fuken tipper jeg Ashley henter inn Shearer eller en helt middels CC-mann ala Pardew. Har liten tro på noen spennende navn som Blanc, Martinez eller de Boer.

Av engelse managere så topper McClaren eredivisie med Twente og kunne vært verdt en kikk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 20. Jan. 2013, 13:50 »
Laurent Blanc.

Godt forslag med tanke på rådande spelarstall, men eg synest ein i langt større grad bør prøve å finne ein miks mellom det vi hadde opprykkssesongen og det vi har no. Ja takk til fransk ekstravaganse, men vi må også ha inn leiartypar som er oppflaska på tøffe tak i PL. Vi må ha spelarar som Nolan, Smith, Carroll og Barton (ikkje nødvendigvis når det gjelder kvalitet, men meir kva oppofring og spirit angår).

Sir Bobby ville aldri ha latt stammen i laget bestå av ein gjeng utlendingar utan tidlegare PL-erfaring. Sjølvsagt skal vi ha flair, men det er dødsviktig (noko stinten til Gullit, og årets sesong viser) at nokon faktisk tar i eit tak når det buttar. Og då stolar eg meir på Nolan og Barton enn Marveaux og Ben Arfa.

Godt sagt, Hans J. Eg er heilt einig. No når me først er havna i denne situasjonen, ikkje at eg seier at Ben Arfa, marve, Cabaye, obertan osv er skuld i det, so har eg ikkje trua på at dei er dei rette til å redda oss i ein nedrykksstrid. Det er noko heilt anna å cruisa i medgang på topp 6 enn å kjempa med nebb og klør nederst i botn. Det er einaste S Taylor eg ser per dags dato som kan vera perfekt for ein slik situasjon. Det er jo skremmande å sjå kor mykje alle spelarane underpresterar i kvar kamp no. Om det enter er heile kampen eller kunn 2.omg som i går.