20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #375 på: 09. Des. 2010, 13:37 »
... også kanskje vi får inn litt penger da han presser ut tiote, colly, jose og jonas.... skal aldri tenke positivt igjen, blir så utrolig skuffa.
FVM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 09. Des. 2010, 13:43 »
Slapp nå av gutter. Det er greit at han er en kåt jævel, men jeg tror ikke han er fotballdum. Det er rimelig åpenbart hvilke spillere vi har som er gode nok for 11eren. Og jeg tror ikke han kommer til å vrake Tiote til fordel for Smith. Han representerer ikke kjedelig fotball tror jeg.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #377 på: 09. Des. 2010, 13:48 »
Ser ingen grunn til at han skal kvitte seg med Carroll, han er "local lad", engelskmann, stor/sterk fysisk og scorer mål.  ;)

Ville vært mer bekymret for Jonas, Enrique osv. Men jeg tror vi beholder dem.

Vi får slutte å gnele over at Pardew ble mannen som Ashley ansatte. Det er bedre å la han få noen kamper før man evaluerer han. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #378 på: 09. Des. 2010, 13:49 »
Slapp nå av gutter. Det er greit at han er en kåt jævel, men jeg tror ikke han er fotballdum. Det er rimelig åpenbart hvilke spillere vi har som er gode nok for 11eren. Og jeg tror ikke han kommer til å vrake Tiote til fordel for Smith. Han representerer ikke kjedelig fotball tror jeg.

Enig. Jeg tror ikke vi vil få noe store endringer i verken laget eller resultatene. Pardew er ingen håpløs dårlig manager. Faktisk så har han hatt gode førstesesonger i vel alle klubbene han har vært i. Det eneste som er urovekkende er om han klarer å håndtere bråkbøttene. Kampen mot Liverpool kan bli et vendepunkt på flere måter  ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #379 på: 09. Des. 2010, 13:54 »
Venter på en Karlsen blogg på TV2 som kan gi evaluering av Pardew...
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #380 på: 09. Des. 2010, 13:55 »
Regner med Nolan får fortsette å bære kapteinsbindet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #381 på: 09. Des. 2010, 14:10 »
http://i.picasion.com/pic34/3bfe0988c2709b192dc44e7223f69a09.gif

---

FROM WIMBLEDON TO ST JAMES' PARK - THE ALAN PARDEW STORY...

1961: Born July 18 in Wimbledon, London.

1987: Signs for Crystal Palace from Yeovil Town and gives up his full-time career as a glazier.

1989: Wins promotion with Palace, via the play-offs, to the old first division.

1990: Scores the extra-time winner in Palace's 4-3 victory over Liverpool in the FA Cup semi-final. Palace go on to draw cup final 3-3 with Man United but lose replay 1-0.

1991: Helps Palace to third place in the first division, the club's highest league position.

1991: Signs for Charlton on a free transfer.

1995: After month on loan at Tottenham, Pardew signs for Barnet and begins his coaching career at Underhill.

1998: Moves to Reading with manager Terry Bullivant and takes over the reserve team.

1999: Loses his job when Reading scrap their reserve team but returns to the club later in the year as manager following dismissal of Tommy Burns.

2000: Reading finish 10th in Division Two.

2001: Takes Reading to the play-off final in his first full season in charge but the Royals are beaten 3-2 by Walsall.

2002: Reading finish second and win automatic promotion to the first division.

2003: Reading finish fourth in the first division but lose to Wolves 3-1 in the play-off semi-final.

September 10 - Hands in his resignation after Reading chairman John Madejski refuses West Ham permission to speak to his manager.

September 18 - West Ham reach out-of-court settlement with Reading of £380,000 compensation and one month's gardening leave for Pardew.

October 18 - Takes over as West Ham's 10th manager.

2004: Reaches the play-off final but loses 1-0 to former club Palace.

2005: Reaches play-off final again and beats Preston 1-0 with a goal from Bobby Zamora to secure a return to the Premiership.

2006: January - Breaks the West Ham transfer record with £7.25million signing of Dean Ashton from Norwich.

April 23 - West Ham beat Middlesbrough at Villa Park to reach first FA Cup final in 16 years and qualify for the UEFA Cup.

May 7 - Beat Tottenham on final day of the season to secure ninth place.

May 13 - Loses the FA Cup final to Liverpool on penalties after Steven Gerrard's equaliser in the last minute of normal time forces a 3-3 draw.

August 31 - Agrees to sign Argentina internationals Carlos Teves and Javier Mascherano from Corinthians in a deal brokered by businessman Kia Joorabchian.

September 1 - West Ham confirm 'exploratory discussions' over a takeover deal have taken place, thought to be with Joorabchian.

September 28 - West Ham lose 3-0 in Palermo and crash out of the UEFA Cup 4-0 on aggregate.

October 24 - An eighth straight defeat sees West Ham knocked out of Carling Cup by Chesterfield.

November 21 - West Ham board of directors accept Icelandic businessman Eggert Magnusson's £85million takeover bid.

December 11 - Sacked after five defeats in six matches.

December 24 - Appointed Charlton manager on a three-and-a-half-year contract, with the club 19th in the Premier League.

2007: May - Suffers relegation for first time in career.

2008: May - Expected promotion challenge fails to materialise as Addicks finish season in 11th.

November 22 - Parts company with Charlton by mutual consent after Addicks slip into the Championship drop zone on back of eight-game winless run.

2009: July 17 - Appointed Southampton manager on a three-year contract.

2010: March 28 - Leads Saints to Johnstone's Paint Trophy glory with 4-1 final win over Carlisle at Wembley - the club's first trophy since 1976.

August 30 - Sacked as Southampton manager - just two days after the team's 4-0 win at Bristol Rovers.

December 9: Appointed Newcastle manager on a five-and-a-half-year deal.

2011:
April 12: Newcastle haven't won since Pardew was appointed Newcastle manger, but the board still have faith in him.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 09. Des. 2010, 15:17 »
Du mangla siste setningen; "A new low - 40 days after the high of winning the derby. The suspicion is that we'll be in the wilderness for a damn sight longer than that though."

Heile teksten er veldig godt skrevet av nufc.com! Eg kan ikkje verta meir einig.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #383 på: 09. Des. 2010, 15:24 »
Sitat
Fansen er imidlertid ikke i skyene over Pardew, og i en spørreundersøkelse på Sky Sports meldte bare 5,5 prosent av 40 000 supportere at de ønsket nettopp Pardew.

- Jeg vet hva denne klubben betyr for fansen. Newcastle er unik på mange måter med supportere som er så lojale. Jeg er ingen «Geordie» selv, men jeg er en fotballmann og kan love alle at jeg vil ta med vinnervilje og dedikasjon inn i jobbe, sier Alan Pardew.

Hadde Pardew vist hva klubben betydde for fansen så hadde han aldri tatt jobben...

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #384 på: 09. Des. 2010, 15:25 »

Enig. Jeg tror ikke vi vil få noe store endringer i verken laget eller resultatene. Pardew er ingen håpløs dårlig manager. Faktisk så har han hatt gode førstesesonger i vel alle klubbene han har vært i. Det eneste som er urovekkende er om han klarer å håndtere bråkbøttene. Kampen mot Liverpool kan bli et vendepunkt på flere måter  ;)

Er for så vidt enig i det. CH har gjort mye bra under sin periode i klubben. Men kanskje det viktigste han gjorde var å stagge bråkebøttene, spesielt Barton. I tillegg håndterte han idiotien til Carroll på en god måte (Taylor-episoden, damebanking).

Nå er jeg redd vi har fått en manager som vil være med å hisse opp disse spillerne istede for å prøve å jekke dem ned. Tiote virker ikke så rent lite hissig han heller, og Smith vet man jo aldri med.

Tipper vi opplever en Dyer-Bowyer episode staring en eller flere av disse om ikke lenge.

FVM

Peter

• Gjest
« Svar #385 på: 09. Des. 2010, 16:05 »
Pardew er ansatt.

Btw: Hvordan uttaler du Pardew?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #387 på: 09. Des. 2010, 16:16 »
Pardew er ansatt.

Btw: Hvordan uttaler du Pardew?
Pardeeew, som Ew i noe ekkelt.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #388 på: 09. Des. 2010, 17:19 »
However, Pardew moved quickly to dismiss those rumours on Thursday, insisting he plans to make Carroll the focal point of his attack.

"When I sat down with Derek [Llambias, managing director] last night, Andy Carroll came up and he stays," Pardew told Sky Sports News. "The No. 9 shirt is legendary and he's shown he's big enough to wear it.

"It would be a massive, massive blow if he left but I am sure he will stay."

http://www.espn.co.uk/football/sport/story/61633.html?CMP=OTC-RSS

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 09. Des. 2010, 17:22 »
Vet ikke om noen har kritisert mike ashley før meg her, men det vil jeg gjerne gjøre!
jeg mener avgjørelsen er horribel...

og jeg mener at ansettelsen av perdew viser liten innsikt i hva newcastle behøver...
noen som deler mine synspunkt? ;D :D