20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #360 på: 09. Des. 2010, 13:04 »
Pardew har vistnok ikke fått noe ressurser til spillerkjøp.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 09. Des. 2010, 13:05 »
Selvfølgelig får han ikke noe midler til spillerkjøp. Skulle tro folk hadde lært nå å ikke tro på løgnene til kødden. Kommer maks en fyr på lån inn og kanskje vi henter inn en tass fra League 1 til et par hundre tusen
« Siste redigering: 09. Des. 2010, 13:07 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #362 på: 09. Des. 2010, 13:06 »
posta dobbelt gitt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #363 på: 09. Des. 2010, 13:10 »
De neste 4-5 kampene er veldig tøffe. Hva om Pardew taper alle disse?
Sannsynligheten for det er veldig stor føler jeg, i og med at spillerne er så misfornøyde pga dette. Jeg kan ikke se for meg at de er motiverte i det hele tatt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #364 på: 09. Des. 2010, 13:10 »
Jeg kan ærlig talt ikke fordra at man skal dømme managere på bakgrunn av 2-3 kamper. Vi snakker om 3 uker til nyttår. Jeg mener - hva kan man egentlig forvente en manager klarer å prakke på spillerne i løpet av 2-3 uker? Annet enn under tvang?

Det tar *tid* å lære å kjenne hverandre. Respekt får man bare ikke på så kort tid! Ikke annet enn overfladisk ihvertfall.

Jeg tror - and I'll stick to it - at de neste par kampene vil bære preg av Hughtons planer og inflytelse samt alt som ble av at han fikk fyken. Etter nyttår kan vi håpe å se hva Pardew gjør med spiller-gruppa.

*Men*! Det skal bli veldig interessant å se hva/hvordan spillergruppe og supportere gjør/reagerer i løpet av Liverpool-kampen. Håper virkelig vi får se noen tydlige signaler, ihvertfall fra spillerne, på hvor de står i dette - samme om de er positive eller negative. Tror det er viktig å få benket eventuelle spillere som sliter med dette mentalt de har fått "ferdigbehandlet" det oppi hodene sine. Sett på det vi har av erstatninger for de det måtte gjelde frem til da. Bedre det enn at de skal få "dårlige prestasjoner" å hanskes med i tillegg.

PS: Litt lei all sytinga nå. Bite seg i tunga, krysse fingrene og støtte laget! What's done is done. Blir omtrent som å klage på straffene dommern blåste mot oss for x kamper siden. Vi hadda hatt helt andre resultater og poengsummer nå hvis atte om atte... Det ble ikke sånn. Deal with it.

Skjønner frustrasjonen, men nå har vi "visst" dette i snart 2 dager og *ALT* på forumet har dreid seg om hvor forferdelig dette er.

Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne, men ja... lei sukking og stønning!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #365 på: 09. Des. 2010, 13:12 »
Selvfølgelig får han ikke noe midler til spillerkjøp. Skulle tro folk hadde lært nå å ikke tro på løgnene til kødden. Kommer maks en fyr på lån inn og kanskje vi henter inn en tass fra League 1 til et par hundre tusen

Selvsagt blir det penger til rådighet. Carroll selges til Chelsea og vips han har flere millioner pund til å leke seg med. Kanskje blir Ricki Lambert hentet inn. Vi har mye å glede oss til.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 09. Des. 2010, 13:14 »
5, 5 år skremmer meg hvertfall.. Ashley har ingen planer om å selge med det første. Han har nok den den "kompisen" som han ønsket til manager.

Pardew skal gjøre det veldig bra før jeg tar han inn i varmen!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #367 på: 09. Des. 2010, 13:15 »
Klarer bare ikke å se positivt på ting lenger. Men skal koble ut internett å prøve å gjøre andre ting, jobbe litt kanskje :P
Gleder meg til neste kamp uansett og håper på det beste

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 09. Des. 2010, 13:20 »
Synst dette var bra sagt: 

I cant believe some people are saying we shouldnt abuse Pardew? Support him? He's innocent?? He has been party to this disgusting series of events over the past few months. He has taken the job knowing he had 2% backing from fans and 98% absolutely opposed to him! He has been warned over the past few days that he will not be accepted, he will be hated and he will fail! He has come in to strip our assets and keep us in the premiership on a budget. If we do stay in the prem it will be a relegation dogfight every year. Our only goal will ever be survival so that we can get TV revenue but we will never invest to get into the upper echelons of the league. Newcastle therefore are now no bigger than Wigan Athletic. Our best players will see us as a stepping stone and 17th placed in the league will be a result. Dark Dark day. NUFC RIP.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #370 på: 09. Des. 2010, 13:26 »
Eg stiller meg bak det ElvenKind seier. La oss gi Pardew litt tid når han først er her. Alle har eit felles ønske om at klubben skal gjere det bra. Destruktive opprør vil berre skade klubben, og så mykje er ikkje Ashley verdt at han skal få stele fokus vekk frå det som betyr noko; Newcastle United FC. Klubben. Institusjonen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 09. Des. 2010, 13:27 »
TEVEZ after Pardew sacked by WHU

?West Ham striker Carlos Tevez says he was surprised former manager Alan Pardew was not sacked earlier. Pardew was dismissed as manager last week, with Alan Curbishley swiftly appointed as his successor.

Tevez, 22, told the News of the World: ?I was surprised to see how long Pardew held on to the job in the end. ?In Argentina or Brazil he would have been out long ago. It was clear the team did not react as he wanted ? it wasn?t going right.?

The Argentine is yet to score a competitive goal for the Hammers since his move from Brazilian club Corinthians last August and has struggled to command a regular first-team place. He added: ?I was never given the chances I thought I would be given and I was told to play out of position against my will.

?I had to sacrifice myself for the team, which I don?t think helped. I was playing in ways I did not understand well and I lost a lot from my own game. ?It didn?t fit where he put me but I wanted to help. ?I don?t think he had a clear idea about my game or what to do.

?He was a good football man but more suited to coaching English teams without foreign players with big reputations. ?I think that was a big problem for him.? Tevez insists he is keen to help West Ham push up the table and is relishing working with new manager Curbishley.?

Blir nok mange kamper på Smith framover + kjøp av noen gruvearbeidere i januar!! :-[

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 09. Des. 2010, 13:32 »
La oss nå ikke ta alt av sorger på forskudd. Gjort er gjort - og mitt hat er vendt mot Fat Fuck, ikke Pardew.
Det verste med dette er lengden på kontrakten. For det første indikerer dette klart at dette ikke er noen ide jæveln har fått over natta, og for det andre indikerer det at han har enorm tru på Pardew og at han selv ønsker bli.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 09. Des. 2010, 13:35 »
Skal bli spennende å kor masse han får å handle for. Rimelig sikker på at han får meir enn Hughton, siden det virker som at dette er mannen Ashley vil ha

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 09. Des. 2010, 13:37 »
Er ikkje 10 mill. pund det O'Neill angiveleg skulle få? Då får vel Pardew omtrent det samme, i og med at 5,5-årskontrakt indikerer at han er der for å bygge laget over lengre tid.

Håpar Ben Arfa og Pardew blir gode venner, i alle fall.