20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #345 på: 09. Des. 2010, 12:42 »
At det ikke engang blir en live tv presentasjon av Pardew forteller meg bare at de vet at alle er forbanna. Og det er vi
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #346 på: 09. Des. 2010, 12:48 »
Neineineinei!
Jeg vil ikke ha Anton Ferdinand hit.
Pardew vil jeg heller ikke ha, men den kampen er tapt allerede. Får gjøre som inspektøren sier, og håpe at MA har gjort et bra valg, selv om prosessen stinker...

AP må satse på å forlenge med Saylor isteden for å kjøpe Anton Ferdinand

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 09. Des. 2010, 12:49 »
Nå må vi ikke gå helt av skaftet! Mannen skal iallefall få en sjanse til å vise hva han er god for. Men jeg har skyhøye forventniger av han nå, det er det eneste som kan forsvare sparkingen av Hughton. Dersom vi ikke spiller i Europa neste år, var denne sparkingen, med Enriques ord " A fucking joke"

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #348 på: 09. Des. 2010, 12:49 »
Faktisk det klart verste scenarioet. Desidert dårligste kandidaten tar over klubben - ikke bare jeg som frykter Championship neste år...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #349 på: 09. Des. 2010, 12:50 »
Få opp en Pardew tråd!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #350 på: 09. Des. 2010, 12:52 »
Det verste med denne ansettelsen er at vi kommer til å miste våre beste spillere.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #351 på: 09. Des. 2010, 12:54 »
Det verste med denne ansettelsen er at vi kommer til å miste våre beste spillere.
Det tror jeg ikke med det første. Lite sannsynlig at vi selger spillere i januarvinduet. Det må evt. bli til sommeren, og om vi klarer å holde oss i PL så tror jeg de fleste blir.

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 09. Des. 2010, 12:56 »
Alt er avhengig våre resultater fremover. Klatrer vi oppover på tabellen med Pardew ved rorert, kommer både spillere og vi til å være fornøyde med Pardew. Derimot tror jeg alt kan bli myyye verre nå hvis ikke resultatene kommer..

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 09. Des. 2010, 12:57 »
Blir kvalm. Merker jeg mister litt interessen faktisk, er møkka lei dette sirkuset.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 09. Des. 2010, 12:58 »
Blir kvalm. Merker jeg mister litt interessen faktisk, er møkka lei dette sirkuset.

Second that
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 09. Des. 2010, 12:58 »
4 meget vanskelige kamper igjen av 2010. Skal ikke mye til før vi ligger på nedrykk før 31.des, da tror jeg det blir fort kan bli et stygt januar vindu
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 09. Des. 2010, 13:01 »
Reknar med Colo, Smith og Xisco går pga lønn. Er det andre med veldig høge lønningar?  ::)
barton er vel rimelig godt betalt

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #357 på: 09. Des. 2010, 13:01 »
Vi har overlevd Souness, Kinnear, Roeder og Big Sam, så vi kommer oss nok helskinnet ut av Pardew også. Hvem vet, vi kan faktisk vinne mot Liverpool på lørdag og da vil ting se svært annerledes ut. Jeg velger å se positivt på det til det motsatte er bevist.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 09. Des. 2010, 13:01 »
Alan Pardew: "I have always managed teams that have played attacking positive football, something I know the supporters here appreciate.

Ja, nedrykk med diverse lag har jo vist dette!!

larry

• Gjest
« Svar #359 på: 09. Des. 2010, 13:03 »
det som er skremmende er ikke  managerferdighetene til alan p, men faktumet at han er så nær venn av både fat mike og derek l. hadde vært katastrofe om de fikk mer å si i det daglige på treningsfeltet...

vi trenger ikke gå inn med en dommedagsteori om pardew ennå, gi ham litt tid! men rapportene om at han vil bytte ut carrol med en 28 år gammel møkkaspiller fra Shampton, blir det vanskelig å være optimist.
http://www.nufcblog.com/2010/12/09/does-rickie-lamert-in-mean-andy-carroll-out/

NUFC har alltid vært et vanskelig lag å holde med, er da ikke noe nytt dette?! så trodde folk hadde litt mer is i magen til dette, som jo begynner å bli en vane... hvis det stemmer at han får 10 mill pund å rutte med i januar, kan vi kanskje fortsette å hente unge spennende spillere under takst, noe vi til dels har fått til tidligere. tiote, willo osv

trist med chris, som virket som en fantastisk fyr, og en lovende manager... lurer på hva han gjør nå!

ps.liverpool er jo ikke de verste å møte nå heller, de er jo elendige i år, tre poeng på lørdag;)