20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #330 på: 09. Des. 2010, 12:09 »
Nå er jeg bare direkte lei meg :(
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #331 på: 09. Des. 2010, 12:09 »
Akkurat da vi hadde en viss respekt oog verdighet igjen så kommer dette. Jeg er så oppgitt at det nesten ikke kan beskrives. Alshley er tydligvis helt bestemt på å ødelegge klubben. Her får vi inn en ny manager som så vidt jeg kan se eneste kvalifikasjon er at han er kompis med Ashley &co. Vel det var Dennis Wise også. Dette er en av mine svarteste dager som Newcastle supporter gjennom de siste 25 år. Mest fordi håpet om bedring er tatt bort. Jeg er resignert og lei meg på vegne av klubben.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 09. Des. 2010, 12:11 »
skyt meg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #333 på: 09. Des. 2010, 12:12 »
Fy faen så talentløst!!!  >:(
Søte, søte blekkspruter.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #334 på: 09. Des. 2010, 12:13 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 09. Des. 2010, 12:14 »
Okey, nå er det på tide å tenke litt positivt:

* Fotballmessig har han brukbare resultater å vise til. Gjorde det bra med West Ham hvor han fikk dem opp. I sin 2. sesong klarte han å få dem til FA-cupfinalen hvor de tapte ufortjent. Gjorde det også bra med Reading. Og med Southampton var han mm. fra å klare opprykk i sin 1. sesong, selv med 10 minuspoeng.
*Vil spille flott fotball. Southampton scora bøttevis med mål når han var der. Altså kan vi få flottere spill nå enn hvis vi  hadde ansatt MON
*Skal visst være dyktig fotballanalytisk sett.
*Garantert lavere lønn enn MON og Jol, som forhåpentligvis kan brukes på spillere i stedet.
*Prøver yngre spillere

Negative aspekter ved ansettelsen:
*For lang kontrakt
*Pardew har for stort ego og klarer ikke å holde pølsa i buksa. Har lest litt, men ikke mye om årsaken til at han fikk fyken i Southampton. Det virker på meg at det var først og fremst hans store ego og fravær av ydmykhet som gjorde at Southampton fikk nok, til slutt.
*Gjorde det dårlig i Charlton. I hans forsvar kom  han til en klubb allerede i trøbbel.

Alt i alt er det enkelte egenskaper han kan tilføre som CH ikke har. Samtidig er det en vesentlig egenskap CH har som Pardew skulle ha hatt: Ydmykhet og peopleskills. Er veldig redd for at Pardew tar en Souness og klikker på alt og alle som ikke er enig i hans måte å gjøre ting på og begynner dermed å vrake spillere av prinsipp, selv om de åpenbart er god nok for å starte. Det er vel først og fremst denne faktoren med Pardew som gjør at jeg er skeptisk til ansettelsen. Vi har mange sterke personligheter i klubben : barton, carroll og ben arfa spesielt, og jeg er veldig redd for at han kommer til å havne på kanten med en av dem. Pardew blir dermed som en Tom Nordli: Klarer å snu ting, men etterhvert blir folk bare drittlei av ham.

Den langtidskontrakten kan på den annen side ha sin hensikt hvis pardew gjør det bra. Da har vi en manger for flere sesonger fremover, som kan gi oss forutsigbarhet. Dessuten tror jeg som sagt at Pardews lønn er brøkdelen av hva MON ville ha krevd. Sistnevnte ville vært skamdyr, kjøpt bare møkkaspillere, levert møkkafotball og samtidig spilt med de samme forbanna spillerne uansett og dermed ignorert talentbruk.

Som sagt, det er Pardews personlighet (og ikke fotballkunnskapen) som gjør at jeg er skeptisk. Men vi kan håpe på at Pardew nå er så lykkelig over å få jobben at han skjerper seg på den fronten. Gjør han det, kan det faktisk hende at ansettelsen ikke er så dum likevel

Vi får bare begynne å tenke positivt gutter. Hvis ikke blir vi sprø alle sammen :) Håper vi knuser Liverpool, kan være den nødvendige starten..
« Siste redigering: 09. Des. 2010, 12:19 av InspectorC »

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #336 på: 09. Des. 2010, 12:14 »
Resultatet i liverpool kampen er for meg uinteressant. Det blir tap. Men blir spennende å se hva fansen gjør for slags demonstrasjoner....
FVM

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #337 på: 09. Des. 2010, 12:15 »

Da er det klart! Vår nye manager heiter Padrew!

Padrew faktisk. Padræv. En klassiker av en proklamasjon!   ;)
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 09. Des. 2010, 12:16 »
5,5 år er jo helt sykt..

Er egentlig bra at dem ventet til torsdag med å annonsere Pardew, hadde det skjedd på tirsdag så hadde det blitt krig med en gang. Tror egentlig folk begynner å skjønne at vi må se fremover. Vi får bare håpe at laget lykkes fremover.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #339 på: 09. Des. 2010, 12:17 »
Kan vel åpne Pardew tråden nå? .......

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #340 på: 09. Des. 2010, 12:21 »
Forbanna piss dette her, helt utrolig kor dum denne Ashley er, noe må nå gjøres, en sunderland fan hadde ikke klart å gjøre mer skade på klubben en det denne fehode av en klovn klarer.

Klarer ikke å se ein eneste positiv ting i denne annsetelsen, ikke enn.
Nå er det fansen / spillerne mot ledelsen, og sammen er vi sterke. Håper publikumstallene halveres og inntektene ditto.
ASHLEY MÅ PRESSES UT !

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 09. Des. 2010, 12:24 »
En ting er sikkert. Nesten hele verden må bite i det sure eplet hvis Pardew nå gjør det bra. Mike Ashley kan da rope til alt og alle  "how did you like them apples" for evig og alltid. Selv om jeg har slaktet prosessen som har vært, håper jeg inderlig at jeg tar feil. Det er bedre at Pardew gjør det bra, enn at klubben igjen rykker ned og blir kastet ut i ytterligere kaos.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #342 på: 09. Des. 2010, 12:27 »
Forbanna piss dette her, helt utrolig kor dum denne Ashley er, noe må nå gjøres, en sunderland fan hadde ikke klart å gjøre mer skade på klubben en det denne fehode av en klovn klarer.

Det skal vi bli to om!  ;) Neida, har kun medfølelse for dere nå. Kjip situasjon. Minner meg om da Peter Reid fikk sparken og Howard Wilkinson ble ansatt i 2002.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil