20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #300 på: 09. Des. 2010, 08:39 »
Innerst inne håper jeg jo at Pardew lykkes. Men allikevel, jeg klarer det bare ikke, jeg har fått nok av den dritten her. Jeg håper Newcastle rykker ned, tar et år i Championship og Ashley selger unna. Jeg tviler sterkt på at han har penger nok til å holde ut enda et år i championship..

Heller det enn at Newcastle skal bli en evig middelfarer med middelmådigheter på banen og trenerapparatet.

Så velkommen Pardew, må du mislykkes totalt!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 09. Des. 2010, 08:44 »
Eg vil ikkje ned att i Wankership, men eg håpar mi verte kvitt Ashley fort. Akkurat no drite eg i kven so er manager og kven so spelar, alt eg håpar på er at mi verte kjøpt opp.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 09. Des. 2010, 08:49 »
Jeg VIL ikke jeg heller, men jeg tror ikke er det er bra for Newcastle på langsikt med Ashley som eier. Han driver jo denne klubben som en lekeklubb, ansetter kompiser fremfor folk med peiling. Man skal ikke lenger enn til Sunderland for å finne en klubb som er drevet på en sunn måte med folk som elsker klubben.

Jeg vet ikke hva jeg vil.. Eneste jeg vet er at jeg veldig nære ved å gi opp den dritten her!

Føler meg ganske sikker på at Pardew kommer til å starte relativt greit, tror vi plukker litt mer poeng enn forventet denne sesongen og ender rundt 13 plass. Så har vi et skuffende transfervindu i sommer og sesongen startet dritt, Pardew blir sparket - også er vi i gang igjen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #303 på: 09. Des. 2010, 09:06 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #304 på: 09. Des. 2010, 09:30 »
Sikkert mange som har skrevet dette før, men min teori er at Ashley satser alt på brak-suksess med Pardrew som trener og en god sesong i år, for så å selge klubben for en høyst mulig pris. Husk at han er businessmann fremfor alt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 09. Des. 2010, 09:34 »
Ser på skysports news, ny manager imminent .....Blir veeeldig overrasket hvis det ikke er Pardew. I begynnelsen var jeg skeptisk til Jol. Men slik utviklingen har vært nå, vil jeg være ekstremt fornøyd med alt annet enn Pardew og lignende managertyper.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 09. Des. 2010, 09:49 »
Blir garantert Pardew, husker jeg satt å håpet at det ikke skulle bli Souness også. Føler faktisk at dette er verre enn når vi ansatte souness, og det sier litt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. Des. 2010, 09:57 »
Blir garantert Pardew, husker jeg satt å håpet at det ikke skulle bli Souness også. Føler faktisk at dette er verre enn når vi ansatte souness, og det sier litt.

Pardew er ikke verre enn Souness. Førstnevnte har faktisk noen resultater å vise til. Souness har vel ingen.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. Des. 2010, 09:58 »
Har fått nok av ashley nå, gidde faen ikkje følge me lenger før den feide satans pikken e vekke fra SJP........Fekk tur te newcastle og kamp av damå i bursdagsgave, den blir nå avlyst, ikkje faen om eg støtte den klubben så lenge den homså eie den

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. Des. 2010, 10:06 »
Folkens, dere må støtte gjennom tykt og tynt. Gjør det for spillerne, drit i Ashley men gjør det for spillerne.
Uansett, kan noen åpne Alan Pardew tråden? Det blir jo han..

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #310 på: 09. Des. 2010, 10:08 »
Støtte klubben, men støtte ikkje mike ashley, så lenge han eie klubben vil ikkje eg legga ud 5 øre i støtte

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 09. Des. 2010, 10:11 »

Pardew er ikke verre enn Souness. Førstnevnte har faktisk noen resultater å vise til. Souness har vel ingen.

Souness har jo laaaangt flere resultater enn Pardew. Hva har Pardew? Vunnet CCC? Souness har jo noen trofeer i det minste. Og nei, for meg er dette langt verre enn Souness.. Ansette en manager som nettopp har fått sparken fra league one. Herrejesus.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 09. Des. 2010, 10:12 »
Støtte klubben, men støtte ikkje mike ashley, så lenge han eie klubben vil ikkje eg legga ud 5 øre i støtte

Hadde jeg fått det i gave hadde jeg dratt i respekt for dama, men latt være å bruke noe mer penger på klubben etter det :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 09. Des. 2010, 10:17 »
Ditto. Skysports melder Pardew på fremsiden også.. Huff, da er det vel bankers. De har som oftest rett. Meldte ankomsten av Ben Arfa også, før det var sikkert. Ben Arfa og Pardew kommer garantert til å havne på kant med hverandre også..Er så forbanna lei av at ingenting skal gå rett vei med klubben vår.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 09. Des. 2010, 10:40 »
Er skeptisk til Pardew, men nesten like mye til MON. Sistnevnte har brukt over 80 millioner pund i Villa, og det er ikke mange av dem spillerne han har kjøpt jeg ville hatt i Castle, kun Yong når jeg tenker meg om. Reo-Crocker og Heskey er spillere jeg defintivit ikke ville sett i sort og hvitt..