20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #285 på: 08. Des. 2010, 23:35 »
Det som irriterer meg er at styret faktisk klarer å lire av seg at de vil ha en med mer erfaring, så ansetter de en fyr som har rykket ned med begge PL klubbene har har vært i, og kun har 6 måneder mer PL erfaring enn CH. Når man attpå til tenker på at CH har vært assistent trener/trener i PL i nesten 20 år, så sier det litt om hva slags kompetanse han har tilegnet seg.

Og det faktum at Mascherano og Tevez ble henvist til benken i West Ham til fordel for Mullins og Harewood sier vel det meste om hans kvalifikasjoner.
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 23:37 av Kesse »

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #286 på: 08. Des. 2010, 23:44 »
Angående Peter Beardsley, hvorfor er han fan av Ashley-regimet? Han er jo en geordie og burde bry seg om at klubben går til helvete men han er jo en del av dette nazi regimet vi har.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 08. Des. 2010, 23:44 »
En ting som eg har undra meg over den siste tida med kontroverser: Under Hall sin ledelse var det Shepherd som fikk all skyld, men no med Ashley på topp og Llambias under er alt Ashley sin feil. Er Ashley så delaktiv som vi alle tror, eller er det som før med Fat Fred at Llambias styrer skuta?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 08. Des. 2010, 23:47 »
Det var ikke bare Sheperd som styrte skuta under Hall - Hall-familien pressa Sheperd i stor grad til å sparke Sir Bobby i si tid. Men ja - Sheperd har fått det meste av tynet der. Forøvrig teller vel mange med Lambarse når de prater om Ashley.
Var jo forresten slik at Sheperd i dag sa at han mente sparkinga av Hughton var feil, mens Sir John Hall gav uttrykk for det motsatte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 09. Des. 2010, 00:25 »
MarkSneddon

@CaulkinTheTimes Signed on Monday is what I'm hearing. Ashley wanted to unveil on Monday but told would be PR disaster so delayed. Disgrace.
less than a minute ago via Twitter for iPhone in reply to CaulkinTheTimes

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 09. Des. 2010, 00:27 »
MarkSneddon

@CaulkinTheTimes Signed on Monday is what I'm hearing. Ashley wanted to unveil on Monday but told would be PR disaster so delayed. Disgrace.
less than a minute ago via Twitter for iPhone in reply to CaulkinTheTimes

Smart tenkt av Ashley... Hm, det hørtes feil ut... :/

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #291 på: 09. Des. 2010, 00:51 »
Kunne tenkt meg Solbakken. Ung, sulten og fremadstormende selv om det er stikk i strid med hva styret er på jakt etter. Middelalderne briter med lite og dårlig erfaring er kanskje det siste vi trenger.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #292 på: 09. Des. 2010, 00:55 »
ver så snill å fjern profilbildet ditt me han stygge fyren på, sett vertfall et rødt kryss over han eller et eller annet..

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #293 på: 09. Des. 2010, 01:02 »
ver så snill å fjern profilbildet ditt me han stygge fyren på, sett vertfall et rødt kryss over han eller et eller annet..
det er gjort, beklager. MA fortjener ikke være på samme bilde som Mr. Hughton

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 09. Des. 2010, 01:05 »
Kunne tenkt meg Solbakken. Ung, sulten og fremadstormende selv om det er stikk i strid med hva styret er på jakt etter. Middelalderne briter med lite og dårlig erfaring er kanskje det siste vi trenger.

Jeg liker i utgangspunktet ikke Ståle, men det han har gjort er utrolig imponerende. Uten at jeg har fullstendig oversikt over norske managerprestasjoner i utlandet, så vil jeg nesten hevde at dette er det største en nordmann har oppnådd som trener/manager(bare ikke kom med trond sollied, den idioten kan ikke måle seg). Å ta et skandinavisk lag til 1/8 dels i CL er en vanvittig prestasjon. Tror han vil få sjansen i en større europeisk liga etterhvert. Ikke minst passer hans filosofi i engelsk fotball, tror jeg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 09. Des. 2010, 01:25 »
Mulig Trond Sollied er en idiot, det er jeg forsåvidt helt enig. Men å utelukke han i en slik sammenheng er også helt feil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #296 på: 09. Des. 2010, 01:27 »
det er gjort, beklager. MA fortjener ikke være på samme bilde som Mr. Hughton
word! nesten det samme som en kristen skulle hat profilbilde av satan.. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 09. Des. 2010, 02:00 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/166632/Alan-Pardew-will-make-Andy-Carroll-a-Newcastle-legend/?

Får bidra med enda litt positivitet rundt Pardew sitt navn. Luke Varney som skryter av Pardews evner ift man management.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1336951/Alan-Pardew-faces-fight-win-Newcastle-fans.html?

Ser ut som om det er tøv at Pardew skulle være klar allerede mandag. Ifølge Daily Mail forhandlet de seneste i kveld. Noen uenigheter, som det forventes enighet rundt, omhandler støtteapparatet. Ser ut som om Pardew har en lik stil som Allardyce der med et vitenskapelig fokus på arbeidet, og et tilhørende stort støtteapparat. Dette får han følgelig ikke hos Ashley.
« Siste redigering: 09. Des. 2010, 02:10 av Kristoffer »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 09. Des. 2010, 02:28 »
Vi får virkelig håpe at man managementet hans er slik som Luke Varney sier, eller så tror jeg vi kan melde oss på Championship igjen lenge før sesongen er ferdig. Supporterne vil han sannsynligvis ikke klare å få på sin side før vi er en topp 6 klubb(ikke at det skjer på leeeeenge) pga omstendighetene rundt denne ansettelsen.

Er såpass irritert at jeg ikke har spesielt lyst å ønske han lykke til, men jeg håper spillerne tar ansvar og at de klarer å samarbeide med Pardew. Ellers blir det som sagt Championship til høsten.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #299 på: 09. Des. 2010, 08:12 »
Jeg hadde faktisk mareritt i natt, drømte at vi ansatte  Pardew som erstatter for Houghton. Bråvåknet og måtte inn på telefonen, og så står det forsatt der..... Trodde ikkje det gikk an å synke lavere, men denne MA pisser regelrett på fansen, er det virkelig mulig å være så JÆVLA DUM ?