20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #270 på: 08. Des. 2010, 23:06 »
mike ashley har vel med dette tegnet sin egen dødsdom, han komme til å bli tatt av dage, det er det ikke noen som helst tvil om. Makan til idiot!

Simmi

• Gjest
« Svar #271 på: 08. Des. 2010, 23:11 »
Newcastle supportere er jo de mest patriotiske supporterne i England, så det forundrer meg faktisk ikke om Ashley blir skutt og drept i morra. Jeg møter ikke opp i begravelsen hans for å si det sånn...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 08. Des. 2010, 23:13 »
Det som irriterer meg er, at selv om en skal være økonomisk fornuftig, så trenger man vel ikke kjøre en linje hvor vi skal ha en helt sjukelig tynn trenerstab. Vi har hatt det i to sesonger nå, og så må Hughton etter at Caldwell forlater i realiteten jobbe med to karer som overhodet ikke har nok erfaring eller CV som tilsier at de kan være assistenter.
At Hugton kanskje er taktikkmessig svak - det er ikke usannsynlig - men det er også derfor han hadde Calderwood som assistent, fordi han på den måten utfyllte Hughtons svakheter. Det er nettopp det en assisterende manager skal gjøre - komplementere manageren.
En annen ting er at vi på nød og liv skal ansette dritt som manager, bare fordi vi får det billig. Fyfaen altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #273 på: 08. Des. 2010, 23:16 »
Ble det ikke sagt i slutten av november at Hughton var trygg da? Fy faen for en forræder Mike fat Ashley er !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 08. Des. 2010, 23:17 »
NÅ - som det er sagt - la oss prøve få med noe positivt om vår kommende manager. Sakset fra nufc.com:

Sitat
Update: Press conference to reveal new manager scheduled for 2pm on Thursday. Alan Pardew sighted locally on Wednesday evening.

The Telegraph named Pardew as Hughton's successor, in a supportive piece posted on Wednesday online here

This includes such claims as:

"....savvy enough, bright enough, street-wise enough and confident enough to understand not only the special nature of the club ? and the resonance that exists with his own background - but that he quickly needs to connect with the fans. He will do.

"Certainly his history would suggest he is up to the task. Beyond the fact ? often over-looked ? that he is a far better coach, far more innovative manager and has the strength of personality to thrive in the top half of the Premier League ? his back-story points to a man equipped to cope with what will be thrown at him.

"Any suggestion that Newcastle are being presented with a ?new Joe Kinnear? is grossly unfair.... it?s not a re-building job at St James' Park, but a re-ordering one involving a more subtle approach. But he can galvanise the club.

"Pardew likes to explore the "psychological side" of football and examines other sports, especially American football, comparing the Green Bay Packers, with its ?working-class roots? to West Ham. He will have a similar point of reference at Newcastle."

(The Guardian then speculated that Ray Lewington was a possible candidate to assist Pardew - he's recently moved from that role at Fulham to become head of the Cottagers Academy). 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8189210/Alan-Pardew-is-no-new-Joe-Kinnear-his-appointment-at-Newcastle-could-galvanise-the-club.html
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 08. Des. 2010, 23:23 »
Hehe, jeg har valgt å ikke legge inn noe i denne tråden med tanke på at jeg fort kunne bli lite konstruktiv:P Jeg må flire litt av situasjonen. Spesiellt det siste som ble skrevet. Det er ganske artig å tenke over at man tenker så kortsiktig at man tenker økonomisk når man skal ansette en manager :D jeg kan skjønne at det finnes grenser, men jeg tror ikke hughton krever den største lønna i serien. Det er som å bygge hus med utstyr du har kjøpt på Europris... ja du får sikkert et hus. Men det er lekk, råtten og lite trivelig å bo i  8)

Jeg har ikke noe forhold til Pardew. Jeg vet ikke nok om fyren til å kunne si at han er det værste som kan skje. Jeg har registrert at han ikke har de største merittene å vise til, men det er lov til å håpe. Hvis vi tenker 1 år tilbake i tid så var det mange av oss som så for oss league 1 pga Hughton fikk jobben fast. så mesteparten av oss har jo faktisk bommet fullstendig på manager spådommen før:)

Håper alle sammen tar feil denne gangen også.

Hvis det er sant at det var klare tegn til at garderoben sto for fall så kan jeg skjønne dette. Jeg liker ikke at Hughton måtte gå. Jeg har hyllet han som vår neste manager uansett hva som skjer de neste 10 årene. Han var liksom vårt egne uskrevne blad. Jeg tror han ville blitt i Newcastle uansett om Manchester kom og tilbydde Ferguson sin rolle.

Jeg håper spillerne og supporterne stiller seg bak Pardew hvis det er han som kommer. Jeg kjenner at jeg er nedbrutt av å lese her inne om hvor dårlig han er, men han skal få 1 sjangse til å vise hva han klarer. Jeg håper at vi klarer å stille oss bak han hvis han blir ansatt for jeg blir ikke å klare å lese at han må sparkes etter de 3 første kampene  :)

Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 08. Des. 2010, 23:27 »
NÅ - som det er sagt - la oss prøve få med noe positivt om vår kommende manager. Sakset fra nufc.com:

Sitat
Update: Press conference to reveal new manager scheduled for 2pm on Thursday. Alan Pardew sighted locally on Wednesday evening.

The Telegraph named Pardew as Hughton's successor, in a supportive piece posted on Wednesday online here

This includes such claims as:

"....savvy enough, bright enough, street-wise enough and confident enough to understand not only the special nature of the club ? and the resonance that exists with his own background - but that he quickly needs to connect with the fans. He will do.

"Certainly his history would suggest he is up to the task. Beyond the fact ? often over-looked ? that he is a far better coach, far more innovative manager and has the strength of personality to thrive in the top half of the Premier League ? his back-story points to a man equipped to cope with what will be thrown at him.

"Any suggestion that Newcastle are being presented with a ?new Joe Kinnear? is grossly unfair.... it?s not a re-building job at St James' Park, but a re-ordering one involving a more subtle approach. But he can galvanise the club.

"Pardew likes to explore the "psychological side" of football and examines other sports, especially American football, comparing the Green Bay Packers, with its ?working-class roots? to West Ham. He will have a similar point of reference at Newcastle."

(The Guardian then speculated that Ray Lewington was a possible candidate to assist Pardew - he's recently moved from that role at Fulham to become head of the Cottagers Academy). 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8189210/Alan-Pardew-is-no-new-Joe-Kinnear-his-appointment-at-Newcastle-could-galvanise-the-club.html

Det er vel heller ingen som har hevdet at Pardew er 100% blottet for kompetanse, men jeg er allikevel veldig skeptisk til hvordan spillerne tar han til seg. Håper at Nolan, Harper, Smith, Campbell, Barton og de andre rutinerte gutta tar ansvar for at laget fortsatt står sammen. Innerst inne så har jeg ønske om at vi skal lykkes, selv om jeg ikke kan fordra hva klubben har gjort denne uka.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 08. Des. 2010, 23:27 »
Du trenger ikke å vente 3 kamper Erlend. Pardew OUT!!! :D

Før han i det hele tatt har startet har han jo 70% av supporterne mot seg, dersom vi taper mot Pool på lørdag tror jeg allerede han skal begynne å merke presset.

De 4 neste kampene er Liverpool, Birmingham, City, Tottenham. Minimum 7 poeng for at det skal være godkjent.
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 23:30 av Kesse »

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #278 på: 08. Des. 2010, 23:28 »
Hehe, jeg har valgt å ikke legge inn noe i denne tråden med tanke på at jeg fort kunne bli lite konstruktiv:P Jeg må flire litt av situasjonen. Spesiellt det siste som ble skrevet. Det er ganske artig å tenke over at man tenker så kortsiktig at man tenker økonomisk når man skal ansette en manager :D jeg kan skjønne at det finnes grenser, men jeg tror ikke hughton krever den største lønna i serien. Det er som å bygge hus med utstyr du har kjøpt på Europris... ja du får sikkert et hus. Men det er lekk, råtten og lite trivelig å bo i  8)

Jeg har ikke noe forhold til Pardew. Jeg vet ikke nok om fyren til å kunne si at han er det værste som kan skje. Jeg har registrert at han ikke har de største merittene å vise til, men det er lov til å håpe. Hvis vi tenker 1 år tilbake i tid så var det mange av oss som så for oss league 1 pga Hughton fikk jobben fast. så mesteparten av oss har jo faktisk bommet fullstendig på manager spådommen før:)

Hvis det er sant at det var klare tegn til at garderoben sto for fall så kan jeg skjønne dette. Jeg liker ikke at Hughton måtte gå. Jeg har hyllet han som vår neste manager uansett hva som skjer de neste 10 årene. Han var liksom vårt egne uskrevne blad. Jeg tror han ville blitt i Newcastle uansett om Manchester kom og tilbydde Ferguson sin rolle.

Jeg håper spillerne og supporterne stiller seg bak Pardew hvis det er han som kommer. Jeg kjenner at jeg er nedbrutt av å lese her inne om hvor dårlig han er, men han skal få 1 sjangse til å vise hva han klarer. Jeg håper at vi klarer å stille oss bak han hvis han blir ansatt for jeg blir ikke å klare å lese at han må sparkes etter de 3 første kampene  :)
Enig, han må sparkes etter 1 kamp. 3 er for mye

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #279 på: 08. Des. 2010, 23:29 »
Du trenger ikke å vente 3 kamper Erlend. Pardew OUT!!! :D

Før han i det hele tatt har startet har han jo 70% av supporterne mot seg, dersom vi taper mot Pool på lørdag tror jeg allerede han skal begynne å merke presset.
For å være ærlig vil jeg nok si opp mot 95% , og jeg overdriver ikke. Svært få som sier noe bra om han eller i det hele tatt ikke hater han.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #280 på: 08. Des. 2010, 23:31 »
Bra innlegg, Erlend. Dersom Pardew (om det blir han) blir manager, og får ein bra vårsesong, trur eg dei fleste kjem til å akseptere han. Gullfiskhukommelsen er heftig blant fotballfans. Viktig å skille mellom Pardew og Ashley, og å ikkje hate Pardew fordi han ikkje heiter Chris Hughton.

Pardew får nok av stick dersom han ikkje lykkast, så det er like greitt å gi han ein sjanse før vi blåser trynet av han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 08. Des. 2010, 23:31 »
Neida, selvfølgelig enig der, kø1! Det vil som alltid stå igjen som en skamplett og nok et bevis på Ashleys totale mangel på verdighet. Jeg prøver bare å rette synet litt fremover nå - det er eneste måten vi kan komme oss over dette. Jeg er også relativt dritredd for at spillerne ikke skal ta han til seg, så jeg håper at Pardew opptrer veldig sympatisk i starten, og ihvertfall viser sympati overfor Hughton sin sympati, som det ble antydet i avisa at han kom til å gjøre.
Ingen tvil om at gammelgutta i stallen er nøkkelpersoner her. Nolan, Smith, Harps og Barton spesielt med den statusen de har opparbeida seg!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 08. Des. 2010, 23:32 »

Hvis det hadde vært klare tegn til det så synes jeg det er rart at enkelte av spillerne har kommet ut på den måten de har. Spillerne er tydelig skuffet og opprørte. Vår idiot av en eier har rett og slett vært ute etter Alan Pardew over lengre tid, og har sagt opp en fantastisk person uten en saklig grunn. Jeg gruer meg forferdelig til å se Alan Pardew blir presentert i morgen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #283 på: 08. Des. 2010, 23:33 »
Bra innlegg, Erlend. Dersom Pardew (om det blir han) blir manager, og får ein bra vårsesong, trur eg dei fleste kjem til å akseptere han. Viktig å skille mellom Pardew og Ashley, og å ikkje hate Pardew fordi han ikkje heiter Chris Hughton.

Pardew får nok av stick dersom han ikkje lykkast, så det er like greitt å gi han ein sjanse før vi blåser trynet av han.
Han var med på å dolke Hughton i ryggen , og kommer ikke til å noe til overs for han uansett om det blir Champions League til neste år. Man sitter ikke bak ryggen til en og planlegger å ta over. I tilegg puler denne kødden alle konene til spillerene så jeg gleder meg til Barton og Carroll blir litt voldelige :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 08. Des. 2010, 23:35 »
Viktig å skille mellom Pardew og Ashley, og å ikkje hate Pardew fordi han ikkje heiter Chris Hughton.
Akkurat. Virker som alle må hate Pardew bare for å hate han. Hva har han egentlig gjort galt? Joda, han har sikkert prata med Ashley mens Hughton fortsatt var ansatt, men hvem hadde vel ikke det når man er arbeidsløs og en PL-klubb kommer og tilbyr deg jobb?

Jeg sier ikke at vi skal elske Pardew, men man må da kunne gi mannen en sjanse til å lykkes.